Operation Flashpoint: Dragon Rising-rulle

Robot
Inaktiv
Operation Flashpoint: Dragon Rising-rulle

Såg den här förra veckan :/
Rolig i slutet dock


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Bla bla bla, backa nu upp era söta ord och löften med ett got damn demo!

kommer att bli tufft mellan detta och MW2. Senaste MW2 trailer rockade....


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Jag tror på OP FLashpoint, det andra är för mycket arkad, om än ett snyggt arkadspel.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Återstår att se hur det ser ut.
Längtar till ett demosläpp.


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem

AI:n verkar alltid lite tafatt i deras filmer. Ska det vara så jävla svårt att sikta eller är spelaren den enda lämpliga soldaten i hela spelet?

Det är iaf ett säkert köp för mig. MW2 får vänta tills det hamnar i REA-lådan. Blev så besviken på ettan så jag tänker inte chansa igen.

Medlem

hahaha bra slut det här kan bli en konkurrent till MW2 då det gäller MP.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Varför bara välja det ena eller det andra?? Jag har förhandsbokat CoD MW 2 och detta! Och detta kommer få minst 9.0 i betyg av Gametrailers! Helt säker på det!

Enda dåliga, fast det kanske är bra ändå, är att det bara är 16 vs.16 i multiplayer (på PC alltså, konsol ska vi inte ens nämna här, haha!)...

Hade suttit fint med 32 vs. 32! Känns som slagfälten kommer antingen vara små och hektiska eller stora och "tomma"....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Asså detta jävla spel använder nog spelvärldens absolut fulaste "muzzleflashes".... Är spelet från 2003 el?

Medlem
Skrivet av Remus:

Varför bara välja det ena eller det andra?? Jag har förhandsbokat CoD MW 2 och detta! Och detta kommer få minst 9.0 i betyg av Gametrailers! Helt säker på det!

Enda dåliga, fast det kanske är bra ändå, är att det bara är 16 vs.16 i multiplayer (på PC alltså, konsol ska vi inte ens nämna här, haha!)...

Hade suttit fint med 32 vs. 32! Känns som slagfälten kommer antingen vara små och hektiska eller stora och "tomma"....

16 vs. 16 på PC? Har hört att det ska vara 32vs. 32.

http://www.youtube.com/watch?v=qsuphomGpXE&NR=1

Medlem

unt ze system-reqs is?

Medlem

Ska bli kul att testa. Spelet följer med den Q9400s som jag köpte i helgen.
Få se om det lever upp till sitt namn...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Töntvarning på de sista 30 sekunderna i klippet

Medlem
Skrivet av Katana:

unt ze system-reqs is?

Rätt så låga, såg de nånstans, och det ser bra ut på lägsta också, Mellan och maxnivå e knappt nån skillnad, och ett 9600GT kör på mellan och det ser bra ut

Medlem

Ja man märker iaf att snubben på slutet inte har skjutit många riktiga vapen, M4'an är skräp. Plastig och fladdrig. Känns som en billig kina-kopia gjord av barnarbetare jämfört med många andra vapen, t.ex AK5'an.

Medlem

Ser riktigt fränt ut, definitivt ett köp för mig.

Medlem

Haha hur fasen kan det fortfarande se så retarderat ut när man går med vapnet? Föreställ dig att du går med en m16 i händerna och sväng som man gör i spelet...

Medlem
Skrivet av andymikel:

Ser riktigt fränt ut, definitivt ett köp för mig.

Håller med dig längtar som fan:up::D ska även köpa MW2 så det blir en fin spel höst:up:

Medlem
Skrivet av MarkusWolf:

16 vs. 16 på PC? Har hört att det ska vara 32vs. 32.

http://www.youtube.com/watch?v=qsuphomGpXE&NR=1

Han säger bara "32 players", alltså 16+16=32.

Medlem

Nice med strider i USA. ^^

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Hubbe:

Töntvarning på de sista 30 sekunderna i klippet

haha no shit

Inaktiv

hoppas det inte floppar, isåfall blir det årets skämt speciellt med all hype som dom bygger upp genom sitt babbel i varenda film

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Nice med strider i USA. ^^

Blandar du inte ihop MW2 och OFP2 nu?

Själv är man glad att man har förbokat ^^


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Hoppas på att spelet inte är alltför systemkrävande. Undrar hur ett gammalt 8800gts och en 3 GHz-prolle står sig?

Kommer de att släppa mod-verktyg? (och då pratar jag inte om en mission editor).


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Om de nu animerat modellerna från proffs som hanterar vapen så är det nog så man rör sig.

Sedan extrem töntvarning i slutet.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Nice med strider i USA. ^^

USA?


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

IGN review uppe, 8.1 på Xbox 360. Han whina lite på färgpalletten >_>

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Hoppas på att spelet inte är alltför systemkrävande. Undrar hur ett gammalt 8800gts och en 3 GHz-prolle står sig?

Kommer de att släppa mod-verktyg? (och då pratar jag inte om en mission editor).

Kommer nog funka rätt så bra

12
Skriv svar