Left 4 Dead 2 blir svårare

Robot
Medlem
Left 4 Dead 2 blir svårare

Allting som står på forumen lägger dem till...

Inaktiv
Medlem

Visste ni att det finns en svårare grad till än expert på L4D 1?
Att klara av en hel kampanj på expert är en sak... men att klara av den med bara bots som teammates... är en klass iförsig

Det blir bara FAIL så det skriker om det xD

Medlem
Skrivet av Kuci:

Allting som står på forumen lägger dem till...

Mmm, exakt. Valve borde faktiskt ge credits till Steam-forumet för Left 4 Dead 2 då varenda förbättring som har gjorts har föreslagits av personer i Steam-forumet. The Charger och The Spitter kom ju från Steam-forumet samt att det vinnande laget spelar Survivor först samt 4x4-matchmaking (om det någonsin dyker upp för L4D1) samt också nu Realism-läget.


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

Medlem

Låter bra...
1'an var ju på tok för enkelt.. utan crosshair å ficklampa.. gick ju på ngn timme.

Medlem
Skrivet av best_jeppe:
Skrivet av Kuci:

Allting som står på forumen lägger dem till...

Mmm, exakt. Valve borde faktiskt ge credits till Steam-forumet för Left 4 Dead 2 då varenda förbättring som har gjorts har föreslagits av personer i Steam-forumet. The Charger och The Spitter kom ju från Steam-forumet samt att det vinnande laget spelar Survivor först samt 4x4-matchmaking (om det någonsin dyker upp för L4D1) samt också nu Realism-läget.

Det är så horribelt! Att de lyssnar på sina spelare. Fy för dem. Fy.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Tycker det är ett dumt namnval för svårighetsgraden! Hur kan zombie dödande någonsin bli realistiskt?

Medlem

best_jeppe
åååååå jag måste bara skriva, hade tänkt att låta bli men efter en sån kommentar kan jag inte låta bli

De ger ju creds heeeela tiden till communityt, vet du inte det? Ser du inga intervjuer, filmer, bloggar, forumet etc etc...??

"Valve borde faktiskt ge credits..."
Gaaah jag blir galen...

Medlem

@Alla

Min kommentar var inte negativ, jag tycker bara det är synd att man inte får några credits in game, iaf har inte jag sett att Walking_Target fick några creds för Spitter.

Inaktiv

Så ist för att vara piss enkelt så blir det bara enkelt ist. Woppiedo.

Inaktiv
Skrivet av Qrush:

Tycker det är ett dumt namnval för svårighetsgraden! Hur kan zombie dödande någonsin bli realistiskt?

Dom kanske menar "realistiska" skador, att man inte kan ta lika mycket stryk innan man ligger och så vidare...


signatur

CZorg will rise again...

Medlem
Skrivet av Qrush:

Tycker det är ett dumt namnval för svårighetsgraden! Hur kan zombie dödande någonsin bli realistiskt?

jag vet inte i vilken fantasi värld du lever i, men att döda zombies hör till vardagen för vissa här..

--

Soft Precis vad vi behöver, expert är alldeles för simpelt, visst var det svårt och extremt roligt vid början, men nu kan jag köra igenom en bana utan att dö en ända gång

Hoppas bara med den nya svårighetsgraden att ammo blir mer otillgängligt, så man får förlita sig på annat än enbart mata zombies med bly

Medlem

Låter kul, även alla minions ska vara brutalt svåra i så stora mängder. Men misstänker att det kommer bli totalt omöjligt att ta ner en Tank om det ska vara realistiskt


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Men misstänker att det kommer bli totalt omöjligt att ta ner en Tank om det ska vara realistiskt

Molotov. Spring.

Medlem

@Akillez: De säger aldrig att de har tagit inspirationen från Communityn. De säger att de har "sett" på folks spelsessioner att "det och det behövs" men jag har aldrig läst eller hört Valve säga "Ja, vi vill tacka xxx på forumet för att han kom på den briljanta idén med The Charger" osv osv. De ger mer intrycket av att de har hittat på allt själv vilket de inte har tror jag.

Det vore så enkelt som att de kunde lägga till i Credits i spelet "We would like to thank the users of the Steam-forum for their brilliant ideas and contribution".

Sen så har inte användarna kläckt alla bra idéer på Steam-forumet för att de ville att det skulle stoppas in i en uppföljare utan anledningen till att de har varit så kreativa är för att de vill ha det åtgärdat i L4D1 och inte behöva köpa ett nytt spel som rättar till saker med hjälp av idéer som de föreslog för första spelet. Det var bland annat därför många blev förbannade på Valve när de annonserade Left 4 Dead 2 då de kände sig besudlade eftersom Valve kapitaliserade på användarnas, i några fall, mycket bra idéer.


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

Inaktiv

Jag saknar fortfarande Romero-mode där alla zombies är långsamma, endast kan dö av ett skott i huvudet och ett enda bett betyder döden/odöden inom ett par minuter. Inga special infected, inget larv. DET vore stenhårt.


signatur

"I like deadlines. I like looking at them as they pass by."

Medlem

Det finns ett par servrar som kör så tror jag Morg, iaf med slow zombies och ett skott i huvudet.

Inaktiv
Skrivet av Morgurthion:

Jag saknar fortfarande Romero-mode där alla zombies är långsamma, endast kan dö av ett skott i huvudet och ett enda bett betyder döden/odöden inom ett par minuter. Inga special infected, inget larv. DET vore stenhårt.

Där ja! Nu talar vi!

Inaktiv
Skrivet av Morgurthion:

Jag saknar fortfarande Romero-mode där alla zombies är långsamma, endast kan dö av ett skott i huvudet och ett enda bett betyder döden/odöden inom ett par minuter. Inga special infected, inget larv. DET vore stenhårt.

+1

Skulle vara helt jävla underbart. Tror dock att man skulle behöva lite mer grejer för att få det riktigt jobbigt. Lite nedslöade survivors som inte kan hoppa lika högt, kanske en staminamätare och en begränsad sprint också.

Medlem
Skrivet av best_jeppe:

@Akillez: De säger aldrig att de har tagit inspirationen från Communityn. De säger att de har "sett" på folks spelsessioner att "det och det behövs" men jag har aldrig läst eller hört Valve säga "Ja, vi vill tacka xxx på forumet för att han kom på den briljanta idén med The Charger" osv osv. De ger mer intrycket av att de har hittat på allt själv vilket de inte har tror jag.

Grejen med det är att mycket har de kommit på själv eftersom det ofta är mer eller mindre uppenbart.

T ex mailade jag Gabe efter L4D-releasen och pekade ut vissa grejer som borde fixas, vad vore intressant att se härnäst etc. Han vidarebefordrade detta till Chet Faliszek och de har nu lyckats pricka in samtliga punkter; men inte tror jag att idéerna var nya för dem. Var snarare en fråga om att det skulle vara lite extra uppmuntran till att faktiskt komma till skott...

Medlem

härligt, börjar tröttna på att köra på expert =P

Medlem

Om ni har börjat tröttna på Expert så är det bara att ge er på Versus så får ni en rejäl utmaning...beroende på vilka ni möter då


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

Inaktiv

Fett bra spel! Gillar ettan och kommer säkert gilla det här med ^^ Ska nog köpa det

1
Skriv svar