Topp-leveln i Aion nådd

Inaktiv
Skrivet av Dyppe:

edit; Almisaela & Drno är på Votan EU.

Votan är en Tysk server, så därmed med all sannolikhet två tyskar som var först till level 50.

Medlem
Skrivet av Kotou:

Allvarligt, det tog längre en jag trodde att nån skulle nå toppen.

Samma här


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Lol de var inte först i världen.. Har ju funnits i ett år i korea redan om jag inte minns fel?


signatur

They tried to bury their sins, but instead planted the seeds of their doom.

Inaktiv

Finns det mycket att göra förutom levelgrinda då innan man nått max-level? Kan ju inte vara ett spel om bara endgame om dom slänger in en så lång o hård grind att bara nå maxlevel blir en achievement som spelsidor skriver om.

Medlem

lvl 34 till 35 = 921 lvl 34 mobs...

Medlem

Eller så questar man istället?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av j0113:

Lol de var inte först i världen.. Har ju funnits i ett år i korea redan om jag inte minns fel?

Stämmer bra det. De må vara först i EU/US eftersom spelet lanserades här/där nu i september men inte i världen eftersom spelet funnits i nästan ett år i Korea där det finns otaliga lvl 50 spelare


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Vilka kämpar! Det ante mig dock att det behövdes två förståndshandikappade tyskar för att klara den bedriften. Själv stog jag ut till 26 sen höll jag på att ta livet av mig. Tråkigare spel får man leta efter. Stelaste striderna någonsin, karaktären har movability som ett kylskåp. Miljöerna skitkassa. För att inte tala på den svintråkiga storyn.


signatur

Eh is pretty cool guy!

NIB
Medlem

Jag är grymt besviken på Pokémon-grinden Aion. Förlängde subben på WAR istället, tycker inget har kommit i närheten av hur engagerande dess rvr är, än så länge. Hoppas en del på Mortal Online också.

Medlem

Förstår inte hur det kan vara world first när bl.a. Kina och Korea haft spelet live i flera månader och har flertalet maxlevels.

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Eller så questar man istället?

jojo.. det kan man ju göra, om man vill att det ska ta extra lång tid att levela.

btw...
http://members.iinet.net.au/~latkovicm/AionQuestXP.jpg

12
Skriv svar