Modern Warfare 2 försenat till pc?*

Medlem
Modern Warfare 2 försenat till pc?*

Fy helvete vad irriterad man blir, det ska ALLTID bli försenat för PC när det gäller spel släpp.

Medlem

VARFÖR!!!!!!!!!!! =(

Medlem

BS, kan de inte bara sätta datumet 2 veckor efter och säga att de gör det pga piraterna... Fjantigt att de ska ljuga o ha sig :/

Medlem

Jag tror också det har med pc piraterna att göra med. Men isåfall borde dom försena 360 versionen också. För 360 versionen är t.om mer enkel att pirata, för dom behöver man inte ens cracka? Enda versionen som är pirat säker är den till PS3?? Men jag kan förstå utvecklarna, dom vill sälja så många som möjligt innan piraterna får tag på det. Men istället så får dom väl utveckla bättre skydd, och dom flesta spelar COD i MP ändå, så gör en central server som i BF2, så kan man inte spela crackad online. Vi vet ju hur cod4 gick?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ojoj, nu blir det liv här under


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Mjo, men vi får väl hoppas det blir bra när det väl kommer. Inga sura miner nu.

Medlem

För i helvete Infinity Ward...! Har ni också börjat prioritera PCn sist nu?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Tur att man får sitt ex till PS3 som planerat då.

Medlem

Old news. Tråkigt

Medlem

tror det handlar om att optimeringen till PC är mer krävande
det är ju inte en eller ett fåtal konfigurationer som
det ska fungera på... Annars borde väl PS3 komma först

Medlem

Also, det är ett rykte, inget är bekräftat ännu.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Det är fortfarande inte officiellt. En engelsk skitsida som ingen hört talas om skriver det och plötsligt tror alla att det är sant? Geez.

Activison och IW har inte sagt ett endaste ord gällande ryktet, och de högt uppsatta journalister jag har haft kontakt med har bekräftat att IW bara för en vecka sedan sagt att spelet kommer att skäppas på PC samma dag som det släpps på konsoler.


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Medlem
Medlem

grymt besviken, fps ska spelas på pc! så vrf ska vi alltid komma i andra hand...de här va lågt men inte lika lågt som dice o battlefield 1943 förseningen...men men hoppas de inte blir ännu väntetid än 24:e. då kan de ju iskallt räkna med att jag droppar nästa spel från infinity ward...

hoppas du har rätt overcow..


signatur

b00m, you were killed by SNA* Swirre Nade Artillery.

Medlem

Dom vill säkja extra mycket te konsolerna inledningsvis, då det är ett av årets största releaser. Konsolspelen är dyrare har även fler specialversioner, så det är givet.

Två veckor kan tyckas kort för ett sånt ändamål, men det gör mycket...det gör mycket för penningapungen hos utgivaren.

Snåla jävlar.


signatur

Nördliv.se - Spel, tillbehör och andra nördrelaterade saker! Och så klart även vår gaming/underhållningspodcast Nördliv! Lyssna gärna!

https://open.spotify.com/show/0SHttBQqoGyW4EHpx5aMWD?si=531c1...
https://itunes.apple.com/se/podcast/nordliv%21/id937178661/
https://www.nordlivpodcast.se/

Inaktiv

asså blir så förbannad -.- är så med alla spel nu för tiden

Inaktiv

Stod i duschen för sisådär 5 min sedan och tänkte på hur arg jag skulle bli om MW2 skulle försenas. Och nu är jag tillbaka vid datorn och läser det här. :/

Medlem
Medlem

FZ för i helvete, jag trodde mer om era journalistiska kunskaper än så här! Har ni någon säker källa som bekräftar? Att alla sidor länkar till den engelska sidan gör INTE den till en säker källa, ni borde gjort som IGN; vänta tills det är bekräftat/dementerat av Infinity Ward eller Activision. Vilken chefredaktör ansåg någon random skit-sida som säker källa? Angående den anonyma Activision-tipsaren, jo visst; vi vill se något officiellt!

Medlem

AAAAAAAAAARGHHH!

Inaktiv

Så länge det handlar om optimering så gör det inte mej något, blir mer tid åt Dragon Rising och Left 4 Dead 2 då ju.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Skrivet av Bobbey:

tror det handlar om att optimeringen till PC är mer krävande
det är ju inte en eller ett fåtal konfigurationer som
det ska fungera på... Annars borde väl PS3 komma först

Beror ju definitivt INTE på optimering, även om de säger det är det helt klart bullshit. Tråkigt som fasen är det iaf.

Medlem
Inaktiv

Hoho jaja.... Klanen har anordnat LAN helgen 21-23 november för att spela in MW2 tillsammans, så var det med det... Faan Activision!

Medlem
Skrivet av Lord Payne III:
Skrivet av Bobbey:

tror det handlar om att optimeringen till PC är mer krävande
det är ju inte en eller ett fåtal konfigurationer som
det ska fungera på... Annars borde väl PS3 komma först

Beror ju definitivt INTE på optimering, även om de säger det är det helt klart bullshit. Tråkigt som fasen är det iaf.

Och det vet du för att?

Medlem

Jag har skrivit och gått löst på IW's officiella forum och det känns lite bättre när man skrivit en massa där, fast jag kommer ändå inte förlåta IW för detta svek.

CoD började på PC och detta är tacken... Jävla IW säger jag! Jag skrev hundratals gånger på deras hemsida men alla användare skrev ungefär:

"No man, it's not gonna be delayed" och bla bla bla...

Vem fan hade rätt?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Är det ett sammanträffande att länken till orginalartikeln nu är död?

Medlem
Skrivet av JNuS:

Är det ett sammanträffande att länken till orginalartikeln nu är död?

Och vad fan ska det betyda? Att allt detta är falskt? Sant?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skriv svar