Snabbare wi-fi till Xbox 360 i november?

Robot
Snabbare wi-fi till Xbox 360 i november?
Medlem
Snabbare wi-fi till Xbox 360 i november?

Överpris som vanligt...

Medlem

Haha, 1000 spänn för något som, enligt mig, borde vara inkluderat. Det är väll bra att man får valet att köpa en iallafall

Medlem

vad är det för något? vad har man det till?
"en trådlös adapter för xboxen som gör wi-fi snabbare" är vad jag fått ut av texten

// Olärd

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ForrestFox:

vad är det för något? vad har man det till?
"en trådlös adapter för xboxen som gör wi-fi snabbare" är vad jag fått ut av texten

// Olärd

Det är ungefär vad det är också En ny adapter som stöder 802.11N, vilket är den nya standarden för trådlös datorkommunikation med en teoretisk hastighet på upp till 300Mbit.


signatur
Medlem

jag vill ha ett men jag tänker fan inte betala 3 ggr mer bara för det e microsofts skit.
kan det kanske komma nån klon på detta som e billigare?
Som det finns handkontroller av andra märken med lägre pris?

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

vad är det för något? vad har man det till?
"en trådlös adapter för xboxen som gör wi-fi snabbare" är vad jag fått ut av texten

// Olärd

Du kopplar in den i din xbox för att därefter få trådlös internet från en router i närheten.

Du slipper då dra en nätverkskabel mellan xboxen och routern när du vill ansluta dig till internet med xboxen.

Med andra ord som en laptop fungerar, trådlös internet (då menar jag sådan internet man kan ansluta sig till när man är hemma hos någon, inte mobilt bredband som man kan köpa för att surfa runt i hela Sverige).


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Inaktiv

fyfan. nästan hälften av vad du kan få en ny xbox för. Betalade 700 för den gamla wifi som jag köpte för 3 årsen.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Prisvärd? Inte direkt.

Medlem

Sladd = win.


signatur
Inaktiv

I det här fallet stämmer det att sladd = win.

Måste dock säga att Wifi adaptern är grymt bra. Är ju egentligen ingen adapter av den typen du hittar i iPhone, PS3, Wii etc. utan en brygga.
Betydligt mer tillförlitlig och bättre prestanda. Värt pengarna om kabeldragning är svårt.

Medlem

aha, tack för svar
ordet "wifi" fick mig att tänka på musik och stereoanläggningar konstigt nog.
Mm,, kör nog helst med sladd jag, ialla fall med dagens pris

Medlem

Tur att det är valfritt att köpa den då, med tanke på priset. Skulle aldrig riskera min uppkoppling genom att spela online med trådlöst, sladd ftw när det gäller spel!

1
Skriv svar