Se hur Torchlight skapas

Medlem
Se hur Torchlight skapas

Fan blir lite sugen på de här spelet. Men bara de inte är sånt där spel där man har massa olika skills men de går ut på typ att maxa en skill sen bara nöta den om och om igen, som deras Mythos, de skulle suga. Ja menar nu är de fan snart 2010.

Medlem

kommer säkert floppa...

Medlem

Tycker det verkar vara ett fett LAN-spel. Precis som D2!

Editorn verkar riktigt smidig och simpel. Fast det kanske gör att det blir ganska begränsat. Men man vet aldrig Känner mig riktigt sugen på att skapa lite egna banor som man kan dela med polarna =D

Medlem

Det finns tyvärr inget LAN i spelet, det är endast single player tyvärr, dock gör det inte mig så mycket. Spelet får sin längd pga all sin loot som gör att jag nötta sönder det ändå.

Det kommer komma ett MMO inom 18 månader dock, det var därför de skippa LAN/COOP för att få ut spelet så fort som möjligt till dess.


signatur

AYY LMAO

Medlem

För 20$ verkar det vara ett bra spel!

Medlem

Tråkigt utan lan-delen :/ Spelet har längre livslängd om man kan spela multiplayer.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Rättelse: Runic Games ... runicgames.com ... inte Perfect World.

Medlem

Blir mer och mer sugen på det här spelet ju mer jag ser.

Inaktiv

För $20 (140 SEK just nu) är det givet för min del även om det bara är singleplayer.

Medlem

Ser till en början ut att vara en barnsligare version av Diablo.
Dock så vänjer man sig efter en tids spelande vid Grafiken och spelkänslan är helt okej hack-n-slash.
Värt att köpa !

1
Skriv svar