Dragon Age filmat

Inaktiv

väldigt bra trailer

Inaktiv
Skrivet av maniac:

Rikdigt snyggt! Visst är det Claudia Blacks röst förresten?

Jepp

Medlem

Varför tycker jag de ser så jävla grymt ut?

Medlem

Snygg trailer, får hoppas spelet erbjuder lika mycket underhållning och inte bara meningslöst "köttande" utan fint tp osv.

Medlem

Helt okej. Less på urringningar och blottade magar/ben på kvinnorna bara. Känns inte så funktionellt.

Inaktiv

Jovars, ännu en förrenderad film som visserligen är väldigt trevlig men säger inget om själva spelet. Skulle vara trevligt att få se lite mer hur spelet ser ut när man spelar det. Men det är klart när folk få se att spelet inte alls är lika action fullt som i filmerna med all metal rock så kanske det inte lockar lika mycket. Sitter fortfarande och hoppas att det blir ett RPG av samma stuk som BB och NWN men tappar intresse mer och mer för varje trailer.

Medlem
Skrivet av Nordicus:

20 min från det faktiska spelet finns här.

http://www.giantbomb.com/quick-look-dragon-age-origins/17-147...

oh sexigt


signatur
Medlem

Hey det kommer ju en film baserat på Warcraft 2011

http://www.imdb.com/title/tt0803096/

Sam Raimi regiserar.

Medlem

riktig bra trailer

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Nordicus:

20 min från det faktiska spelet finns här.

http://www.giantbomb.com/quick-look-dragon-age-origins/17-147...

oh sexigt

Kan bli trevligt att lira med några polare!

Inaktiv
Skrivet av Nordicus:

20 min från det faktiska spelet finns här.

http://www.giantbomb.com/quick-look-dragon-age-origins/17-147...

sweet! tackar så mycket

Medlem

Mest förvånad över att jag såg en manlig mörkhyad karaktär som är med i party? Antar att han var det iallafall, inte varje dag.

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Gåshudsmaskin. Deras CGI är hur grym som helst, men tyvärr så ser spelet i sig skittråkigt ut. Synd.

För mig är det helt och hållet tvärtom. CGI-klippet var högst ointressant och intetsägande om spelet. Själva spelet däremot, oj oj oj.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Snygg trailer,, men två frågor;
varför färdas äventyrare alltid i sin rustning i fantasyspel? (Läser man på lite om riddare och medeltiden så var det först vid stora slag eller turneringar, samt dueller som riddare valde att sätta på sig sina tunga och otympliga rustningar, visst, en bra rustning är gjort efter deras kropp så de kan till och med göra kullerbytter i dem men att färdas med dem på genom ett snölandskap vore högst otroligt).
Och vad är det för tattare till drake? Sämsta drake jag någonsin sett

Ser fram emot att få spela det här spelet nu hur some helst

Sug ett par minuter på ordet fantasy som du nämnde så kan du nog räkna ut det själv.

Klaga på kylan iförd baddräkt och mantel. Tsk.
Trailern såg grym ut! Hoppas spelet håller samma klass.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Nordicus:

20 min från det faktiska spelet finns här.

http://www.giantbomb.com/quick-look-dragon-age-origins/17-147...

oh sexigt

Detta var mer intressant. Tack för länken!

Vill ha fler filmer som denna där de visar själva gameplayet i mer detalj. Gärna fler utvecklardagböcker.

Är det bara jag som får lite dungeon siege 2 vibbar av detta?

I övrigt. Spelet ser helt ok ut.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

...med betoning på "urläcker"... Det här ska följas, punkt slut!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Trevlig trailer speciellt gameplayet i filmen:)

Medlem

Älskade Baldur's Gate Serien och spelade dem alla tills jag kunde det mesta utantill. Det var tider det. Dragon Age Collector's edition redan beställt, hoppas det kan ta över manteln!

Medlem

Grym trailer:)

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Brain:

Mm, i Baldur's Gate fall så stämmer det till 100%. Bästa spelen någonsin.. älskade även ettan.

Mitt favoritögonblick i ettan är när man mötar han barnamördaren första gången, det kändes jävligt mäktigt då, lite deckar-style över hela uppdraget.

Suck, att jag inte kunde fått mitt ex. av tvåan att funka på Vista, nåväl, kan ju alltid hoppas att Good Old Games släpper spelet via sin hemsida någon gång!


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Du vet tydligen inte mycket. Det är skillnad på en torner spelande lord och en stridande soldat.:|

Vad har en tornerande lord och en stridande soldat med saken att göra?
Jag skrev inte någonstans att de bar en full tornerrustning.
Däremot är det ganska idiotiskt att klättra i berg med sådan där rustning som de bär i filmen, speciellt då den stjäl värme.

Medlem
Skrivet av Wortex:

Ja visst detta såg ju häftigt ut. Men tycker gameplayet ser rätt segt ut och jag gillar inte alls MassEffectmotorn heller. Tyckte MassEffect till PC var vämjeligt, stod inte ut mer än i två timmar. Och då försökte jag verkligen.

Mas Effect använder sig av Unreal Engine, som är ett utav de populäraste spelmotorer som finns. Jag diggar Unreal Engine. Fast source e skönare

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Däremot är det ganska idiotiskt att klättra i berg med sådan där rustning som de bär i filmen, speciellt då den stjäl värme.

Ganska tur att dom hade den på sig med tanke på att dom blev överfallna. Come prepared or don't come at all.

Medlem
Skrivet av Nordicus:

20 min från det faktiska spelet finns här.

http://www.giantbomb.com/quick-look-dragon-age-origins/17-147...

Tack för den länken. Även om jag gillar dessa snygga förrenderade filmer så ser jag hellre ingame material, då ser man mer vad man får. Jag har i och för sig sett några tidigare men det har varit mest korta snuttar.

Medlem

Det var fränt tills draken kom, den var alldeles för mycket slutkläm.

Inaktiv

Samma gamla vanliga klichébajs.

Jag har gillat mycket mycket lite av vad jag sett av Dragon Age, men lik förbannat vill jag spela det så himla mycket..

Är det bara jag som stör mig på draken? Han kommer som ett jävla vidunder, badass och sprutar mer eld än två rundor med Pyro i TF2... Slaktar halva sin "egen" sida genom att bara landa och sedan drar han ett andetag.. förväntan ligger i luften och...
Draken attackerar som om han skulle byta blöja på en nyfödd spädunge. VADFAN? Den draken hade ju bara så lite som nyst, så hade samtliga varit svarta kolstumpar.

Medlem

Dreglar....ge mig nu!

123
Skriv svar