Om världen i Dragon Age: Origins

Robot
Medlem
Om världen i Dragon Age: Origins

Detta såg riktigt snyggt ut. Fortsätt såhär bioware


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Längtar som tusan efter detta, hoppas verkligen de har lyckats med att få in mer av känslan från Baldurs gate spelen än vad de hade i NWN.

Hehe tycker man Tolkiens värld är speciellt bra så har man mest troligt inte läst så mycket fantasy.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Ser ju riktigt riktigt bra ut, blir nogt köp

Medlem

Ah, bra Bioware, behind-le-scenes filmer är mycket bättre än de tramsiga PR-rullarna med Sex & Våld, mer sånt här och mer djup tack!

Skrivet av LocSin:

Hehe tycker man Tolkiens värld är speciellt bra så har man mest troligt inte läst så mycket fantasy.

Lite konstig kommentar? Smaken är som baken.


signatur
Medlem

Ni borde uppdatera släp datumet Dragon age: Origins släps den 6 november till Pc och Xbox 360

[http://dragonage.bioware.com/game/faq#1.03]

Medlem

Tycker det är mycket skit snack måste jag säga. Jag menar, jag ser verkligen fram emot det här spelet, så mycket att jag inte vågar köpa det på grund av att min arbetsmoral kommer gå i botten, men inte fan ser jag dom komma med något nytt direkt, snarare tvärtom.

Medlem

blir ett köp

Ja jag är iallafall övertygad....bokat på webhallen!:up:


signatur
Medlem

Collector's edition ligger och väntar på mig. Ska bli härligt! Hoppas man får lite av den där känslan man hade när man satt och spelade Baldur's Gate spelen!

Medlem

Har bokat collectors edition på webhallen. Hoppas det blir bra! Det ser i alla fall grymt ut!

gameinformer review: 9/10
http://gameinformer.com/games/dragon_age_origins/b/pc/archive...

"A masterful return to the sub-genre that gave BioWare its beginning.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

Det här var mycket bättre än tidigare filmer, den här var jäkligt kul att se

Inaktiv

Kommer man kunna spela detta online som ett mmorpg?

Medlem

Nej, only singe player.

Medlem

När ni som skriver det säger "Det ser riktigt snyggt/bra ut" syftar ni bara på grafiken eller är ni imponerade av spelet i övrigt? Det är inget "grafikhora"-snack, utan bara ren nyfikenhet. Själv bryr jag mig inte överdrivet mycket om grafiken. Alla har sina lägre gränser för vad som är spelbart.

Hur många hörde talas om spelet via det här nyhetsinlägget?

Medlem

Länge sedan jag hörde talas om spelet, kommer dock inte ihåg när. Det var i samband med att jag kollade om det planerades ngn uppföljare till baldurs gate och det är nog snart ett år sedan. Bestämde mig allaredan då att jag skulle ha detta spel fastän det igentligen inte är en uppföljare till baldurs gate men det faktum att det är samma team bakom dragon age så skall jag ha det. Visar det sig vara dåligt så kommer jag bli mycket överraskad men tror faktiskt att det kommer vara mycket bra, men det lär ju märkas.

1
Skriv svar