Silent Hill: Shattered Memories i februari

Robot
Medlem
Silent Hill: Shattered Memories i februari

Det hade vattnats mer om det släpptes till PSN likt originalet! Fast det är fult möjligt att jag traskar iväg och köper mig ett exemplar!


signatur
Inaktiv
Skrivet av Slashneed:

Det hade vattnats mer om det släpptes till PSN likt originalet! Fast det är fult möjligt att jag traskar iväg och köper mig ett exemplar!

PS1 hade aldrig PSN..

Nej jag förstår vad du menar, men nu är det faktiskt så att Silent Hill aldrig kom/kommer till europeiska PSN (likt nästan allt annat). Bara Japaner och Amerikaner som faktiskt fått spelet till deras PSN.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Oj shit var vad nu säkert 10 år sedan man spelade det här?

kommer itne håg mycket kommer ihåg att jag kalrade det i.a.f men att det var väldigt, ptja konfunderande sjävla storyn.


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av DirtyAnders:

PS1 hade aldrig PSN..

Nej jag förstår vad du menar, men nu är det faktiskt så att Silent Hill aldrig kom/kommer till europeiska PSN (likt nästan allt annat). Bara Japaner och Amerikaner som faktiskt fått spelet till deras PSN.

Äh, är ju bara att sätta sig och knåpa ihop ett amerikanskt konto, tar inte lång tid alls, det krävs ju för att man ska få spela Castlevania: Symphony of the Night också, so get to it!


signatur
Medlem

orka alla nysläpp. får mig att spy...


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Medlem
Medlem

Jag har längtat efter en SH1 remake i flera år...men VARFÖR inte släppa till 360 och Ps3?...jeeez imo så är många höjdare inom den japanska spelutvecklingsbranschen helt jäkla dumma i huvudet


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Slashneed:
Skrivet av DirtyAnders:

PS1 hade aldrig PSN..

Nej jag förstår vad du menar, men nu är det faktiskt så att Silent Hill aldrig kom/kommer till europeiska PSN (likt nästan allt annat). Bara Japaner och Amerikaner som faktiskt fått spelet till deras PSN.

Äh, är ju bara att sätta sig och knåpa ihop ett amerikanskt konto, tar inte lång tid alls, det krävs ju för att man ska få spela Castlevania: Symphony of the Night också, so get to it!

Du har ju tydligen Xbox 360,
om jag inte tar fel så finns väl Castlevania: Symphony of the Night på xbla ?

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Jag har längtat efter en SH1 remake i flera år...men VARFÖR inte släppa till 360 och Ps3?...jeeez imo så är många höjdare inom den japanska spelutvecklingsbranschen helt jäkla dumma i huvudet

Silent Hill: Shattered Memories
Release: 2009-10-30
Plattformar: Wii, PSP, PS2

Håller med att de borde släppa allt till PS3 och Xbox, men du har ju både Wii och PS2 som det här spelet släpps till så det är ju inga problem för dig ><.

Medlem
Skrivet av Javas:

Jag har längtat efter en SH1 remake i flera år...men VARFÖR inte släppa till 360 och Ps3?...jeeez imo så är många höjdare inom den japanska spelutvecklingsbranschen helt jäkla dumma i huvudet

Ja jag håller helt med.

Medlem
Skrivet av Brandter:
Skrivet av Javas:

Jag har längtat efter en SH1 remake i flera år...men VARFÖR inte släppa till 360 och Ps3?...jeeez imo så är många höjdare inom den japanska spelutvecklingsbranschen helt jäkla dumma i huvudet

Silent Hill: Shattered Memories
Release: 2009-10-30
Plattformar: Wii, PSP, PS2

Håller med att de borde släppa allt till PS3 och Xbox, men du har ju både Wii och PS2 som det här spelet släpps till så det är ju inga problem för dig ><.

Nä, jag sålde min Ps2 i somras och jag gillar bara inte att spela såna här spel till Wii. Men men, man får väl offra sig nu när en remake äntligen kommer


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar