Spana in Red Alert på Iphone

Robot
Medlem
Spana in Red Alert på Iphone

Undra hur bra kontrollerna är..

Medlem

Det är ju en kirov! Ser mer ut som RA2.

Medlem

Hur kan ni anse att den där grafiken mäter sig med originalet? Fånig jämförelse då grafiken dessutom är i 3D och inte alls särskilt lik originalet.

Medlem

Måste köpa.

Medlem

Alltså, fanns det ingen anledning till att skaffa iphone förut så finns det ingen anledning till att INTE skaffa en iphone. Red Alert på telefon? Givet!!


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Coolt, släpp även spelet till Android så skulle jag vara glad också

Medlem

Förstår inte heller att ni blandar ihop detta spel med Red Alert? Det är ett nytt spel i samma serie som varken fungerar eller ser ut som originalet. Menar ni designen? Eller att man ser uppifrån?

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Undra hur bra kontrollerna är..

Använder de samma kontroller som Rise of Lost Empires (småmysig WC3-klon för 7 spänn, finns även i gratisversion) så kommer det bli succé. Förvånansvärt smidigt att kontrollera!

Medlem

Hoppas (och antar) att det är EA som håller i utvecklandet.

Så att man kan se fram emot en version på Windows Phone Marketplace!

Medlem

hehe schjysst grafik för o vara ett iphone spel!
Sen vet jag inte om ja skulle vilja köpa en iphone för det här när man har det på dator men det finns säkert fans som e så hardcore

Medlem

vilken tur att jag råkar äga en sprojlans 3GS då

Medlem

Nu blir jag avis på Iphone användarna, tragist bara att det är så mycket annat som jag tycker suger med Ipone så inte ens RA kan förmå mig att byta från Symbian till Iphone.


signatur

//toxaris
//Daniel Persson

Medlem
Skrivet av Wocizon:
Skrivet av Athaleos:

Undra hur bra kontrollerna är..

Använder de samma kontroller som Rise of Lost Empires (småmysig WC3-klon för 7 spänn, finns även i gratisversion) så kommer det bli succé. Förvånansvärt smidigt att kontrollera!

testat demot på det, funkar bra, men det känns lite för små skaligt och enkelt för att jag ville köpa hela.

tog en titt på youtube, olika previews, och det ser väl rätt bra ut, kontrollerna kanske är lite sega, vill inte behöva klicka på en knapp för att markera enheter, dom skulle göra så man använder 2 fingerar, istället för att zooma in via pinch så markerar man.
tap 2 fingrar för enskild enhet.

Medlem

Hoppas man börjar tillverka spel till Nokia N900 också.
Samma hårdvara som Apple iPhone fast med betydligt högre upplösning på skärmen.
En dag kommer vi att få se massa spel till Androidtelefonerna också och då tänker jag inte på Cupcake eller Donut utan till Android 2.0 som förmodligen Sony Ericsson icke lanserade Xperia X3 kommer köra på.

Medlem

Köper kanske detta till min iPod när jag nu väl skaffar en ny USB-kabel.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Sådant här skall man ha när man sitter på något tråkigt möte.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Lite dumt att skriva att det är klassiska Command & Conquer: Red Alert som släpps när det uppenbart inte är originalet som släpps. Får gärna skrivas om till "ny del i den klassiska Command & Conquer: Red Alert -serien" eller något.

Hade förövrigt hellre sett originalet portas :>

JMA
Medlem

Ohh, sweet mama zita!


signatur

Laktostolerant

Inaktiv

Ska skaffa! Klart köp.

Medlem

Först blev jag glatt överraskad, men efter att ha tittat på filmer på Youtube verkar det väääääldigt plottrigt och svåröverskådligt.

Medlem
Skrivet av Johan:

Först blev jag glatt överraskad, men efter att ha tittat på filmer på Youtube verkar det väääääldigt plottrigt och svåröverskådligt.

hade varit nice ifall det var utzoom så som supcom, folk vill ju inte närmare om dom inte ska kolla in brösten på en 3d karaktär. vilket man inte går så ofta.

Medlem

Lol, jämför bilden med storleken på kartan så ser ni hur absolut minimala banorna är xD


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av McKinley:

Hoppas man börjar tillverka spel till Nokia N900 också.
Samma hårdvara som Apple iPhone fast med betydligt högre upplösning på skärmen.
En dag kommer vi att få se massa spel till Androidtelefonerna också och då tänker jag inte på Cupcake eller Donut utan till Android 2.0 som förmodligen Sony Ericsson icke lanserade Xperia X3 kommer köra på.

Ja N900 ser ut att bli grymm, hårdvaran är inte alls dum. Troligtvis kommer bla annat Open Transport Tycoon, Open CIV, Quake 1, Quake3 samt en del andra spel där motorn är open source att möjliggöras på Maemo platformen av communityn. Men om några 3e parts utveklare (typ EA) kommer att lägga ner pengar på att utveckla spel till Maemo beror nog helt på vilken utbredning Meamo platformen får. Men man kan ju hoppas att Nokia gör ett N-Gage för Maemo så få i alla fall utveklarna bra platform för betalning osv. Jag hoppas på Maemo i alla fall.


signatur

//toxaris
//Daniel Persson

1
Skriv svar