Race On - demo och tidigare datum

Medlem
Race On - demo och tidigare datum

har inte ett enda "nytt" bilspel på ps3/pc, så nog kan jag ta och vänta tills dess att GT5 släpps istället

Medlem

Kan dom inte göra något nytt istället? Detta börjar kännas gammalt...

Medlem

Det är tråkigt när de säljer bundles och bara lägger till 2 nya serier och 2 banor, sen tar fullpris för det..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Är Race On ett "nytt" spel i serien? eller är det ytterligare ett rutinsläpp av dom för att mjölka lite pengar av oss genom att slänga till nån bil och ny bana. Någon som vet?

Medlem

Race On är bara ytterliggare en addon till Race 07. Nyheterna är WTCC 08, Formula Masters, några jänkarbilar och tre nya banor.

Medlem

så detta är samma gamla grafik å fysik motor? bara å skippa detta åxå då..

Medlem
Skrivet av swordy:

så detta är samma gamla grafik å fysik motor? bara å skippa detta åxå då..

nä lite snyggare e det, men inte mer! jag kör det för fullt, bästa i serien enså länge, går ju inte å jämföra me shift,

Inaktiv

visst är grafik lite gammalt men inget fel med
fysikmotorn, bättre känsla än i shift och många andra.

Medlem

Jag kan bara hålla med er alla innan här.
Visst är känslan grym, och spelen är asbra för ligor etc. och med alla addons man kan använda har dom ju varit bäst!

Men va f*n.. alltså grafiken..varför är spelen så "matta" och "solblekta", påminner ju om en halvdassig akvarell.
Vart är alla fräcka färger man är van med från motorsport? Efter alla dessa miljarder simpla tillägg till race07 borde nog säkert simbim ha råd med fräsiga färger och klarlack. Simbins solbelysta ytor är inte glansiga och gnistrande, nej dom ser i stället sandpapprade och matta ut... Det var okej 2005. Då tyckte jag grafiken var okej för sin tid. Men nu ligger Simbin efter..
Och snacka om att jag belv snopen när jag kom in i Stccs multiplayerlobby som exempel...
Jaja.. Småsaker & grafik är kanske inte allt. Men det gör att Jag inte vill köpa ett addon till.
Dags att förnya er Simbin, kolla lite på konkurenterna, så testar jag er demo på erat NYA spel sen i framtiden.
Och det ser jag fram emot.

1
Skriv svar