Nytt spelläge i Left 4 Dead 2

Robot
Medlem
Nytt spelläge i Left 4 Dead 2

hur ska man kunna ta l4d2 seriöst med den där jävla motorsågen?

Medlem
Skrivet av SweWolf:

hur ska man kunna ta l4d2 seriöst med den där jävla motorsågen?

Har någon någonsin tagit L4D seriöst?

Ta det för vad det är, ett underhållande lir, behöver inte alltid vara seriöst

Inaktiv

Ungefär som en bana i hl2 modden Zombie Master.

Inaktiv

Detta skulle komma till Left 4 Dead 1 om det vore rätt. :/

Medlem
Skrivet av showerguy:

Detta skulle komma till Left 4 Dead 1 om det vore rätt. :/

http://www.cad-comic.com/index.php

sums it up

Air
Medlem

Nae jag får nog hålla mig till första Left 4 Dead istället!
Det verkar roligare än uppföljaren till och med. Det är så synd att "L4D2" inte bara var något expansion eller något liknande.
Uppföljaren verkar ju vara lite "wannabe" Resident Evil 4.

Medlem

ohh nice touch me bensin dunks samlandet! Har alltid önskat mig fler features från zombie masters skulle mixas ihop med left 4 dead

Medlem

Dessa gnällkärringar...


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av SweWolf:

hur ska man kunna ta l4d2 seriöst med den där jävla motorsågen?

Hur kan du ta NÅGOT med zombies överhuvudtaget seriöst? Det är ett spel för fan


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Air:

Uppföljaren verkar ju vara lite "wannabe" Resident Evil 4.

Hur får du tvåan till det?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Stekpannan! <3


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

ett större missnöjt community till l4d har jag nog aldrig sett, det gnälls över i princip allting man kan komma på, känns som valve vad dom än må göra så bara gnälls det.. helt sjukt hur alla orkar tjata som valve ska lyssna på varenda kotte speciellt.

Inaktiv

Alltså, den där Tim är ju en första klassens idiot, det är iaf min åsikt efter att bara läst en av hans "blogg" inlägg.

Medlem
Skrivet av semjonov:

Alltså, den där Tim är ju en första klassens idiot, det är iaf min åsikt efter att bara läst en av hans "blogg" inlägg.

jag följer hans bloggar och jag tycker han har ganska sund syn på saker och ting

Medlem

jag bara längtar till 27 oktober då ska jag lira demot. fan att det är en tisdag när man är i skolan och gör borring läxor

Inaktiv

CAGEFIGHT!!111!!

Medlem

L4D utan Zoey, är helt enkelt inte L4D.

Medlem

Låter som någon på valve tyckte om zombie master. Fast i zombie master samlar man ju inte bara bensintankar, brukar ju variera vad man samlar. Vissa banor bygger man ju i princip ihop flyktfordonet av delarna som ska samlas.

Tidsgränserna känns lite hårda, i alla fall om man ska ha större banor, om de är som minifinalerna / "survival" kartorna kan jag förstå tiderna.

Medlem
Skrivet av PriMo:

L4D utan Zoey, är helt enkelt inte L4D.

Så sant... Jag hoppas att nya zoey är lika trevlig, men det tror jag knappast.

Det nya spelläget verkar intressant och jag kan helt klart se mig slösa bort många timmar på det, men det beror lite på hur banorna och så vidare blir. Ser bra ut åtminstone.

Medlem

Coach>Zoey Jag tror jag ska köpa detta, lirade ettan en del hos min kompis och gillade det verkligen!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Min dator fixar nog inte tvåan eftersom ettan är på gränsen men annars vore det ett givet köp. Har ju fått massor av roliga timmar med ettan så det har varit galet prisvärt.

Att gnälla på att en tvåa "redan" kommer känns bara... fjantigt.

Inaktiv

köper inte


signatur

a"C"RED -

Medlem

Spännande.

Men det hade varit mycket smartare att göra detta till en expansion. Då hade det varit ett självklart köp för mig. Men ett helt nytt spel? Nja... kommer nog inte köpa det.

Medlem

kunde dom inte gjort något man VILL spela då?
jag skiter väl i om dom lyssnar på mig men jag tycker fortfarande inte att L4D 2 verkar vara alls lika skoj som ettan.

Inaktiv

Verkar kul, aldrig spelat Zombie Master så har aldrig hört talas om den där sortens spelläge.

Någon mer som har bokat spelet och vill lira lite när demon släpps för oss?


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Inaktiv

Asså,, jag hade tänkt o köpa L4D2 till xbox360.. men när ja kollade på discshop.se stod där att man bara kunde köra en spelare.. atämmer de lr e de bullshit?
för de e ju lite kasst om man bara kan spela 1 player :s

1
Skriv svar