Spela som Jack Uppskäraren

Medlem
Spela som Jack Uppskäraren

jag vill ha detta spel! så jag kan gå ut å slafsa med kniven, MOOHHAAAAAAAAAAA :up::up::D

Va får man inte skära halsen av horor? då kan det va:down::down:

Medlem

Så man kommer inte att få döda horor? WTF vilken skit Jack skulle ha stämt skiten ur dem om han hade levat idag!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

låter bra jävla trist :l

Medlem

Hade varit roligare om man jagade jack the ripper och samtidigt råka ut för övernaturliga saker, eller så kanske jack the ripper var en demon eller nått som man ska döda hur som helst att göra honom till *hjälte* skulle inte vara någon höjdare.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Så man kommer inte att få döda horor? WTF vilken skit Jack skulle ha stämt skiten ur dem om han hade levat idag!

Hahahahahahha:up:

Medlem
Skrivet av FPS100:

låter bra jävla trist :l

QFT


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Trist att de gått ifrån historien så. Vore mycket roligare att skapa en plot som teoretiskt sett "skulle" kunna överensstämma med verkligheten. T ex att hororna var "onda" och på nått sätt "förtjänade det" osv. Kanske att de var demoner?

Eller att man är ond? :>

Inaktiv

Så det var därför han mördade! Det var ju nobelt då?
Meh...

Medlem

Jack kanske bara var riktigt jävla hög som ett hus hela tiden och EA gör spelet ur hans egna ögon. Han trodde säkert han döda demoner hela tiden!

Medlem

Finns bara ett ord.. fail...

Medlem

Någon har en förvrängd syn av världen.

Medlem

Så nu går han från seriemördare till historisk hjälte? Herregud.

Medlem
Skrivet av iQue:

Så nu går han från seriemördare till historisk hjälte? Herregud.

Det är inte allt tydligen så äger han ett stort företag vid namn Jacktech och har en stor grotta som kallas för Jackcave där han förvarar sina hjälp medel som han använder för att hålla Londons gator säkra från brottslingar och horor.

Han ska också ha en medhjälpare vid namn Rubin.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Usch vad löjligt detta lät. Här hade man hoppats på ett mer historiskt korrekt spel med någon möjlig twist för hålla det hela intressant och så får man detta kastat på sig. Hoppas verkligen att detta inte är sant och att vi faktiskt får ett mer trovärdigt spel i slutändan.

/ LordDaimos

Medlem

Jag gick med på Dantes Inferno, att dom gjorde om storyn ,mest för att det på nåt vis fruktansvärt löst var baserat på 2 eller 3 saker från historian.
Men att göra om Jack the Ripper till en hjälte? Till en frisk hjälte som räddar folk och inte ens dödar horor på sin fritid som sysslesättning? Nej...

Vad gör dom härnäst?
"Räkna matte med George Bush"?


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

Efter att ha sett gameplay från Dante's Inferno och hört detta hoppar jag nog dessa titlar. Om man ska försöka tänka positivt så kan det kanske vara så att man som Jack ska gå runt och döda diverse glädjeflickor i London som karaktären fått för sig är besatta av demoner eller rent av är demoner. Alltså att spelet utspelar sig i en psykiskt sjuk mans vanföreställda värld.


signatur

12:50. Press Return

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Jack kanske bara var riktigt jävla hög som ett hus hela tiden och EA gör spelet ur hans egna ögon. Han trodde säkert han döda demoner hela tiden!

Haha du gjorde min morgon.

Tycker inte heller att det låter så värst upphetsande storymässigt. Dantes inferno kunde jag köpa, men det här känns lite väl ogenomtänkt.

Inaktiv

Förkastligt och fantasilöst, ungefär som Dead Space men det hade iaf spår av smak. Dante hade dom kunnat göra intressant om du fick spela som poet och ett ripper-ish spel där du skall hitta en mördare hade kunnat vara kul men det här känns som ett ytterst billigt sätt att få uppmärksamhet.

Medlem

Hmm, dom borde gjort lite Thief+Hitman istället


signatur

Game long and prosper

Medlem

Vilket härligt spelkoncept.... inte. "Jag vet en spelidé, vi skapar ett spel där Barac Obama är torghandlare".... Varför Jack och inte vem fan annars som helst? Det här blir ett totalsäkert ickeköp.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

1
Skriv svar