Interstellar Marines filmat

Robot
Inaktiv
Interstellar Marines filmat

haj-osauerier ftw!! Måste säga att i nuläget ser det inte allt för lovande ut...

inK
Medlem

Hajen vs. Alien? :S


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Tycker att det ser koolt ut. Gillar när det är helt åt pipsvängen i spel.

Medlem

Ett spel baserat på jaws?:P

Medlem

-"Okay guys, we've gotta brainstorm an awesome concept until tomorrow. What's the most awesome thing we can do?"

-"SHARKS IN SPACE!"

-"AWESOME."

Medlem

Vad gör Ed-209 i rymden?
http://jetgeneration.files.wordpress.com/2008/12/ed209.jpg

Fast han dög ju inte som polisrobot ioförsig..

Medlem

Jaaa låt oss skriva om ett spel där spelutvecklarna ligger i konkurs

"Zero Point Software is unfortunately in the middle of a bankruptcy. Please read this post if you would like a full picture of what is going on."

Medlem

Har varit tyst om detta spel väldigt länge. Äntligen lite mer info.

Medlem

Äntligen lite livstecken på detta.har väntat o väntat o väntat

Medlem

Jag va ju tvungen och forska lite extra om spelet....
Synd att artikeln inte gräver lite djupare.

Ett spel där huvudägaren sätter spelutvecklaren i konkurs pga av att hans huvudbolag får känna av krisen.
Försöker hitta andra vägar genom att "rea" ut 3 spel för att finansiera utvecklingen. Där man även kan stötta via att betala en liten summa pengar för att visa sitt stöd...

Fanns massor att luska om detta spel där utvecklaren försöker hitta andra vägar än dom generella.
Farlig väg dock då dom kan bränna många broar för andra indie-utvecklare om dom inte löser sin uppgift.

Varför inte börsnotera allt istället o säga att X antal gamers är med på resan osv osv...
Släppa 1000 aktier för att starta utvecklingen. Sälja dom sedan jobba med nyemissioner för att få in nytt fräscht kapital.

aja finns väl lite andra vägar att gå istället för att kalla sig "indie" känner jag bara....

Inaktiv
Skrivet av MiSj:

Jag va ju tvungen och forska lite extra om spelet....
Synd att artikeln inte gräver lite djupare.

Ett spel där huvudägaren sätter spelutvecklaren i konkurs pga av att hans huvudbolag får känna av krisen.
Försöker hitta andra vägar genom att "rea" ut 3 spel för att finansiera utvecklingen. Där man även kan stötta via att betala en liten summa pengar för att visa sitt stöd...

Fanns massor att luska om detta spel där utvecklaren försöker hitta andra vägar än dom generella.
Farlig väg dock då dom kan bränna många broar för andra indie-utvecklare om dom inte löser sin uppgift.

Varför inte börsnotera allt istället o säga att X antal gamers är med på resan osv osv...
Släppa 1000 aktier för att starta utvecklingen. Sälja dom sedan jobba med nyemissioner för att få in nytt fräscht kapital.

aja finns väl lite andra vägar att gå istället för att kalla sig "indie" känner jag bara....

:\ Jag förstod -nästan- vad du pratade om...


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Jag avskyr interaktiva hemsidor.

Medlem

Delar panelens åsikter, WTF? Jag har aldrig sett en haj med ben, men så har jag ju heller aldrig varit i framtiden.

Medlem

WTF!? de var ett BRA tag sen man hörde nått nytt om de här spelet.

Aja, skönt och se att de kommer någon vart i alla fall.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

KoP
Medlem

Att använda klichéaktiga uttryck i teasers och trailers är också so last century.

Medlem

Hajar noll.

Get it?

Ha...ha.......ha....h......


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Why is there no lasers on the sharks head? I want sharks with lasers attached to their friggin heads!

Medlem

Jätteenkelt. Spelutvecklarna ligger i konkurs. Har 0 personer som jobbar med spelet. Nu vill dom lyfta spelet på olika sajter för att få in nytt kapital.

Medlem

Skulle lätt vilja peppra lite gående hajar.

Medlem
Skrivet av MiSj:

Jag va ju tvungen och forska lite extra om spelet....
Synd att artikeln inte gräver lite djupare.

Ett spel där huvudägaren sätter spelutvecklaren i konkurs pga av att hans huvudbolag får känna av krisen.
Försöker hitta andra vägar genom att "rea" ut 3 spel för att finansiera utvecklingen. Där man även kan stötta via att betala en liten summa pengar för att visa sitt stöd...

Fanns massor att luska om detta spel där utvecklaren försöker hitta andra vägar än dom generella.
Farlig väg dock då dom kan bränna många broar för andra indie-utvecklare om dom inte löser sin uppgift.

Varför inte börsnotera allt istället o säga att X antal gamers är med på resan osv osv...
Släppa 1000 aktier för att starta utvecklingen. Sälja dom sedan jobba med nyemissioner för att få in nytt fräscht kapital.

aja finns väl lite andra vägar att gå istället för att kalla sig "indie" känner jag bara....

Har du källa på det. KÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1?

Skulle gärna vilja läsa lite om det. Tack!

Screenshots are history? Ja det låter sweet Önskar att också man fått se mer sådant som med Qucktimefromatet(?) som BF2 visades upp med. Man fick en sfärsk överblick av det som hände. En 360 graders panorama screenshot.

1
Skriv svar