Spana in Magicka

Medlem
Spana in Magicka

Ser riktigt kul ut:)

Medlem

Undrar om magicka som skickades till SGA 2008 finns kvar i filarkivet...

Inaktiv

Detta ska skaffas!


signatur

a"C"RED -

Medlem

Det såg trevligt ut och jag gillar den lättsamma tonen. Såg ju kanske inte ut som något Diablo 3 grafikmässigt men det såg ok ut ändå.

Medlem

Tror att detta kan bli riktigt bra med några polare framför TVn! De har verkligen utvecklat spelet sen SGA versionen (som FZ tydligen tagit bort från sin sida). Detta spel blir det att hålla ett öga på.

Medlem

Såg ganska dassigt ut, kul att de verkar ha humor med vad det är de håller på med, men jag märkte inte av något av den i själva spelandet (nej "I can see my house" räknas inte som kul!), dock var det ju bara debut-trailern. Nåja, är ju ändå fullt upp på spelfronten, en titel hit och dit märks nog inte av så värst


signatur
Medlem

Bra ljud, var mysig "umf" i basen. Har inte mycket intresse av sådana här spel, men släpper dom en demo så lär det prövas iaf!

Medlem

Magin liknar den i Fat Princess... åtminstone såg det ut så i filmen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ser riktigt mysigt ut.

Medlem

Prövade detta när det vann SGA 08 och då var det riktigt roligt, jag gillar verkligen sättet att skjuta magier med.

Medlem

Hoppas det finns stöd för gamepad, då blir det riktigt intressant


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Inaktiv

Ser helt klart mysigt ut. Ska hålla ett öga på detta.


signatur

dare to be bold

Inaktiv

ska lätt köpas

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Bra ljud, var mysig "umf" i basen. Har inte mycket intresse av sådana här spel, men släpper dom en demo så lär det prövas iaf!

man tackar!

Medlem

Ser grymt ut!

Inaktiv

Det här vill jag helt klart se mer av! Finns det någon preliminär release?

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Parzec:

Hoppas det finns stöd för gamepad, då blir det riktigt intressant

Spelet är i huvudsak designat för kryssboxen, så visst fungerar gamepad ^^

Medlem

Ser ju riktigt intressant ut! får se vad det blir för story bakom Hoppas på någon skön med mycket humor!!

Ser fram emot att se mer om detta spel!

Inaktiv

När jag tittar på filmerna tänker jag på Castle Crashers, vet inte varför...men jag hoppas det blir samma sjuka humor.

Medlem

Påminner om Myth - The fallen lords som kom för ca 12 år sedan!

Medlem

Fifan vilken mysig grafik. Verkar riktigt trevligt, sekvensen när han läger upp någon slags ring av sten runt sig

1
Skriv svar