Topp-leveln i Aion nådd

Robot
Medlem
Topp-leveln i Aion nådd

är det värt att köpa?

Medlem

Allvarligt, det tog längre en jag trodde att nån skulle nå toppen.

Medlem

Spelet har ju varit ute i flera veckor, och först nu når man maxleveln? Antingen orkar ingen spendera någon längre tid framför det eller så måste det vara en riktig grindfest

Inaktiv

Tar ett bra tag att levela tycker jag, samt det är en j*vla massa grind i spelet, själv så orkar jag inte satsa på MMO's längre så jag spelar lite lugnt

Medlem

Lvl 26 är man
De slår WoW på fingrarna när de gäller miljön iaf.
Själv befinner jag mig i Abyssen

Ha! Vem spelar wow =P

Medlem

Tycker man måste grinda som fan för att levla!
Försökt questa mig fram men redan är det "high level chinese gold farmers" som nöter low level omåden, och förstör upplevelsen.

Tråkigt men sant, har dock inte gett upp... än

Medlem

Började spela för en vecka sen men har inte lagt ner lika mycket tid jag egentligen skulle velat. Nu är jag utan min dator hos flickvännen så kan inte spela nu. Ligger på lvl 15 iallafall och det går segt, men det är riktigt kul.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Spelet har ju varit ute i flera veckor, och först nu når man maxleveln? Antingen orkar ingen spendera någon längre tid framför det eller så måste det vara en riktig grindfest

Det är ingenting emot ett typiskt asiatisk mmo. Somliga får man räkna med ett år innan man når taket. Fattar inte vad som är så kul att nå slutet själv, är väll roligare om upplevelsen på vägen dit är engagerande?

Medlem

Alltså, det är ju så i Aion att, för att levla från 21-22 behöver du fylla drygt 2.000.000XP och det är inte så lätt som man tror det är ju inte som wow iaf det tar sin lilla tid hehe


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Har lagt ner kanske en avarge på 2h per dag sen release om inte mindre. Är just nu level 20. Det är värt att köpa, grymt kul!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Har själv precis blivit lvl 22.
spelar det iaf några timmar om dagen. är även mitt första MMO och gillar det skarpt. dock aldrig gillat hur wow ser ut så inte velat börja på det.

Medlem

level 24, en level till sen är det abyssen ska nöta hela natten


signatur

woop woop

Medlem

Om man lirat 1 mmorpg för första gången så är det majoriteten som tycker det är det bästa dom lirat men själv som lirat det mesta tröttnade löjligt fort på Aion...lineage 2 nästan rakt igenom förutom kombo systemet. Spelade mycket under asien betan och det var brutalt många chinese gold farmers där ute...slog fasen i mig rekord ju...aldrig någonsin i ett mmo spel att jag sett så många botar o folks som spammar guld...isch inget för mig det spelet..men det ända roliga med det är karaktärs editorn som jag spenderade mest tid i hela spelet på ^^

Men i europesiska så vet jag inte om det är lika löjligt med botar o guldfarmare..men i asien betan så skrattade man hela vägen till dom första qeustarna och sen tyckte det var tragiskt o sorgligt.


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Aion kommer att dö ut precis som dom flesta andra MMO:s där ute.

Medlem

0 timmar och level 0


signatur

Meep!

Medlem

Tja spenderat en del tid och är lv 35, samt har en yttligare karaktär på level 27.

Går grymt fort att nå 20, på runt ~10 timmar om man spelar seriöst för att levla ( vissa klasser ~15 timmar dock )

Det är dock knappt någon grind i huvud taget fören du börjar nå 30+ här kommer du dock börja märka av det. Men det går fortfarande ganska undan.

Medlem

0h, lvl 0 ...no go!

Medlem

Ingen aning hur länge jag spenderat ingame men ligger på Level 27 hittills. Glad och nöjd med guilden dessutom!(FragZone)

Medlem

Detta är fel:
"Exakt hur mycket tid de båda människorna bakom nicken spenderat framför datorn vågar vi inte spekulera i."

Detta är rätt:
"Exakt hur mycket tid de båda bottarna bakom nicken spenderat i datorn vågar vi inte spekulera i."


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Spelet är klockrent enda minus som jag hittat är väl chatboxen som inte har en bakgrunds option.

En lyckad premiär med väldigt få problem visst kö på många servrar men ändå den bästa premiären av dom 3 mmo jag kört på premiär dagen som har varit wow/warhammer och nu Aion.

AIon har skö känsla och grym fighting moves etc...

Medlem

Spelade betan. Riktigt kul faktist. Och skön omväxling för dom som söker något nytt ifrån WoW.

Fast, iom mmo's tar alldeles upp för mkt tid har jag inte orken att
fortsätta med dom. Fast man har beroendet i blodet

Medlem

Själv är man lvl 18 bara
Spelet är verkligen värt att pröva, flera av mina WoW freaks polare har börjat nöta Aion och älskar spelet.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Nja... Har inte spelat något MMO på flera år nu. Tröttnade på grindandet. Och fantasygenren tycker jag är lite överexploaterad i sammanhanget.

Det enda som jag ser fram emot och nog kommer att pröva är Star Wars: the Old Republik. Får hoppas de håller vad de lovat och det inte blir mycket grinding där.

Medlem

level 36 templar, suttit drygt kanske 3-5 timmar 5 dagar i veckan. så det blir väl runt lite mer än 2 veckor. visst någon timmar extra kanske det har blivit på dom där 2 dagarna jag inte spelade oftast, jag räknar bort lördag när det är fest, och söndag då jag är bakis ^^

Medlem
Inaktiv

Fett dåligt med information. Skriv gärna om det är US eller EU och vilken server. Strunta I det annars....

Orka va tidig höglvl i aion, ett sånt helsikes grind. Men spelet är grymt nice på vägen dit! Sitter på level 28 och är rädd för lvl 49 lol. Jag kan rekomendera spelet för dem som tvekar.

Medlem

Drog mig till 36 på första veckan (ding söndag kväll, 27e sep), sedan 38 på måndagen, tyvärr tog min ledighet slut och jag har inte spelat sedan dess, två veckors uppehåll och resten har kommit ifatt ;| Tacka vet jag rested exp nu dock!

edit; Almisaela & Drno är på Votan EU.

Inaktiv

Delat konto troligtvis, säkert 3-4 kineser som spelar dom gubbarna.

Medlem

Ligger på lvl 22:p bästa mmo jag kört! Vackre miljöer, kul klasser, bra community mm
men håller med om att det är lite för mycket grind ibland :/ grindade från lvl 21-22

12
Skriv svar