Helgens digitala erbjudanden vecka 41

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 41

Läskigt hur billiga vissa spel kan bli. Mirror's edge eller Bioshock för 56 kronor är ett väldigt bra köp.

Medlem

Penumbra paketet för fem pund ser lovande ut, kanske blir ett köp!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Red Alert 3 var verkligen sjukt billigt.

Medlem

Hitman Collection är ju ganska frestande. En hundralapp för fyra grymma spel är svårt att slå.

Medlem

Köper bara digitala spel från Steam. Älskar Hitman så nu blir jag nog 100kr fattigare.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Nej, nu ser jag ju att Contracts inte är med. Det var ju tråkigt.

Medlem

Varför är inte Contracts med? Är ju lika mycket en del av serien som de andra är. Tråååkigt!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Varför är inte Contracts med? Är ju lika mycket en del av serien som de andra är. Tråååkigt!

Har för mig att dom inte får ha det på Steam p.g.a. rättighetsproblem med en av låtarna i spelet.

Qjt
Medlem

Bioshock och The Hitman Collection inhandlat.

Medlem

Hitman Contracts för 10kr + 29kr frakt på Ginza för er som saknar det i The Hitman Collection.

http://www.ginza.se/Product/Product.aspx?Identifier=50348

Inaktiv

Empire Total War för halva priset (24,99€) på Steam t.o.m. måndag.

nj
Medlem

Hearts of Iron II Collection kan köpas för 6.25 dollar på amerikanska D2D (ja, jag vet att priset är angett som 5 dollar, men svensk moms tillkommer), finns även på brittiska D2D för 5 pund men det blir aningen dyrare.

Medlem

Tycker det har varit lite snålt med erbjudanden från Steam det senaste om man jämför med dem andra.

Inaktiv
Skrivet av ReDog:

Tycker det har varit lite snålt med erbjudanden från Steam det senaste om man jämför med dem andra.

Kanske för att folk ser hur dumsnåla dom är då, dom konverterar dollar siffror rakt av till euro istället, kanske även har pannkakor som hattar.

PLUS säljer spel som inte funkar till Vista t. ex. heroes of annihilated empirs och säger maila utvecklarna och klaga inte oss och utvecklarna svarar inte ens på mail.

Haft Steam på mina datorer sen 2001 ungefär och har över hundra spel men har jag i framtiden pengar blir det nog www.gog.com som gäller alla nya spel är $ hafsskämt ändå.

Oj jag behövde visst ventilera lite.

Medlem
Skrivet av lvitriol:
Skrivet av ReDog:

Tycker det har varit lite snålt med erbjudanden från Steam det senaste om man jämför med dem andra.

Kanske för att folk ser hur dumsnåla dom är då, dom konverterar dollar siffror rakt av till euro istället, kanske även har pannkakor som hattar.

PLUS säljer spel som inte funkar till Vista t. ex. heroes of annihilated empirs och säger maila utvecklarna och klaga inte oss och utvecklarna svarar inte ens på mail.

Haft Steam på mina datorer sen 2001 ungefär och har över hundra spel men har jag i framtiden pengar blir det nog www.gog.com som gäller alla nya spel är $ hafsskämt ändå.

Oj jag behövde visst ventilera lite.

Om de inte hävdar att spelet funkar på Vista har de ju inte gjort nåt fel. Det är ju fortfarande utvecklaren som gör spelet, steam är bara ett sätt att sälja det. Det är inte särkilt konstigt att de inte kan hjälpa så mycket då de inte alls varit inblandade i utvecklingen av spelet.

Medlem

http://www.gog.com/en/page/dotemu_promo/

Nya weekend dealen.

Mycket gott har släppts i veckan där, både Commandos+expansion och ett Red Baron pack.

nj
Medlem
Skrivet av Obsi:

http://www.gog.com/en/page/dotemu_promo/

Nya weekend dealen.

Mycket gott har släppts i veckan där, både Commandos+expansion och ett Red Baron pack.

GOG har även #Arx Fatalis som hidden gem of the week och det är därför 1 dollar billigare än normalt.

Medlem

Blir lite irriterad på D2D. Om man ska vara en stor "digital distributör" så borde man definitivt kunna hålla bättre nerladdningshastighet. Vet inte om det beror på att det är många som köper nu när det är väldigt billigt där eller inte men när det ibland sjunker så lågt som 20kb/s så duger det helt enkelt inte tycker jag.

Inaktiv

Blev lite sugen på Mirror's Edge, gillar dock inte att det är på D2D.

BTW så öppnade Xfire en webbutik häromdagen på http://uk.xfirestore.com/ . Vet dock inte om de kommer ha helgerbjudanden.

m1
Medlem

Har aldrig kommit mig för att testa Hitman-spelen, men de har alltid verkar intressanta. Bör man dyka ner i ettan eller är den alldeles för föråldrad nu?

Inaktiv

Har D2D fortfarande sitt fruktansvärda DRM-system där man varken kan patcha grejer på standardvis eller installera moddar? Har för mig att de man inte ens kan ladda ned det man köper så många gånger man vill. Om de fortfarande envisas med detta vettetusan om jag ens skulle köpa grejer där med 100% rabatt.

Medlem
Skrivet av Myrrdin:

Har D2D fortfarande sitt fruktansvärda DRM-system där man varken kan patcha grejer på standardvis eller installera moddar? Har för mig att de man inte ens kan ladda ned det man köper så många gånger man vill. Om de fortfarande envisas med detta vettetusan om jag ens skulle köpa grejer där med 100% rabatt.

Uppdateringar funkar likadant. Inte särskilt smidigt alltså.
Moddar vet jag inte riktigt men jag tror att det beror lite på vilket spel det gäller.
Har för mig att de har obegränsade nerladdningar men jag kan ha fel.

Medlem
Skrivet av m1:

Har aldrig kommit mig för att testa Hitman-spelen, men de har alltid verkar intressanta. Bör man dyka ner i ettan eller är den alldeles för föråldrad nu?

Jag tror inte det åldrats med värdighet... men, jag gillar vissa retro-spel så det kan ingen bestmma åt dig. (Senaste retrospelet jag lagt ned en hel del tid på är Daggerfall, när det släpptes gratis)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Förboka nya Painkiller på Steam, få PK: Overdose och black edition på köpet

Medlem

Jag ska passa på att tipsa om att köper man EA spel på D2D så kan man sedan använda CDKeyn till EADownloader och aktivera spelet där och köra.

Jag har aldrig använt D2D men jag köpte nu Mirrors Edge och kör istället då igenom EADM.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

1
Skriv svar