Vinn Uncharted 2 och en PS3:a i helgen!

Robot
Medlem
Vinn Uncharted 2 och en PS3:a i helgen!

Bästa tävlingen EVER! Mer sådan här kreativitet tack! Outside the box.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem
gnu
Medlem
Inaktiv

Vad händer om någon Random plockar upp koderna då?

Vad händer om det är två stycken som hittar skatten samtidigt? Ska man slås om den?

Medlem
Skrivet av showerguy:

Vad händer om någon Random plockar upp koderna då?

Vad händer om det är två stycken som hittar skatten samtidigt? Ska man slås om den?

Givetvis.


signatur

SneL fezt heSt

Quake-konnässsör

Tänk om det är bomber i påsarna! Om ni plockar upp dem så SPRÄNGS NI! BLAAM! Död!

Medlem

Riktigt smart faktiskt, kanske man träffar lite FZ'are om man har tur (eller otur, beror på hur man ser på det).

Medlem

Grattis till dom som kommer ha möjligheten att delta, känns som majoriteten får slösa bort mer pengar än vad spelet är värt på resor

Redaktör
Skrivet av showerguy:

Vad händer om någon Random plockar upp koderna då?

Vad händer om det är två stycken som hittar skatten samtidigt? Ska man slås om den?

Random-skattletare avrättar vi på stört. Fajter filmar vi, skriv upp splatterfilmen "The FZ carnage 2009" på julens önskelista.


signatur
Medlem

varför har jag en känsla att alla koordinater hamlar runt storstäderna typ fjollholm blöteborg och mälmö

Medlem

killer_mouse: Dom har skrivit att dom skickats ut.. Men visst, det vore ju heller inte rättvist om där inte finns 2-3spel i Stockholm, när 1/10 av invånarna bor i den regionen. Samma med Göteborg och Malmö. Sen antar jag att dom inte kommer skicka upp för många spel till Lappland för att läggas ut i skogen där.

Medlem
Skrivet av Håkan:

killer_mouse: Dom har skrivit att dom skickats ut.. Men visst, det vore ju heller inte rättvist om där inte finns 2-3spel i Stockholm, när 1/10 av invånarna bor i den regionen. Samma med Göteborg och Malmö. Sen antar jag att dom inte kommer skicka upp för många spel till Lappland för att läggas ut i skogen där.

tycker det vore väldigt rättvist, en chans/stad är väl så rättvist det går att få?
Bara för att det bor många i Stockholm så medför det inte att just den staden borde favoriseras, eller 9 i stockholm, 5 i göteborg och 3 var i Umeå/Malmö. Av någon anledning tenderar sörlänningar (i kommentarer) glömma att Umeå faktiskt också är en stor stad

2 i stockholm räcker och blir över, annars blir det ju ingen tävling. Bättre att sprida lite på spelen så får fler chansen att delta = mer glädje åt alla. Förstår att du skulle uppskatta om det bara fanns i stockholm, eller iaf ett ex. levererades till din dörr men det är en tävling, 1 ex/stad ger alla i staden lika stor chans. Att det bor fler i stockholm gör det inte svårare för dig att hitta, tvärt om. I många andra städer (typ Piteå) borde de istället lämna 2-3ex för att kompensera för de stora avstånden och det bristande utbudet på transportmedel. Men det skulle inte gillas va?

Skadar inte att tänka lite längre än näsan räcker, och det skadar inte heller att vara lite ödmjuk, den kan tyckas svårt men tränar du ofta så lyckas du nog tillslut

Tack FZ för en originell och grymt kreativ tävling, oavsett om man bor i en av de "rätta" städerna eller ej så är det grymt att ni erbjuder så många att delta i tävlingen genom att ta med så många städer

Finns det något roligare än en stockholmare som tar sig själv på för stort allvar btw, det är ju humor!

Medlem

kommer antagligen inte bli i någon liten by någonstans.. blir väl i de större städerna :P..

Skägg.
10 Chambers

Jag kan avslöja att en av "städerna" har cirka 80 innevånare så nej, allt kommer inte att hamna i de mer tätbefolkade regionerna.


signatur
Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Håkan:

killer_mouse: Dom har skrivit att dom skickats ut.. Men visst, det vore ju heller inte rättvist om där inte finns 2-3spel i Stockholm, när 1/10 av invånarna bor i den regionen. Samma med Göteborg och Malmö. Sen antar jag att dom inte kommer skicka upp för många spel till Lappland för att läggas ut i skogen där.

tycker det vore väldigt rättvist, en chans/stad är väl så rättvist det går att få?
Bara för att det bor många i Stockholm så medför det inte att just den staden borde favoriseras, eller 9 i stockholm, 5 i göteborg och 3 var i Umeå/Malmö. Av någon anledning tenderar sörlänningar (i kommentarer) glömma att Umeå faktiskt också är en stor stad

2 i stockholm räcker och blir över, annars blir det ju ingen tävling. Bättre att sprida lite på spelen så får fler chansen att delta = mer glädje åt alla. Förstår att du skulle uppskatta om det bara fanns i stockholm, eller iaf ett ex. levererades till din dörr men det är en tävling, 1 ex/stad ger alla i staden lika stor chans. Att det bor fler i stockholm gör det inte svårare för dig att hitta, tvärt om. I många andra städer (typ Piteå) borde de istället lämna 2-3ex för att kompensera för de stora avstånden och det bristande utbudet på transportmedel. Men det skulle inte gillas va?

Skadar inte att tänka lite längre än näsan räcker, och det skadar inte heller att vara lite ödmjuk, den kan tyckas svårt men tränar du ofta så lyckas du nog tillslut

Tack FZ för en originell och grymt kreativ tävling, oavsett om man bor i en av de "rätta" städerna eller ej så är det grymt att ni erbjuder så många att delta i tävlingen genom att ta med så många städer

Finns det något roligare än en stockholmare som tar sig själv på för stort allvar btw, det är ju humor!

För det första bor jag nog så långt ifrån Stockholm som man kan(Skåne). Men du kan ju inte säga att alla har lika stor chans. Säg att 30% av alla läsare här på FZ är ifrån Stockholm, så skulle ju trycket på det spelet som finns vara hur stort som helst. Sen om där finns ett spel uppe i Jokkmokk och endast en läsare bor där, då är det ju mer eller mindre klart att han kommer få spelet.

Men man kan se det hur man vill, jag skulle förstå om ett par stycken skulle gått till Stockholm. Men vore ju roligt om där kom något hit i dessa bredgrader. Tävlingar kan ju inte vara jämna för alla.

Medlem

Om en vinst ligger i en by på, säg 30 invånare och en vinst i en stad med 400000 tinvånare. Hur skulle det vara rättvist. Det är mindre konkurrens för den som bor i det lilla samhället.

Det mest rättvisa vore att alla fick första pris. Hör ni det FZ?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Rolig tävling, men jag kommer inte att orka delta.

Medlem
Skrivet av Ankan:

Rolig tävling, men jag kommer inte att orka delta.

Är du släkt med Anna Anka ?

1
Skriv svar