Halo 3: ODST passerar 2,5 miljoner

Robot
Inaktiv
Halo 3: ODST passerar 2,5 miljoner

ucsh

Inaktiv

OMG haha 2,5 miljoner. Känner flera vänner som ska köpa det nu i slutet av oktober så siffran lär nog öka. Kommer aldrig tröttna på Halo!

Me like everything!!!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Me like everything!!!

No further comments needed

Medlem
Medlem

ODST var en besvikelse i mina ögon om man jämför mot dom tidigare spelen (spelar dom enbart för co-op singelplayer).


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Jag begriper fortfarande inte vad det är som gör Halo så jävla poppis hehe. Jag fattar iofs inte Modern Warfare heller... =P


signatur
Inaktiv

Gotie, Halo förstår jag inte heller. Men Modern Warfare är grymt, åtminstonde på PC

Medlem

ODST är inte direkt olik sina föregångare. Tråkigt =(

Medlem

Jag gillade detta spel, blev lite svårare när man inte spelade en övermänsklig super-soldat, tro inte fel här, älskar MasterChief! <3 hehe

Men det enda jag saknar är ett multiplayer när man spelar som ODST-soldater mot varandra, skulle vara så jäkla kul! Då kan man snacka att man inte skulle ställa sig helt öppet med en laser för att träffa den satans dryga krypskytten uppe i tornet.

Visst, firefight är kul, men vill möta ODST-soldaterna! Halo 3- multipalyern har blivit gammal nu. Men men, får väl hoppas att det kommer en DLC med min dröm. =D

Inaktiv

Lol kolla på mig jag klagar så att jag är cool.

Anyway, jag tycker lätt att bungie har förtjänat alla sina sålda exemplar, good riddence.

Medlem

Way to go Bungie!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av dlq:

Gotie, Halo förstår jag inte heller. Men Modern Warfare är grymt, åtminstonde på PC

Det jag tycker är kul med Halo det är att man kan spela 4st samtidigt på samma xbox online, jag vet inte nått till FPS som erbjuder det.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Kul för Bungie!

Blev lite, lite besviken på ODST, tycker att de borde sänkt priset lite eftersom det inte blev så mycket nytt.

Längtar till Halo Reach, hoppas det blir lite nyare gameplay.

Fan, Halo måste vara det bästa multiplayer/LIVE spelet jag någonsin spelat!

Medlem

Har haft 360 i flera år men aldrig lyckats uppskatta Halo,
visserligen verkar det där Firefight eller vad det heter i ODST rätt så kul,
det är ungefär som att köra Unreal tournament team och deathmatch eller nåt sånt ?

Medlem

Klart vi gillar det:)

Medlem

Halo Firefight är det roligaste sedan tetris


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Halo 3 kalsonger hade varit fränt. Med Master Chief som skyddar paketet.

Medlem

Vad är Halo: Reach för nåt då,
är det ytterligare ett spel i serien eller är det långfilmen ?

Medlem

Halo: Reach är nästa spel i serien.

Jag har inte mycket över för att spela SP men campaignen i ODST tycker jag är mycket underhållande, även fast jag inte spelat igenom det, än!
Firefight är varken roligt eller tråkigt, det går ann att fördriva tiden med men inget man nöter en hel lördag.

Vi får hoppas på ett grymt MP till Modern Warfare 2 helt enkelt.


signatur

The king stays king.

Medlem
Skrivet av ElyziuM:

ODST var en besvikelse i mina ögon om man jämför mot dom tidigare spelen (spelar dom enbart för co-op singelplayer).

Håller med. Och MP-grejerna som följer med är helt ointressanta. Co-op campaign med polare ska det vara, något annat tjafs behövs inte.

Gick förresten lite väl snabbt att ta sig igenom kampanjen (på Heroic). Får väl prova igen nån gång med svårare inställningar.

1
Skriv svar