Ny film från Modern Warfare 2

Robot
Medlem
Ny film från Modern Warfare 2

Wow, det var överraskande, gillas starkt.

Medlem

Najs, washington, ser ju görkul ut:D

Medlem

Kommer bli grymt bra det här.

Medlem

Ska jag tolka överaskningen som Washington D.C.?

Medlem

Gött jag ska spränga Washington D.C.

Medlem

Bye Bye vita huset.

Medlem

Jag blev faktiskt lite smått intresserad av spelet, för första gången...Inte för att det var washington DC utan mer för att ... det var en häftig trailer

Medlem

Shit, de har förstört vita huset Ska de bygga en svart barack måntro?

Medlem

Yeeeeehhaaa, blir nog bra det här.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Okej, det var sista gången jag tipsade FZ om någonting. Gick upp klockan 6, tittade på trailern på GT och tipsade FZ direkt efter det.

Och det var ett jävla gnäll om tipstack men så ligger det till nu. Men jag tipsade så tidigt (speciellt då FZ inte hade den upplagt här förns kl 10?) och tyckte för en gångs skull att få ett tipstack.

För övrigt en förbannat bra trailer och jag ser fram emot spelet som lär dimpa ner i min brevlåda den 9 november (eller 10 november).


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av xaler:

Shit, de har förstört vita huset Ska de bygga en svart barack måntro?

Hehe :).

Fin trailer och gillar starkt animationer. Storyn verkar intressant den med. Väldigt varierande miljöer också om man blickar tillbaks till de tidigare filmerna. Ska nog förboka spelet idag så man får det på födelsedagen/lanseringsdagen

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Remus:

Okej, det var sista gången jag tipsade FZ om någonting. Gick upp klockan 6, tittade på trailern på GT och tipsade FZ direkt efter det.

Och det var ett jävla gnäll om tipstack men så ligger det till nu. Men jag tipsade så tidigt (speciellt då FZ inte hade den upplagt här förns kl 10?) och tyckte för en gångs skull att få ett tipstack.

För övrigt en förbannat bra trailer och jag ser fram emot spelet som lär dimpa ner i min brevlåda den 9 november (eller 10 november).

My bad, kom inte in på webbmailen förrän nu, tipstacket är kirrat. Tack, i efterhand.


signatur

Vad är överraskningen? 11.10.09 eller? Eller menade ni kanske...ja, just det....Smutsiga Huset...ja...vilken surprise...man förstår ju att de har slut på idéer när man väljer att förlägga handlingen till något så 90-tals-aktigt...menmen.

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Remus:

Okej, det var sista gången jag tipsade FZ om någonting. Gick upp klockan 6, tittade på trailern på GT och tipsade FZ direkt efter det.

Och det var ett jävla gnäll om tipstack men så ligger det till nu. Men jag tipsade så tidigt (speciellt då FZ inte hade den upplagt här förns kl 10?) och tyckte för en gångs skull att få ett tipstack.

För övrigt en förbannat bra trailer och jag ser fram emot spelet som lär dimpa ner i min brevlåda den 9 november (eller 10 november).

My bad, kom inte in på webbmailen förrän nu, tipstacket är kirrat. Tack, i efterhand.

Hehe, varsågod. Kanske låter lite gnälligt men men... Tyckte att ett tipstack var förtjänt för denna nyhet.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Wow.

Gillar temat i spelet. Är inte bara döda kommunister utan storyn innefattar även "blowback" som en central aspekt. Och trailern förklarar att världen är mer komplex än good guys och bad guys...

Medlem

Jag slår vad om att Captain Price fortfarande lever. hade varit imba:D

Medlem

Sweet, svårt att säga vad jag ser mest framemot i spelet, singleplayer eller multidöd! Kommer bli kalas det här.


signatur
Medlem
Skrivet av Remus:

Okej, det var sista gången jag tipsade FZ om någonting. Gick upp klockan 6, tittade på trailern på GT och tipsade FZ direkt efter det.

Och det var ett jävla gnäll om tipstack men så ligger det till nu. Men jag tipsade så tidigt (speciellt då FZ inte hade den upplagt här förns kl 10?) och tyckte för en gångs skull att få ett tipstack.

För övrigt en förbannat bra trailer och jag ser fram emot spelet som lär dimpa ner i min brevlåda den 9 november (eller 10 november).

Du tipsar alltså endast för att få ett tack?

Låter ju inte alls egoistiskt.

Medlem
Medlem

Snacka om ett fläskigt spel


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Bra att de gör spel som visar att bara för att USA säger att folk är onda så betyder det inte att det automatiskt är Good vs Evil.

De svär fortfarande på bibeln i rättegångar det är ett bevis för att det snarare handlar om Religon vs Religon än om mänskliga rättigheter och världssäkerhet aja har redan förbokat och jag och några polare kommer kanske att dra igång en klan. Vi ska bara ta emot spelare från Västernorrlands län så om någon är intresserad skicka gärna ett PM.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Synd att det verkar väldigt arkidigt, men verkar dock ha mycket andra kvalitér som väger upp det.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Ett ord: Awesome.

Medlem

Grymt bra trailer från IW. Som alltid.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

tycker fortfarande det är HELT bakvänt att skriva 11-10-09.... var helt säker på att det skulle komma i oktober... amerikanare! skriv som folk!

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Ett ord: Awesome.

Ge oss Price nu! Tänk att få se honom och Soap med varandra.

Lite som Price och Gaz i 4:an.

Fan vad jag saknar Gaz.

[ia=16716] :heart:

Medlem

För första gången har jag fått intresse av de här spelet.
Men de jag är lite konfunderad över hur de ska få ihop att en grupp ska ha ödelagt stora delar av Washington D.C utan atombomber. Är fienden större i detta spel än förra kanske?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

dmn
Medlem
Skrivet av Remus:

Okej, det var sista gången jag tipsade FZ om någonting. Gick upp klockan 6, tittade på trailern på GT och tipsade FZ direkt efter det.

Och det var ett jävla gnäll om tipstack men så ligger det till nu. Men jag tipsade så tidigt (speciellt då FZ inte hade den upplagt här förns kl 10?) och tyckte för en gångs skull att få ett tipstack.

För övrigt en förbannat bra trailer och jag ser fram emot spelet som lär dimpa ner i min brevlåda den 9 november (eller 10 november).

Vem fan bryr sig om tipstack? Tror du att du är nåt bara för du sett nåt före det legat uppe på fz?

Medlem

Ser grymt lovande ut.

Fast det hade varit ännu roligare överraskning om det varit i Stockholm!:D

123
Skriv svar