Bygg en drakdräpare

Inaktiv

Ser fan sämre ut än Oldblivion

edit: "kustomiseringen" that is


signatur

a"C"RED -

Medlem

Förstår verkligen inte varför folk är så himla negativt inställda till detta spel... Jag kan hålla med om att PR-klippen har varit något halvlöjliga till och från, men det känns mest som ett knep att locka in spelare som kanske inte är helt vana vid den här genren. Själv började jag något skeptisk, men ju mer jag har sett, hört och läst (intervjuer, gameplay m.m.) så har mitt intresse bara ökat och ökat. Jag längtar verkligen efter release nu!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Verkar vara positiva inställningar till detta, folk verkar svälja spel med hull och hår innan det släppts en demo eller trial, kanske därför 98% av spel är så dåliga, dom säljer ju ändå. Funkar inte det här på demo versionen ser jag ingen mening med att installera det.

Du skriver som om det kommer att släppas en demoversion.

Vilket det inte kommer att göra.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Kan inte säga att jag är speciellt imponerad över deras character creation. Man fick kämpa för att karaktären skulle få någorlunda normalt vackert utseende, för det var jävligt svårt att få bort "40 årig gammal dam från 80-talet med läskigt stirrig blick"-utseendet!
Hon hade stadigare och manligare kropp än vad jag har dessutom.

/disapprove


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av Brain:

Fan borde jag förlora min tro på detta spelet av character creation kittet? Har trott på detta spelet så hårt men med så många små buggar i editorn (och flaws) så förlorar man ju tron på att det blir game of the year. Jobbigt om OFP2 plockar hem den platsen då det spelet inte ens är värt 5/5 (4/5 tack vare co-op - jävligt bra spel förövrigt).

Vilka buggar och "flaws"?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Brain:

Fan borde jag förlora min tro på detta spelet av character creation kittet? Har trott på detta spelet så hårt men med så många små buggar i editorn (och flaws) så förlorar man ju tron på att det blir game of the year. Jobbigt om OFP2 plockar hem den platsen då det spelet inte ens är värt 5/5 (4/5 tack vare co-op - jävligt bra spel förövrigt).

'
Hittar inga bugar i character creation grejen. Vad menar du?

Medlem
Skrivet av Brain:

Det var ju lite tradigt.. vasfasen har all customization från gamla BG tiden tagit vägen? Kändes som om man gått ännu mer åt NWN hållet nu..! Negativt.. :-/

Wut? Vad är det du saknar ifrån BG-tiden?

Medlem

Tycker det var en fullt funktionell och duglig editor, har inget att anmärka på. Ser fram mot det här väldigt mycket.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Verkar riktigt kul, även om det var svårt att få en karaktär som såg någorlunda vettig ut. Verkligen glad över att dom fokuserat på att göra 3 breda klasser istället för en massa smala klasser som ändå är väldigt lika varandra till stor del.

Medlem

Warrior kommer jag nog köra först, sen får vi se vad jag spelar andra spelgången
Har redan bokat Collector's Edition på webhallen, längtar tills release!
EDIT: såg nu att collectors edition är fullboket på webhallen. Jävlar! Många som tänker som jag då!
Tror detta kommer bli osm!

Medlem

http://i36.tinypic.com/30ikdax.jpg

Går göra vackert om man vill.
[Inte mina bilder jag gjort själv utan andra användare]

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Verkar vara positiva inställningar till detta, folk verkar svälja spel med hull och hår innan det släppts en demo eller trial, kanske därför 98% av spel är så dåliga, dom säljer ju ändå. Funkar inte det här på demo versionen ser jag ingen mening med att installera det.

Inte med hull och hår, men efter att följt bloggar, forum och Dragon Age - väldigt länge - så tror i alla fall jag att man inte blir helt besviken. Mitt sista problem försvann när man förklarade vilken typ av spel det skulle bli samt att man inte kommer att köra med massa aktiveringar eller överväldigande DRM skräp.
Sedan tror jag knappast att spelet kommer att bli ett "baldurs Gate 1 - back to the roots" som de snackar om så mycket. Snarare så blir det ett ganska överlag linjärt spel med mycket story, scenerier och äventyr. BioWare borde snart lägga ner att göra spel och börja göra film istället


signatur

A badly drawn wolf

Medlem
Skrivet av oskario:

Warrior kommer jag nog köra först, sen får vi se vad jag spelar andra spelgången
Har redan bokat Collector's Edition på webhallen, längtar tills release!
EDIT: såg nu att collectors edition är fullboket på webhallen. Jävlar! Många som tänker som jag då!
Tror detta kommer bli osm!

En mindre nu, jag avbokade mitt då jag hittade det för nästan 100 spänn billigare...


signatur

A badly drawn wolf

AW8
Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Trodde man skulle få va en drake först

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Mest irriterande är nog min egen inkompetens att hoppa över introfilmen.

12
Skriv svar