Bygg en drakdräpare

Robot
Medlem
Bygg en drakdräpare

Sweetness. Precis vad jag behövde.

Medlem

Så, då har man en fin liten karaktär. Redo för release!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Skrivet av skauninG:

Så, då har man en fin liten karaktär. Redo för release!

samma här.


signatur
Medlem

Bara jag som tycker att det var ganska... meh?

Det känns väldigt nerdummat. Jag gissar att det släpps till konsoll också?

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Bara jag som tycker att det var ganska... meh?

Det känns väldigt nerdummat. Jag gissar att det släpps till konsoll också?

Japp, det är nog bara du.

Också gjort en karaktär. Warrior, Human Noble. Cail!

Medlem

Human Rogue. Rawr.

Medlem

Har förbokat Collector's Edition so jag har skapat flera karaktärer för att uppleva så mycket story som möjligt. November känns så långt borta.

Medlem

Trodde man skulle få va en drake först Men det verkar ju bara vara en medeltida version av KotOR.

Skrivet av Zaptagious:

Trodde man skulle få va en drake först Men det verkar ju bara vara en medeltida version av KotOR.

Vad röker du?


signatur
Medlem

Ore-sama skall snor detta på en gång för att testa!
Blir dock köp till ps3

Inaktiv

Sådär, nu är karaktären färdig, Vacker som en dag!

http://i38.tinypic.com/ruuy5l.jpg

Hoppas jag kan träffa en trevlig karl online ;).

Medlem

ser fram mot detta spel! Dwarf noble!


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Brandter:

Sådär, nu är karaktären färdig, Vacker som en dag!

http://i38.tinypic.com/ruuy5l.jpg

Hoppas jag kan träffa en trevlig karl online ;).

*ryser*

Medlem

Helvete, varför ladda jag ner det för! Nu är det fan kört!

Något senare:

Äsch, det var bara splash screen musiken som gjorde mig snurrig, resterande var väll same ol shit.

Medlem

Human warrior noble, det blev en riktig high-fantasy pretty boy;), dock med lite skägg och en tatuering. Nu är det bara att vänta på spelet också, känns som att tiden går långsamt...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

tre raser och tre klasser känns lite fattigt. Dom sparar väl mycket till DLC :/

Uh.. kändes lite slöseri med tid.

Medlem
Skrivet av Brandter:

Sådär, nu är karaktären färdig, Vacker som en dag!

http://i38.tinypic.com/ruuy5l.jpg

Hoppas jag kan träffa en trevlig karl online ;).

Hehehe, jag tänkte också göra något roligt men min bärbara tyckte inte om det... Får vänta tills jag kommer hem till min stationära.


signatur

SneL fezt heSt

Inaktiv

Verkar vara positiva inställningar till detta, folk verkar svälja spel med hull och hår innan det släppts en demo eller trial, kanske därför 98% av spel är så dåliga, dom säljer ju ändå. Funkar inte det här på demo versionen ser jag ingen mening med att installera det.

Medlem

Faktiskt väldigt besviken över char editorn.
Men spelet är bokat och jag hoppas det blir grymt.

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Verkar vara positiva inställningar till detta, folk verkar svälja spel med hull och hår innan det släppts en demo eller trial, kanske därför 98% av spel är så dåliga, dom säljer ju ändå. Funkar inte det här på demo versionen ser jag ingen mening med att installera det.

Jag har aldrig blivit besviken med bioware än, så jag har positiva inställningar.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

Tyvärr inget gott första intryck tycker jag, kändes stelt och cartoony. Sen så var porträtt-grejen med alla kameraposer bland det värsta jag vart med om, förstörde hela stämningen direkt. Hur tänkte dom där?

Skrivet av Muy-thai:

tre raser och tre klasser känns lite fattigt. Dom sparar väl mycket till DLC :/

om du läser klassbeskrivningarna så finns det ett antal sub-klasser för alla 3, så det finns lite att välja på iaf.

Medlem
Medlem

tråkigt få alt. man kunde göra, men antar de i längden går å trixa o mixa som man vill såg nån skriva nåt om demo, när skulle de isf komma ut, nån?

Medlem

nice de borde göra så på flera spel

Medlem

jävlar vad fattig editor. jag hade räknat med att sitta i nån timme o skapa. detta tog ju under kvarten...

Medlem
Skrivet av farfadern:

tråkigt få alt. man kunde göra, men antar de i längden går å trixa o mixa som man vill såg nån skriva nåt om demo, när skulle de isf komma ut, nån?

Det stog när man startade denna att det var ett demo. Jag tror det här är deras form utav demo. Jag gillar det i alla fall.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Bra grejer, alla deras tidigare character creators har varit bedrövliga.

Inaktiv
Skrivet av Muy-thai:

tre raser och tre klasser känns lite fattigt. Dom sparar väl mycket till DLC :/

Angående klasserna så finns det många 'specializations' som man köper som paket till sin karaktär när man nått lite högre level.

Warrior -> Champion, Templar, Berserker, and Reaver

Mage -> Blood Mage, Shapeshifter, Spirit Healer, and Arcane Warrior

Rogue -> Assassin, Bard, Ranger, or Duelist

12
Skriv svar