World of Goo kostar så mycket du vill

Medlem

1USD gav snåla jag xD


signatur

Rawr

Medlem

Även om folk är snåla lär dom kamma hem storkovan på detta!

Bt
Medlem

Jag köpte mitt från Wiis nerladdninstjänst. Otroligt skönt spel, satt med min lillebror när var på besök och hjälptes åt. Riktigt roligt spel!

När han kom dit var jag på första "nivån", vi klarade andra tillsammans och när jag träffar han nästa dag har han klarat hela spelet på min sparfil.....

Har klarat det mesta själv nu.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Jag köpte det också, 7USD gav jag

Medlem

Underbart Man riktigt ler innombords när man spelar det

Betalade bara 1 USD, men låg inkomst (gymnasieelev), ny dator och spelhöst lämnar inte mycket pengar över. Kanske kompenserar det på nått vis i framtiden, dock

Medlem

Jag undrar lite, jag donerade lite pengar. Sen fick jag tillbaka mailet där det inte står något speciellt om något egentligen, ett kvitto dvs.

Får man ett mail senare med uppgifter för spelet?


signatur

Play hard, go geek.

Medlem

Gav $15, som ett XBLA-spel. Men när Paypal skulle vidarebefodra mig till 2dboy-hemsidan kraschade den. "Sidan kan inte hittas" och att uppdatera funkar inte. Lite surt, även om jag själv fick välja hur mycket pengar dom skulle blåsa mig på

Nåväl, betalar väl 1 cent senare och försöker igen.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Iaf, fick hem filen. Men när man försöker öppna upp den får jag och flera av mina vänner upp ett NSIS error.

Någon som får samma fel och har en aning om hur man korrigerar det?


signatur

Play hard, go geek.

Medlem

4$
Skyller på att jag är fattig student

Tror faktiskt att de har fått in rätt mycket cash på det här eftersom flera som inte skulle ha köpt spelet i annat fall, gör det nu


signatur

"Blott den är vis som förstår att han inget begriper"

Medlem

sitrusfruxxon: Har du testat att ladda ner det på nytt? Låter som att installationsfilen blivit korrupt.

Medlem

I och med att det inte gick igenom med 0$ så får det väl bli 0,1$.

Medlem

I fildelningsdebatterna ser man ofta argumentet "Vi skulle gärna betala, bara priserna var vettiga!". När man läser här undrar man vad folk har för uppfattning om sakers värde egentligen. 1kr? 10kr? Varför ens göra sig besväret att betala? Nog är ett par timmars bra underhållning värt mer än ett tuggummi eller en sönderkokt korv med bröd?

Medlem

Ja, jag skulle egentligen inte köpa detta spel och lär inte spela det speciellt mycket. Men eftersom jag gillar deras initiativ så donerade jag några dollar.

(Sedan får vi se om jag orkar ladda hem och spela det haha)

Edit: Jag hade fel. Normalt brukar jag ha noll tålamod med sådana här spel. Det här Goo-spelet var kul! Väl värt 100kr för mig.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skrivet av noaxark:

Gav $15, som ett XBLA-spel. Men när Paypal skulle vidarebefodra mig till 2dboy-hemsidan kraschade den. "Sidan kan inte hittas" och att uppdatera funkar inte. Lite surt, även om jag själv fick välja hur mycket pengar dom skulle blåsa mig på

Nåväl, betalar väl 1 cent senare och försöker igen.

Det är inte så viktigt att komma tillbaka till sidan, bara du skrivit in rätt mejl till Paypal borde du få en länk där rätt snart. Sidan du länkas tillbaka till efter donationen säger i princip bara det.

Medlem

Trevligt erbjudande. Blev ett köp. $5 tyckte jag verkade rimligt för ett spel jag inte alls tänkt köpa egentligen.

Medlem

$20 betalade jag nu.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

12
Skriv svar