Nytt FIA World Rally Championship på väg

Medlem
Nytt FIA World Rally Championship på väg

Hmmm, kan det vara nåt må tro ? Älskar rally spel. Så kommer definitivt kolla upp det iaf.

Medlem

Hade varit otroligt kul med ett nytt RBR, men det är väl omöjligt.

Medlem
Citat:

till exempel SEGA Rally, Colin McRae Rally och Top Gear Rally

Kom igen. SEGA Rally släpptes 1995, Colin McRae Rally 1998 och Top Gear Rally 1997. Är det jultomten som skrivit nyheten eller?

Seriöst talat: Det är la inga andra spel som har WRC-innehåll just nu, förrutom GT? Har inte sett något i Dirt 2 iaf.

Slutsatsen är att jag saknar det iaf. Mer rallybilar åt folket!

Medlem

Ett nytt RBR skulle inte vara fel alls. Kommer hålla ögonen på detta spel.

Medlem

Håller tummarna för ett nytt RBR:heart:

Medlem

dom har väl aldrig varit bra?

men nuförtiden så chockar ju dom flesta underdogs så jag hoppas ju!
saknar ett riktigt bra RALLYspel, Dirt2 var ett bra lekamedmassaolikabilarspel.
om codemasters får för sig att göra ett riktigt rallyspel igen så kan det ju bli lite hälsosam konkurrans

Medlem

Ett nytt WRC spel låter fint. har de andra två WRC speln till PS2. detta ser man fram imot. kanske de kan slänga in lite volvosar och kanske grupp B bilar?

Medlem

Ja, jag gillar rallyspel. Fastnar aldrig för rena asfaltspel, speciellt inte sådana där man skall "pimpa" sina bilar. Visst, kul en stund att göra bilen så smaklös som möjlig, men i längden är det körglädjen i rally som vinner för mig.

(visst, någon enstaka asfaltbana, eller blandat underlag gör ingenting).

Saknar snö och is-banorna som fanns i tidiga Colin-spel. Tyckte de var mycket underhållande.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Härligt, den här serien har jag många minnen från. Ser fram emot!

Medlem
Skrivet av fulamatte:

Ett nytt WRC spel låter fint. har de andra två WRC speln till PS2. detta ser man fram imot. kanske de kan slänga in lite volvosar och kanske grupp B bilar?

Jag börjar bli lite trött på Grupp B-bilarna. Visst, det är tufft och fränt och så en liten stund. Men om jag fick bestämma - vilket jag tyvärr inte får - så skulle WRC-spelet kompletteras med en hel massa Grupp H-bilar. Skulle ge mycket för att få kasta fram en Starlet på någon dammig grusväg i Finland.

Skrivet av FZ.Medlem:
Citat:

till exempel SEGA Rally, Colin McRae Rally och Top Gear Rally

Kom igen. SEGA Rally släpptes 1995, Colin McRae Rally 1998 och Top Gear Rally 1997. Är det jultomten som skrivit nyheten eller?

Seriöst talat: Det är la inga andra spel som har WRC-innehåll just nu, förrutom GT? Har inte sett något i Dirt 2 iaf.

Slutsatsen är att jag saknar det iaf. Mer rallybilar åt folket!

Hehe, jag skrev inte att mina exempel var dagsfärska. Ville bara ge exempel på att även andra rally-spel (utan WRC i titeln) har licensierat delar av WRC tidigare.

Medlem

Kalla mig dum men vad är RBR?

Medlem
Skrivet av Daanroof:

Kalla mig dum men vad är RBR?

Richard Burns Rally. Ett väldigt bra rallyspel:)

Får hoppas att det här spelet blir bra!!


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

Hoppas det blir nåt i klass med RBR. Tur att inte Codemasters är inblandade för en gångs skull, då hade det varit dödsdömt redan från början.

1
Skriv svar