Dawn of War II-patch på gång

Robot
Medlem
Dawn of War II-patch på gång

Hittade en länk igår som sa att den skulle släppas idag. Satt vaken halva natten och hoppades på en tidig release via Steam, men icke sa nicke
Hoppas den är släppt tills jag kommer hem ikväll

Medlem

Detta lät väldigt intressant, måste testas helt klart.
Ge oss mer Warhammer

Medlem

"A race not seen before in Dawn of War"

Någon som har en gissning vad det kan vara? Squats?

Medlem

Lord Ahriman
"A race not seen before in Dawn of War 2"

alltså troligen....Necron?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Lord Ahriman:

"A race not seen before in Dawn of War"

Någon som har en gissning vad det kan vara? Squats?

Skrivet av Verdurakh:

alltså troligen....Necron?

Han säger ordagrant: "One new race that you have not yet seen in the Dawn of War universe".
Det betyder troligen att det handlar om en ras som inte varit med i första spelet och någon av dess expansioner, vilket utesluter Necrons (och Chaos som var min första tanke).

Skulle gissa att det handlar om Daemonhunters.

Medlem

Vilken ras har dom inte haft med? Jag tycker Deamonhunters inte kan räknas som egen ras. De är ju en flank av Spacemarines så att säga. Jag tor det blir Chaos iaf. "Not seen in Dawn of war 2" kanske det ska vara?


signatur

Jag håller med, lagom är bäst.

Medlem

Taggad som satan! Verkar bli sjukt gött

Skrivet av Rafner:
Skrivet av Lord Ahriman:

"A race not seen before in Dawn of War"

Någon som har en gissning vad det kan vara? Squats?

Skrivet av Verdurakh:

alltså troligen....Necron?

Han säger ordagrant: "One new race that you have not yet seen in the Dawn of War universe".
Det betyder troligen att det handlar om en ras som inte varit med i första spelet och någon av dess expansioner, vilket utesluter Necrons (och Chaos som var min första tanke).

Skulle gissa att det handlar om Daemonhunters.

Nazi zombies!


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem
Skrivet av Zpyder:

Vilken ras har dom inte haft med? Jag tycker Deamonhunters inte kan räknas som egen ras. De är ju en flank av Spacemarines så att säga. Jag tor det blir Chaos iaf. "Not seen in Dawn of war 2" kanske det ska vara?

Tror inte chaos jag menar de gör ju en expansion med chaos.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Medlem
Skrivet av Flatline:

Dark Eldar.

För dem var ju inte med i ettans expansioner? :)...

Jag gissar Witch hunters eller deamon hunters i brist på andra större armeer!

Inaktiv

Dark Eldar var bra gissning. Jag är sjukt intresserad av vad patchen har att erbjuda.

Medlem

Jag vill spela som IG!

Medlem

Deamon hunters är väl samma som grey knights om ja inte minns fel, vilka är Spacemarines i grund o botten!
Witch hunters är ja inte så säker på, men är inte dom också en del av spacemarines eller till o med av "Sisters of battle"

Och han säger "not before seen in the dawn of war universe", så det är någon ras som finns sedan tidigare!

Men ja känner inte till så många fler, ska bli kul o se senare idag!

Medlem

Inte många raser som inte redan visats i ettan och tvåan.
Kan vara Witch Hunters, någon subras som tidigare inte synts, som Slaanesh Chaos eller mindre troliga Old Ones, Squats, Nicassar, Umbra, Jokaero, Zoats osv.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Daemons har väl inte funnits som separat ras i DoW ännu, och det passar ju in som Last stand fiender. Grey Knights eller Daemon Hunters känns inte så vettigt att ha som fiender i ett sånt här spelläge.

Men vill ha... och en laptop som klarar av spelet Vill hem till Sverige igen så man kan få spela

Edit: Ganska brutal nerfbat på Space Marines, även om shotgun scouts fick lite love iaf. Men känns som Eldars Rangers nu är IWIN bot Tacticals, iofs har jag inte spelat på sen betan på there is only war men då var det sjukt drygt att försöka slåss mot en eldar som hadde 2-3 Rangers med kinetic shot.

Edit2: Fast skönt o slippa Plasma tac spam kanske... även om nerfen på plasma pistol känns ganska onödig.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

btw; verkar rätt säkert bli "Chaos" i patchen, eftersom de tydligt säger
"One more race that you have yet to see in the dawn of war II universe"

Notera tvåan.
Plus det faktum att Relic har en tradition av att hinta kommande expansioners raser i nuvarande spel.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av Flatline:

Dark Eldar.

Fanns med i de första expansinerna


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Flatline:

Dark Eldar.

Fanns med i de första expansinerna

Yep, i Soulstorm, men som sagt han säger "never before seen in the dawn of war II universe"


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Woho, har börjat uppdateras nu!

Medlem

DOWNLOADING

Fack vad långsamt genom steam,,, ca 50-70KB/s

CX
Medlem
Skrivet av beta:

Woho, har börjat uppdateras nu!

Weeeeee!

(Tankar i ca 250KB/s från New York)

Inaktiv

Last Stand är riktigt bra

Medlem

Trevlig patch.

Kan man inte spela Last stand SP? MÅste man köra med någon annan?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar