Skattjakten - här är de sista koordinaterna

Robot
Skattjakten - här är de sista koordinaterna
Medlem
Skattjakten - här är de sista koordinaterna

det blir inte att åka för min del, lycka till till er andra


signatur

thank you, come again

Medlem

snor, FÖRLÅNGTBORTFÖRMIGATTHITTAOCHJAGTÄRVÄLDIGTLEDSENNU! XD


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

fan, glömde sätta klockan, Skatten i Malmö ligger ju på ett så enkelt ställe också.

Medlem

Funkar ju inte på Eniro...

Medlem

står ju bara ogiltliga koordinater

Ero
Medlem
Skrivet av Devil:

står ju bara ogiltliga koordinater

Du måste klicka på WGS84 och välja Grader, Minuter, Sekunder


signatur

Varit medlem längre än dig.

Medlem

Västerås klarad. Grattis till grabbarna som hittade den, trots att jag var först...

Medlem

haha ja kom typ 1 min försent till västerås skatten, men vart var den gömd?


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Umeå klarad, att campa centralt lönade sig.


signatur

Ledare av den svenska APB Klanen

Besök www.eqbm.se för mer information!

Medlem

Fyfan haha vilket misslyckande
Börja med att jag skrev in gps kordinaterna på fel ställe så det tog 15min att komma iväg.
Sen vart man självklart stoppad av polisen!
Låg ingen skatt där när vi kom fram iaf

Medlem
Skrivet av SierraKhaar:

Umeå klarad, att campa centralt lönade sig.

Låg den i buskarna inne på gården?
Det var massa folk där när jag kom så jag antog att den redan blivit funnen då...

Medlem
Skrivet av Fjollboll:
Skrivet av SierraKhaar:

Umeå klarad, att campa centralt lönade sig.

Låg den i buskarna inne på gården?
Det var massa folk där när jag kom så jag antog att den redan blivit funnen då...

Buskarna/rabatten vid skattkammaren.
Jag va i centrala stan så det tog mig nån minut bara att fara dit.

TILL TREASURE HUNT CREW: Ha en liten plastpåse i skattpåsen där det står "skatt hittat" så alla stackars geeks slipper leta i onödan ^^


signatur

Ledare av den svenska APB Klanen

Besök www.eqbm.se för mer information!

Inaktiv

nån som vet när den i luleå hittades? var ju fan uppe på ett berg, lätt för er i umeå!

Medlem

Den i Göteborg är hittad. Tyvärr inte av mig, jag var nere 10:40 vid centralen och letade fram till 11:00. Runt 10:45 gick någon förbi mig och sa något i stil med "Om du letar efter den har någon redan hittat den."

Någon som känner sig träffad?

Medlem

Är den i norrköping hittad? va där nyss men kunde inte hitta något.. var inte där förns 11 typ heller så.. hade lite problem med koordinaterna

Medlem

Båda i Stockholm hittade!

Själv var jag bara först på en av dem...

Medlem

Göteborg
jaha, man var på rätt koordinat den här gången och definitivt där när det gällde.
Koordinaterna visade ju dock alldeles för långt bort från platsen, så det enda som gjorde att den hittades överhuvudtaget så fort var nog ledtråden. Såg många personer i närheten som med stor sannolikhet var skattjägare. Någon upplyste oss om att den nyss blivit hittad och därmed var letandet över.
Kul så länge det varade

Medlem

Alltså kan nån skicka en länk vart den låg i västerås?
Fan jag körde google maps och hamnade här:

http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=5... (klicka search knappen när du öppnat sidan)

okej hitta... shit i helvette va fel ute jag va hahahahh :D! aja fan va en rolig resa iaf ;D åkte typ 8 mil o så va den <1 mil hemmifrån mig

Medlem

Kanske inte världens mest miljömedvetna tävling...

Medlem

mr_jingles: Man behöver ju inte köra, vet ju iofs inte hur det är i andra städer, om dom legat centralt eller långt åt helvete.
Spelet i sig är ju inte värt så mycket (kan ju förboka det på EBgames för 2beganade spel +1kr(är ju bara att köpa 2 sledna spel på GAME/Onoff etc för 50kr/st)), så man kan ju få det för 101kr eller typ 201kr utan problem.
Man PS3an e ju nice, om man nu vinner det.

Medlem

Är Malmö hittad?


signatur

Nerd 4 life, yo.

FM-guru
F.d. Sisyr

Snyggt att jag glömde bort tävlingen. Helvete.

Inaktiv

Har någon hittat Malmö?? Är sjukt nyfiken nu!!

Medlem
Skrivet av Håkan:

mr_jingles: Man behöver ju inte köra, vet ju iofs inte hur det är i andra städer, om dom legat centralt eller långt åt helvete.
Spelet i sig är ju inte värt så mycket (kan ju förboka det på EBgames för 2beganade spel +1kr(är ju bara att köpa 2 sledna spel på GAME/Onoff etc för 50kr/st)), så man kan ju få det för 101kr eller typ 201kr utan problem.
Man PS3an e ju nice, om man nu vinner det.

Linköpingsskatten kunde bara nås av de som bodde i den ytterorten(väldigt liten aldrig hört talats om den) eller de som hade bil i rimlig tid.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Gav mig ut på jakt idag också fast det fick bli Norrköping. Träffade på ett gäng fz-äventyrare där men tyvärr var vi alla lite sena ute!

Riktigt rolig tävling och jag hoppas vi får se mer av detta framöver!

Medlem
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av Håkan:

mr_jingles: Man behöver ju inte köra, vet ju iofs inte hur det är i andra städer, om dom legat centralt eller långt åt helvete.
Spelet i sig är ju inte värt så mycket (kan ju förboka det på EBgames för 2beganade spel +1kr(är ju bara att köpa 2 sledna spel på GAME/Onoff etc för 50kr/st)), så man kan ju få det för 101kr eller typ 201kr utan problem.
Man PS3an e ju nice, om man nu vinner det.

Linköpingsskatten kunde bara nås av de som bodde i den ytterorten(väldigt liten aldrig hört talats om den) eller de som hade bil i rimlig tid.

Japp, tyvärr behövde man ju bil. Synd för oss fattiga studenter utan

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:

Gav mig ut på jakt idag också fast det fick bli Norrköping. Träffade på ett gäng fz-äventyrare där men tyvärr var vi alla lite sena ute!

Riktigt rolig tävling och jag hoppas vi får se mer av detta framöver!

Hoppas nästa stora tävling inte stänger ute en så stor del potentiella deltagare...

Känns ju också fuskaktigt att folk kan sitta med GPS och Laptop i bilen och bara sticka iväg när koordinaterna släppts...Skulle uppskatta om det kunde bli lite jämnare villkor i nästa stora tävling

1
Skriv svar