Ny information om nästa Planetside

Robot
Ny information om nästa Planetside
Medlem
Ny information om nästa Planetside

GIEF

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Eriand:

GIEF

NAU!!!!!!!!!

Medlem

Fanimig på tiden! Underbara nyheter!

Medlem

Nice!
Detta blir en fröjd att vänta på! Tycker fortfarande planetside har erbjudit den hitills bästa mmoupplevelsen!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Antar att de vill få ut spelet innan CCP får ut sitt mmofps.

Medlem

Myyycke nice o läsa...har grymt trevliga minnen från Planetside när de kom

Medlem

PS ägde hårt! John Smedley kan dra! Får hoppas han lärt sig av sina tidigare dumheter och kirrar ett götta PS2 :).


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

Det här kommer bli en seg väntan. Får underhålla mig med ettan så länge.

Medlem

Det behöver inte "Awesome graphics". PS låg inte direkt före sin tid med grafiken, och jag kommer trots allt med glädje och nostalgi ihåg hur roligt det var att rulla fram med ett massangrepp genom skogarna på de olika kontinenterna, eller att organisera en artilleri-platoon på en kulle utanför en fiendebas, trots att det mesta såg lite blockigt ut. Allt det behöver är samma känsla som PS1 och möjlighet till maxade frames per second med 50+ spelare på skärmen, så är jag nöjd.

Titta bara på TF2, grafiken suger jämfört med det som kommer ut idag, men det spelet är fortfarande populärt pga sin känsla (och sitt komiska upplägg)

Medlem

Fett! Så jevla pepp!


signatur

En tallrik köttyoghurt om dagen är bra för magen!

Medlem

Intressant, hoppas de kokar ihop något kul. Kanske blir mitt första mmo..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

För att tillägga till min tidigare post, Planetside sällar sig lätt till den lilla skara av spel vars PvP har gett mig adrenalinkickar över tiderna... de andra är f.ö DAoC, WAR och Tribes. Hoppas bara 2:an lever upp till 1:an.

Medlem

Historien som var länkad i bloggen...

Epic shit.

Inaktiv

Inte spelat 1an mer än 5 minuter men det låter fantastiskt. Jag kan inte komma ihåg sist jag var så här glad och hypad, framtid, krig och massivt = en WoW dödare på pappret.

Medlem

Som man har väntat på detta... ska bli skönt att återigen klä på sig MAX kavajen.

Medlem

Ta 5 polare, attackera random bas och sen bara invänta att bli slaktade av 50 pers. Satan så jag längtar.

Medlem
Skrivet av lvitriol:

en WoW dödare på pappret.

Tror knappast WoW och Planetside kommer locka samma spelare, och om de gör det, så kommer de att spela bägge spelen PS1 var iallafall MYCKET olikt WoW på alla sätt och vis.

Medlem

Lyssnar de bara på fansen så kan detta bli hur bra som helst

Medlem
Skrivet av wrajjt:

Titta bara på TF2, grafiken suger jämfört med det som kommer ut idag, men det spelet är fortfarande populärt pga sin känsla (och sitt komiska upplägg)

Skulle knappast påstå att grafiken i TF2 suger. Den är inte realistisk om det är det du åsyftar men betyder det att den är dålig? De har en otroligt välgjord och detaljerad grafik som är långt mer avancerad än många andra spel som släpps idag.

Ang. nya planetside så hoppas jag verkligen det blir bra. Kunde inte spela första spelet (kraschade otroligt ofta på min dåvarande dator) så jag fick ingen njutbar upplevelse även om jag såg stor potential i konceptet.

/ LordDaimos

Medlem

Ah planetside, vilka minnen, fetare strider fanns inte än när man va 100vs100vs100 på ett o samma område

Hoppas bara dom löser problemet med att man aldrig vann nått, striderna pågick i all evighet utan att någon sida vann, plus att det blev lite trist när man hade maxlevlat efter ett par månader.

PS2 sign me up.


signatur

/LeoN_sWeMoB (Quake1) aka [IFS] LeoN (Tribes1-2) aka FF|LeoN (BF1942) aka Don.LeoN (TF2/L4D1-2/BF:BC2)

Medlem
Skrivet av leon65:

Ah planetside, vilka minnen, fetare strider fanns inte än när man va 100vs100vs100 på ett o samma område

Hoppas bara dom löser problemet med att man aldrig vann nått, striderna pågick i all evighet utan att någon sida vann, plus att det blev lite trist när man hade maxlevlat efter ett par månader.

PS2 sign me up.

Eller när man stred in i det sista då ens bas blivit invaderad av 100-tals fiender, och man flytt ner i källaren för att skydda huvudterminalen från att bli hackad. Riktigt mäktigt var det. 8)


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

Medlem

Eftersom det är Sony som är utgivare, så tvivlar jag på 360 release.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

fasiken.. nu blev man ju sugen på att lira lite planetside igen

Dom har väl slagit ihop ett par servrar nu väl, så vill man hoppa in å lira så är det lite mer koncentrerat med folk på de servrar som fortf rullar afaik

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av wrajjt:

Titta bara på TF2, grafiken suger jämfört med det som kommer ut idag, men det spelet är fortfarande populärt pga sin känsla (och sitt komiska upplägg)

Skulle knappast påstå att grafiken i TF2 suger. Den är inte realistisk om det är det du åsyftar men betyder det att den är dålig?

Missförstå mig inte, jag älskar att spela en runda TF2 då och då, men grafiken är inget av spelets starka sidor

Medlem
Skrivet av redmac:

Intressant, hoppas de kokar ihop något kul. Kanske blir mitt första mmo..

Hehe , 1an var mitt första mmo.. Det var riktigt grymt... vill jag minnas iaf

1
Skriv svar