Gratisvecka för Age of Conan

Robot
Medlem
Gratisvecka för Age of Conan

"Skicka e-post i spelet"
Fan, jag som tänkt köpa köpa min barbar en laptop..

Medlem

Bara bra att dom stängt av mail systemet för trials. Man blir så less på alla gold sellers.

Inaktiv

Fint. Ska testas.


signatur

dare to be bold

Medlem

Hmm, igen? Hade dom inte nått liknande i somras? Nåja, inte direkt sugen att gå tillbaka..


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

Testade det för några månader sen när dom hade en vecka gratis, och nu har dom det igen...?

Medlem

Antar att det inte är för folk som redan har konto?

Medlem

Fint, kan väl ge det en chans i brist på annat att göra.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Synd att inte nya datorn har kommit än. Annars hade jag nog testat.

Medlem

Kul tror ja ska testa de:)

Medlem

installerar as we speak. svårt många patchar bara.

Medlem
Skrivet av Wortex:

Antar att det inte är för folk som redan har konto?

Tråkigt att de inte erbjuder det för oss gamla kunder. Har ingen större lust att betala 150kr för se om spelet har hunnit växa upp sedan jag senaste spelade det, en veckas gratis trail hade däremot inte suttit helt fel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Hur många terabyte ligger spelet på? :/

Medlem

Spelet ligger väl på 11 gb tror jag, sen vet jag inte hur det är med patcharna. Jag slutade spela för nåt år sen, men började i februari igen när man fick 2 gratisveckor och en lvl 50 karaktär. Jag startade på Fury pvp och har inte ångrat mig, riktigt kul med pvp nu.

Inaktiv

Uhhh... Testveckan är nog över innan jag fått ner spelet + uppdateringar, och installerat dem. ^^

Inaktiv

Vore roligt att veta hur många som spelar Age of Conan.

Medlem

Jag hade gärna spelat en vecka till ifall spelet inte varit så brutalt stort. Orkar inte installera och patcha 28gb Man har tyvärr inte hur stor hårddisk som helst


signatur

Game long and prosper

Medlem

Äh går fort att installera, formaterade burken för en tid sedan. Tar väl bara 2h så är man färdig till att hugga lite huvuden. Men jag använde skivor till installationen förstås. Sparar nog lite tid.

1
Skriv svar