Möt elakingen i nya Ratchet & Clank

Robot
Medlem
Möt elakingen i nya Ratchet & Clank

längtar riktigt mycket efter denna, rolig film med

Medlem

Tyckte förra filmen från GC09 var bättre, men håller det samma humor och standard som RaC:ToD så är det ett givet köp.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Ser mer väldigt mycket fram emot detta. Får hoppas man spelat igenom Brutal Legend innan släppet bara

/ LordDaimos

Medlem

Skitbra serie detta. Skulle vara najs om föregångarna från äldre konsoler släpptes på PSN eller nåt, så att vi med den kompatibilitetshandikappade Slim kan prova dem.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Härligt att se Dr. Nefarius igen, bästa skurken i R&C-serien enligt mig!

Inaktiv

vrf råkar alltid clank ut för massa läskiga saker?så ratchet måste rädda han?

Medlem

Fy farao vad jag ser fram emot att mysa och skratta i höstmörkret med detta spel. :heart:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

<3 Elakingarna....


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Nefarious är typ den sämsta skurken i serien enligt mig. HÄMTA TILLBAKA DREK ISTÄLLET!


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av ThinBoi:

Nefarious är typ den sämsta skurken i serien enligt mig. HÄMTA TILLBAKA DREK ISTÄLLET!

Nu var det i och för sig länge sedan jag spelade igenom ettan, men dog inte han? Det blir ju lite svårt att ta tillbaka honom

Medlem

Älskar verkligen skrattet!

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av ThinBoi:

Nefarious är typ den sämsta skurken i serien enligt mig. HÄMTA TILLBAKA DREK ISTÄLLET!

Nu var det i och för sig länge sedan jag spelade igenom ettan, men dog inte han? Det blir ju lite svårt att ta tillbaka honom

Du talar om en serie vars nästa del inkluderar tidsmanipulering.

1
Skriv svar