Ubisoft köper upp Trackmania-utvecklare

Robot
Medlem
Ubisoft köper upp Trackmania-utvecklare

hoppas dom behåller körkänslan och gör det spelbart på ps3 ^^

Inaktiv

En av de få gångerna man tänker lite positivt när någon blir uppköpt. Kan ubisoft förstora det väldigt mycket kan man vänta sig patchar och extra tillägg så länge det finns intresserade.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

då får dom fan se till att nadeo pillar med sitt spel själva så det inte blir korvmos av allt..

Medlem

Måste säga att jag ser också det här som positivt faktiskt (om det hanteras rätt vill säga)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Neeeej! Jag som ÄLSKAR TM som det är! D:
När sånt här händer så förstörs ofta spelen. Inte för att jag har några siffror på det, men det känns som så. Jag tyckte att Nadeo gjorde ett bra jobb själva och deras initiativ med en gratis- och en köpversion var ju super. Nu kommer säkert pengakåta Ubisoft förstöra all detta...

Medlem
Skrivet av Daerken:

Nu kommer säkert pengakåta Ubisoft förstöra all detta...

Ubisoft är inte direkt den första publishern jag tänker på när jag hör ordet "pengakåt"...

Tror Nadeo är glada över detta, det är sjukt svårt för små independent-utvecklare att nå ut till massorna utan stöd.
Men som folk ovanför skrivit så hoppas jag verkligen att känslan och det överdrivna behålls och även att de släpper nästa på konsoll!

Medlem

Alltid kul att se att företagen satsar på nya utvecklare, nya spel och nya koncept. Det kan vara bra för mångfalden, alltså att det görs nya spel i olika stilar istället för uppföljare hela tiden.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Bara vissa versioner fortsätter att vara gratis så...


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av Daerken:

Nu kommer säkert pengakåta Ubisoft förstöra all detta...

Ubisoft är inte direkt den första publishern jag tänker på när jag hör ordet "pengakåt"...

Tror Nadeo är glada över detta, det är sjukt svårt för små independent-utvecklare att nå ut till massorna utan stöd.
Men som folk ovanför skrivit så hoppas jag verkligen att känslan och det överdrivna behålls och även att de släpper nästa på konsoll!

Alla stora publishers är pengakåta
Hur många skitspel släpper Ubisoft? =D (Även fast jag har förhandsbokat AC2...)

Medlem
Skrivet av Daerken:
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av Daerken:

Nu kommer säkert pengakåta Ubisoft förstöra all detta...

Ubisoft är inte direkt den första publishern jag tänker på när jag hör ordet "pengakåt"...

Tror Nadeo är glada över detta, det är sjukt svårt för små independent-utvecklare att nå ut till massorna utan stöd.
Men som folk ovanför skrivit så hoppas jag verkligen att känslan och det överdrivna behålls och även att de släpper nästa på konsoll!

Alla stora publishers är pengakåta
Hur många skitspel släpper Ubisoft? =D (Även fast jag har förhandsbokat AC2...)

True, men jag menar att det finns ju värre exempel. Ubi släpper ändå mkt nytt som t.ex. AC (även om det sen kanske inte blev perfekt).
De är iaf inte "säkra kort only och spelutvecklare ska ha tråkigt" som Activision eller EA som tar betalt för stats-uppdateringar på Xbox Live...

Men som sagt så har du rätt. Publishers del är ju att tjäna pengar

Medlem

Tom Clancy´s Trackmania

1
Skriv svar