Robot
NHL 2K10

En iskall hall, fullt med gaphalsar. Lukten av svettiga män blandas med stanken av utspilld öl. Nej, du är inte på hembygdsföreningens vintermöte, det handlar om ishockey när vi testar NHL 2K10.

#ea


Medlem
NHL 2K10 - spöar det NHL?

Så vilket vann? Framgår inte riktigt.

Medlem

NHL 10 fick ju 4/5 så man får väl anta att NHL 10 vann.

Sen gav ju iofs FZ Operation Flashpoint 2 en solklar 5/5 trots att spelet suger så det vore ju inte helt otänkbart att dom var köpta av codemasters och är köpta av EA nu.

Redaktör

Sant det, dåligt formulerat. Länk till NHL-recensionen är nu inlagd i nyheten.


signatur
Medlem

Frågan är ju om det går att lita på recensioner från FZ längre. Jag är tveksam....


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Skrivet av Tivook:

NHL 10 fick ju 4/5 så man får väl anta att NHL 10 vann.

Sen gav ju iofs FZ Operation Flashpoint 2 en solklar 5/5 trots att spelet suger så det vore ju inte helt otänkbart att dom var köpta av codemasters och är köpta av EA nu.

Moooooooget


signatur

B lup

Medlem

dom recensioner jag kollat på med amerikanska testare så har NHL 10 vunnit på alla testerna. t.ex. gametrailers TV

Medlem

Klart att NHL10 är bäst..

Medlem
Skrivet av Sito:

Frågan är ju om det går att lita på recensioner från FZ längre. Jag är tveksam....

Asså.. "lita på".. Alla tycker väl olika. Här får vi Tomas syn på spelet, NHL 10 var det Robin Vall(tror jag) som gav sin syn på.
Vill du inte veta vad andra tycker får du väl köpa bägge och testa själv.

Medlem

EA alla dagar i veckan när det gäller sport


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:

EA alla dagar i veckan när det gäller sport

Förutom när det gäller fotboll där är PES nummer uno!

Medlem
Skrivet av Frisell:

Här får vi Tomas syn på spelet, NHL 10 var det Robin Vall(tror jag) som gav sin syn på.

Tror ej det var herr redaktör som skrev recensionen denna gång! Däremot så håller jag med ditt budskap

Inaktiv

Vilket är det bästa NHL om man utgår från er spelare? 2k eller EA?
sista NHL jag köpte var NHL94 till MegaDrive :evil:

Är sugen på att införskaffa ett nytt nu. hehe


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Mycket underhållande och humoristiskt skriven recension, väl utfört!

Medlem
Skrivet av blabbs:
Skrivet av Jericho:

EA alla dagar i veckan när det gäller sport

Förutom när det gäller fotboll där är PES nummer uno!

PES=PEST!


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Har aldrig kört nåt annat ishockey-spel än EA's så det skulle vart kul att prova vad som skiljer spelen åt men det låter inte som att det är någon mening nu när det inte direkt är något vidare.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Sito:

Frågan är ju om det går att lita på recensioner från FZ längre. Jag är tveksam....

Var fan det löjligaste jag hört,Är du en sådan som bara lyssnar på andra och inte har ett eget tycke????

Medlem
Skrivet av blabbs:
Skrivet av Jericho:

EA alla dagar i veckan när det gäller sport

Förutom när det gäller fotboll där är PES nummer uno!

Hade det varit för tre år sen hade jag hållit med dig, men nu... FIFA känns mycket bättre. Både när det gäller fysik och taktik.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av blabbs:
Skrivet av Jericho:

EA alla dagar i veckan när det gäller sport

Förutom när det gäller fotboll där är PES nummer uno!

Hade det varit för tre år sen hade jag hållit med dig, men nu... FIFA känns mycket bättre. Både när det gäller fysik och taktik.

Japp


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Märkligt, mycket märkligt! Alltså, hela recensionen inleds med " lukten av svettiga män"? Enligt vår recensent luktar män medans öl stinker... Ein homofil!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av Tivook:

NHL 10 fick ju 4/5 så man får väl anta att NHL 10 vann.

Sen gav ju iofs FZ Operation Flashpoint 2 en solklar 5/5 trots att spelet suger så det vore ju inte helt otänkbart att dom var köpta av codemasters och är köpta av EA nu.

Åh nej, alla har inte samma åsikt som du har.
ÅHH NEEEEJ!!! Domedagen är här.

1
Skriv svar