Lanseringstrailer för Dragon Rising

Robot
Medlem
Lanseringstrailer för Dragon Rising

Själv får jag det den 8e, blir hellre redo då


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

<Insert wank smiley>

Medlem

Verkar riktigt nice!
Synd bara att dom inte lyckades hålla spelet borta från internet innan det är släppt, hur svårt kan det vara? :/

Medlem

OM NOM NOM NOM! Kommer stå utanför webhallen på fredag morgon och vänta på att dörrarna ska öppnas 8]


signatur
Inaktiv

det släpps den 8:e vilket är torsdag....så fredag vet jag inte vad ni fått ifrån

Flera sidor som säljet det såsom webhallen så är det release torsdag!

Kolla upp detta!

Skrivet av MonsterGuden:

Verkar riktigt nice!
Synd bara att dom inte lyckades hålla spelet borta från internet innan det är släppt, hur svårt kan det vara? :/

Jaså var då?

Själv får jag det den 8:e.....got ya suckers....muahahahahahahahaha:evil:


signatur
Medlem

Haha! Jag får detta på Torsdagen för jag har förhandsbokat detta! Fan vad jag ska spela heeeeeeeeela helgen!

Sen när jag är klar med SP blir det MP! Haha!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Jonber:

det släpps den 8:e vilket är torsdag....så fredag vet jag inte vad ni fått ifrån

Flera sidor som säljet det såsom webhallen så är det release torsdag!

Kolla upp detta!

dom KAN ha fått det ifrån trailern som hävdar att det släpps den nionde oktober, men det MÅSTE ju inte vara därifrån.
Webhallen har förhoppningsvis bättre koll än vad utgivaren har.

Medlem

Co-op? Det hade jag ingen aning om, då vart det ju helt plötsligt intressant.

Medlem

förhoppningsvis blir det ARMA med lite produktionsvärden.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ser riktigt NAJS ut , hoppas nu bara att det lever upp till förväntningarna och inte bara blir ett ännu tråkigt Battlefield , Cod spel. Utan ett spel med lite tanke bakom........AA3 kan hoppa och skita

Medlem
Skrivet av Preed:

förhoppningsvis blir det ARMA med lite produktionsvärden.

Värt att veta ifall man är intresserad av multiplayer:

Citat:

Thank you for submitting your recent request to Codemasters Customer Services concerning Operation Flashpoint: Dragon Rising.

Operation Flashpoint: Dragon Rising does not support dedicated servers unfortunately. The game, at launch will be peer to peer only.

http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=35877...

At launch there will be 2 MP maps for each of the two game-modes (Annihilation & Infiltration) making a total of 4 MP maps.

http://community.codemasters.com/forum/showpost.php?p=5641161...

Multiplayer map max size will be 2x2 km with 32 players (16vs16).

PC users will be able to move the square play area...

http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?p=56194...

Due to technical constraints the tether distance in co-op is 275m.

http://community.codemasters.com/forum/showpost.php?p=5524168...

Medlem
Skrivet av X|Rolando:
Skrivet av Preed:

förhoppningsvis blir det ARMA med lite produktionsvärden.

Värt att veta ifall man är intresserad av multiplayer:

Citat:

Operation Flashpoint: Dragon Rising does not support dedicated servers unfortunately. The game, at launch will be peer to peer only.

Hmm, synd att det inte finns dedikerad serversupport från början :/


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

längtar som fan:up::D

Medlem
Skrivet av MackZ:
Skrivet av Jonber:

det släpps den 8:e vilket är torsdag....så fredag vet jag inte vad ni fått ifrån

Flera sidor som säljet det såsom webhallen så är det release torsdag!

Kolla upp detta!

dom KAN ha fått det ifrån trailern som hävdar att det släpps den nionde oktober, men det MÅSTE ju inte vara därifrån.
Webhallen har förhoppningsvis bättre koll än vad utgivaren har.

Spelbutiken där jag bokat har release fredag den 9e.

Medlem

CDON har release den 8.e Hmmmm

Inaktiv

Ååh! Jag har beställt det från play.com pga ekonomin, så jag får det inte förrens nästa vecka

Medlem

Operation Flashpoint: Dragon Rising does not support dedicated servers unfortunately. The game, at launch will be peer to peer only.

Trisst , men det kommer så det blir CO-OP för hela slanten.
Tror aldrig jag har varit så sugen på ett spel sen AA skulle släppa AA3 och det blev ju inte så bra
Detta kommer att ställa ribban för FPS !!!!!

Medlem

För er som beställt eller beställer på CDON. Fick mail idag att spelet leverats, det kommer förmodligen imorgon då

Medlem

Det blir Steam för egen del, jag och polaren kommer att sitta fast på Hardcore mode ett tag.

Medlem

jasså så det ska släppas på steam å?

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:

Verkar riktigt nice!
Synd bara att dom inte lyckades hålla spelet borta från internet innan det är släppt, hur svårt kan det vara? :/

Spelet skickas ut till butiker/distributörer runt om hela världen, vad tror du själv?

Medlem

Vet nån nåt om realise datum vissa sidor säger 8e andra 9e och blev riktigt osäker när jag såg vad "KlosterKatten" skrivit. Och är de nån som vet när fz skickar recensionen???Annars fett bra spel asså!!!


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Ååh! Jag har beställt det från play.com pga ekonomin, så jag får det inte förrens nästa vecka

Hur tänkte då du?
Det är 2kr billigare på spelbutiken.se, men sen finns det andra sidor där det kostar 350kr, t.ex. http://www.zavvi.co.uk/games/platforms/xbox-360/operation-fla...

Edit: Iofs, jag antog bara att du hade beställt till 360, jag jämförde inte priserna på PC t.ex.

Medlem

Ser ju riktigt intressant ut. Dock är dessa soldatsimulatorer inte för mig. Har aldrig lyckats sätta mig in tillräckligt i de, brukar oftast avinstallera hlavvägs genom fösta uppdraget (A)

Medlem

Tåls att skriva en gång till.

16vs16 i P2P servers - lycka till.
Ingen kan joina en match när den väl börjat - lycka till med 16vs16.

I COOP matcher dör du när du vandrar 275 meter bort från din squadleader - kuuuuul.

Snacka om att förstöra hela spelet med lite "technical constraints"

Men det är lugnt de skriver ju ändå at release, de kanske fixar det längre fram. Developers brukar ju göra det....

Lol

Medlem

Internet gör ingenting för mig. Jag är mer för SP i detta. Men jag lär självklart testa MP med lite mindre folk. Sen kommer dom säkert göra det möjligt med dedikerade servrar, iallafall för PCn.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv
Skrivet av derpious:
Skrivet av edgren:

Ååh! Jag har beställt det från play.com pga ekonomin, så jag får det inte förrens nästa vecka

Hur tänkte då du?
Det är 2kr billigare på spelbutiken.se, men sen finns det andra sidor där det kostar 350kr, t.ex. http://www.zavvi.co.uk/games/platforms/xbox-360/operation-fla...

Edit: Iofs, jag antog bara att du hade beställt till 360, jag jämförde inte priserna på PC t.ex.

Spelet kostar 388 SEK på spelbutiken.se, medans det kostar typ 249 SEK på play.com. Klart som tusan man beställer från play.com i sådana fall

Medlem

Beställde just spelet, ska bli jäkligt fräckt att äntligen få spela det.

12
Skriv svar