Mount & Blade expanderar i mars

Medlem
Mount & Blade expanderar i mars

Ser fram emot detta, multiplayer är något som detta spel saknar och de borde ha varit med redan från början.

Medlem

Ett bra spel blir bättre!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Längtar! Native Expansion får duga tills dess:P

Medlem
Skrivet av Comstedt:

Längtar! Native Expansion får duga tills dess:P

eller så anmäler man sig till warband betan
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,76804.0.html
notera att man måste ha en giltig m&b key

Medlem

Trevligt som fan.

Medlem

Frickin sweet


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

ser ut som grafiken har blivit uppdaterad swet nu fattas bara stöd för multiplayer på kampanjen och lite mer uppdrags typer

Medlem

Verkar vara ett intressant spel. Hittar dock inga systemkrav på spelets hemsida. Någon som kan hjälpa mig med dem?

Medlem
Skrivet av Satakarnak:

ser ut som grafiken har blivit uppdaterad swet nu fattas bara stöd för multiplayer på kampanjen och lite mer uppdrags typer

Du är inte riktigt med på noterna va?

Medlem
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Satakarnak:

ser ut som grafiken har blivit uppdaterad swet nu fattas bara stöd för multiplayer på kampanjen och lite mer uppdrags typer

Du är inte riktigt med på noterna va?

Kampanjen får inget MP-stöd - det är ett speciellt MP-läge med olika game modes (som i vilket spel som helst).

Och ja, grafiken har officiellt fått ett lyft.


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem

nån som kan rekommendera nån bra mod?

bra tag sen jag lirade m&b..

Medlem

Det är fortfarande en väldigt bisarr upplevelse, men jag måste promota
Star Wars: Conquest ändå - enda SW där lightsabers ger instant kill Får Battlefront att se rätt snällt ut

Annars så har t.ex. Prophecy of Pendor blivit riktigt bra. De har verkligen byggt ut spelet i många av de större moddarna idag.


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem

Warband-betan e svinigt kul

Medlem
Skrivet av the_cru:

Kampanjen får inget MP-stöd - det är ett speciellt MP-läge med olika game modes (som i vilket spel som helst).

Och ja, grafiken har officiellt fått ett lyft.

Ah, dålig ord förståelse! Missade helt att det var multiplayer i just kampanj han var ute efter, och inte för i huvudtaget.

/dumstrut

Medlem
Skrivet av the_cru:

Det är fortfarande en väldigt bisarr upplevelse, men jag måste promota
Star Wars: Conquest ändå - enda SW där lightsabers ger instant kill Får Battlefront att se rätt snällt ut

Annars så har t.ex. Prophecy of Pendor blivit riktigt bra. De har verkligen byggt ut spelet i många av de större moddarna idag.

Är inte nån direkt fan av Star Wars, men läste på lite om PoP.. Verkar riktigt bra..

Medlem
Skrivet av the_cru:

Det är fortfarande en väldigt bisarr upplevelse, men jag måste promota
Star Wars: Conquest ändå - enda SW där lightsabers ger instant kill Får Battlefront att se rätt snällt ut

Annars så har t.ex. Prophecy of Pendor blivit riktigt bra. De har verkligen byggt ut spelet i många av de större moddarna idag.

Kan det bli mer off topic?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av the_cru:

Det är fortfarande en väldigt bisarr upplevelse, men jag måste promota
Star Wars: Conquest ändå - enda SW där lightsabers ger instant kill Får Battlefront att se rätt snällt ut

Annars så har t.ex. Prophecy of Pendor blivit riktigt bra. De har verkligen byggt ut spelet i många av de större moddarna idag.

Kan det bli mer off topic?

Tycker det är ganska on topic, måste jag säga.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av the_cru:

Det är fortfarande [...] De har verkligen byggt ut spelet i många av de större moddarna idag.

Kan det bli mer off topic?

Du läste SW och tolkade det som ett eget spel istället för en mod till
MOUNT & BLADE?

Oj oj.. Dagens nördar


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

1
Skriv svar