Skattjakt dag 2 - en timme kvar

Robot
Medlem
Skattjakt dag 2 - en timme kvar

26 minuter kvar


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Sitter med Android nallen och google maps i högsta hugg! Hoppas det kommer där jag bor! taggad som fan ;D

Inaktiv

Norrköpings Skatten är min !!!! :D:D:D må bäste Skatt letare vinna !

" There Will Be Blood " x D

Inaktiv

Glöm inte bort norrland nu!


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Är det spelet man hittar eller är det något värdebevis?

Sitter med laptopen i bilen, stärkt utav grannens trådlösa internet... Bilen är igång och motorn är smord..! Säger inte vart jag är (för att öka spänningen...) men, här jag skall ta skatten, regnar det..!

Medlem

Samma här, sitter redo i bilen men med klar himmel och minus 4 grader ute

/ LordDaimos

Medlem

5 minuter kvar


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

heheh några tar det seriöst, själv är jag inte påklädd än, ramlar den nånstans i närheten antar jag att jag går och tar en titt


signatur

thank you, come again

Inaktiv

Hittade inget i Luleå iaf, var kanske kring 10 personer där vad jag såg. Antingen så var den riktigt bra gömd eller så hittade nån den innan jag kom dit vid 10:25.

Medlem

För alla er som tyckte att detta var en sjukt kul tävling vill jag tipsa om http://www.geocaching.com (å systersajten geocaching.se)

Det är en sport/hobby/fritids-grej där man använder GPS för att hitta åt skatter a k a (geo)cacher. Cacherna kan vara av varierad storlek, och man vinner inget annat än äran (oftast...). Det finns över tiotusen gömmor i sverige och folk gömmer nya i princip varje dag! Det är en grym känsla att vara först att logga en ny geocache!

Medlem
Skrivet av Mack3:

Norrköpings Skatten är min !!!! :D:D:D må bäste Skatt letare vinna !

" There Will Be Blood " x D

Hittade du den?
Jag hittade den inte men misstänker att någon hann före och tog den innan jag hann börja leta.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar