Jack Black i kvadrat

Robot
Jack Black i kvadrat

Skumt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

jack black e så jävla underbar
Synd bara att det verkar vara ännu ett projekt där stjärnan påstår sig vara en gamer men när han sätter sig vid konsolen ser han helt borttappad ut. verkar vara första gången han spelar det dessutom, så han har nog inte varit involverad alls i projektet förutom röstmässigt?
kan ju bli bra ändå såklart men sånt gör mig lite besviken ändå. Han är ju bara med för att sälja och inget annat. tråkigt.

Medlem
Skrivet av Runken:

jack black e så jävla underbar
Synd bara att det verkar vara ännu ett projekt där stjärnan påstår sig vara en gamer men när han sätter sig vid konsolen ser han helt borttappad ut. verkar vara första gången han spelar det dessutom, så han har nog inte varit involverad alls i projektet förutom röstmässigt?
kan ju bli bra ändå såklart men sånt gör mig lite besviken ändå. Han är ju bara med för att sälja och inget annat. tråkigt.

Iåförsig så ser det ut som att han gör sig till med tanke på att han ska spela trög steroidknutte just där ;p Förutom att göra röst så har han ju promoteat liret en hel del, vad mer ska han göra? Kan inte föreställa mig Jack Black sitta och knacka ut spelkod precis.

Fast å andra sidan så har du användarnamnet Runken, så varför försöker jag ens?


signatur
Medlem

Hos Conan (Tonight Show) sa Tim Schafer att Jack Black tyckte om Psychonauts och det var därför dom frågade honom om han ville var med i det här spelet.

1
Skriv svar