Siege of Mirkwood plåtat

Medlem
Siege of Mirkwood plåtat

DX11 till LOTRO nästa år också, mums


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hmm, "gratisexpansionen"? Vill de inte ha betalt för den?

Underbart dock att spelet blir större, synd bara att jag inte är i närheten av att ha en enda del i ett Radiance-Set som behövs för att ens vara i närheten av Dol Goldur


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Härligt, hoppas att de tar ett tag, har inte kommit till moria ännu

Medlem

för turbines kunder är det gratis om man har ett subscription med minst tre månader (210skr med nuvarande kurs, kan köpa hela spelet för 10$). hur det funkar med activisions upplägg vet jag ej...

hoppas att det inte behövs alla radiance - delarna för att spela det mesta. vissa end-game saker behövs det nog mer än bara de radiance-sakerna man får från gs, mm.

Inaktiv

Ettbjurn vilken lvl är du? och server?

Medlem

Det kommer bli riktigt roligt

Hur blir det med "Adventurer's pack" (eller vad den nu heter) för oss i "Rest of the world". Jänkarna kan ju köpa det, eller få gratis beroende på hur de har sin prenumeration/om de köper expansionen. (Kan man krångla till det mer?...)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Blir ju sugen på att plocka upp LOTRO igen när man kan komma till Dol Goldur, men jag kom bara till lvl 28 eller nått så är ju en bit kvar att lira i så fall och vet inte om jag pallar det.

Medlem

LOTRO är bland de bättre online spelen det som gör spelet så bra är känslan det är helt underbart att rida omkring i fylke.


signatur

I got a Goldenshower.

1
Skriv svar