Se onlineläget i Cities XL

Robot
Medlem
Se onlineläget i Cities XL

Efter att ha sett detta... Japp jag är imponerad ! Om detta kan hålla allt det lovar så är det en klar vinnare. Ruskigt grymt !

Medlem

Det här verkar grymt men kommer det att finnas en månadskostnad? Om inte så kommer jag att köpa det här spelet har jämt tänkt då jag lirat Sim City spelen vad kul det skulle vara om de var online.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Det här verkar grymt men kommer det att finnas en månadskostnad? Om inte så kommer jag att köpa det här spelet har jämt tänkt då jag lirat Sim City spelen vad kul det skulle vara om de var online.

4-7 euro kommer månadskostnaden att ligga på.

Medlem

Men man kan köra singleplayer utan månadskostnad?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av LyktstolpeN:

Men man kan köra singleplayer utan månadskostnad?

Japp!


signatur
Medlem
Skrivet av wobert:
Skrivet av Hardboiled15:

Det här verkar grymt men kommer det att finnas en månadskostnad? Om inte så kommer jag att köpa det här spelet har jämt tänkt då jag lirat Sim City spelen vad kul det skulle vara om de var online.

4-7 euro kommer månadskostnaden att ligga på.

Får väll se kanske köper det ändå.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Man kan köra utan månadskostnad men då får man inte tillgång vissa framtida expansioner såsom publika transportsystem (bussar, tåg etc.).

Medlem

vore ju jäkligt grymt om det kom addons med olika transportmedel, så det blir lite som transport tycoon. Skulle lira spelet dygnet runt då :).

Medlem

Fast här handlar det ju om en ganska grundläggande funktion i ett stadsbyggarspel. En stor del i planerandet gäller ju ofta hur man transporterar sina medborgare från A till B och i vaniljversionen av Cities Xl så har du bara vanliga vägar att förlita dig på. Tycker det är konstigt att inte buss, tåg, tunnelbana finns med i en grundversion av en stadssimulator, och dåligt att man ska behöva vara månadsprenumerant för att få tillgång till det när dom funktionerna släpps. Fast det är väl ännu en åtgärd för att motverka piratkopiering skulle jag kunna tro samt mjölka pengar från användarna.

Inaktiv

grymt och genom tänkt spel med fan vad komplicerat det måste vara haha inte många som kan lägga ner den tiden på ett spel. utbildning för en borgmästare hehe

Inaktiv

Multiplayer-delen känns grymt stor! Trodde först att det skulle vara som i t.ex. SimCity 4 där man drar en väg till närliggande stad för att linka samman dem och inte mycket mer. Men detta verkar ju grymt coolt! Hoppas att det bli bra!

Medlem

Blir ett köp det här!

Medlem

Såg ju mysigt ut ^^


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Snyggt och välgjort spel.. Men inte värt månadskostnad.

Ungefär som att man skulle börja betala 50:- i månaden för alla spel med multiplayer funktion.

Inaktiv

heltidsjobb


signatur

a"C"RED -

Medlem

Första stadsbyggare spelet som ser kul ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar