F1 2009 daterat

Robot
Medlem
F1 2009 daterat

Hade önskat ett F1 spel till krysslådan med

Medlem

Tja, är väl lika bra att dom arbetar med en riktig kopia. Bara synd att den kommer så sent, kan ju annars tycka att dom kanske behöver bygga en bra motor till Xbox & Playstation, för att sedan årligen kunna uppgradera osv. Men nu har dom klart spelet 2010, sen kan dom säkert släppa 2011 eller 2012, sen är det ju nästan konsolbyte som gäller. Och då måste dom bygga en ny moter igen, vilket kommer ta några år.

Medlem

Bara jag som är gnällig eller såg det ut som om man svävade några centimeter ovanför asfalten hela tiden ? Känslan såg sån ut i alla fall... Eller för att vara ärlig så såg det ut att sakna känsla helt. =/

Medlem

F1 till Wii? Nej tack, Farbror Melker.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Inaktiv

I den videon skulle fram däcken vara slut efter
första varvet.
Det verkar bli Formel Grid 1, hoppas jag har fel.

Medlem

retrografikkänslan faller inte helt på sin plats.

Medlem

PC/360/PS3 får F1 2010 nästa år.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Det såg rätt hyfsat ut förutom att hjulen inte direkt pekar i färdrikningen i kurvorna.

Hur löser de ljuset på en del av de nya banorna? Singapore körs ju med lampor runt hela banan och Abu Dhabi ska väl starta i dagsljus och avslutas i mörker (med belysning så klart). Det kan bli lite påfrestande på en Wii kan jag tänka mig.

Jag hoppas att PS3-versionen ser lite bättre ut när den kommer.

Det lät för övrigt som att det var Brawn's testförare Anthony Davidson som pratade.

Medlem

Var det sämsta jag sett på länge.Såg ut som ett 90-tals spel! Bilarna liknade ju inte ens F1-bilar...

Medlem

Väntar spänt till 2010'an.

h2o
Medlem
Skrivet av Margy:

Det såg rätt hyfsat ut förutom att hjulen inte direkt pekar i färdrikningen i kurvorna.

Det lät för övrigt som att det var Brawn's testförare Anthony Davidson som pratade.

Såg ut som att de var från nåt gammalt arkadspel tack vare hjulen. Som att bilen bara åker rakt fram och att det är banan som svänger höger/vänster åt en

Brawn äger btw <3

Medlem

Såg hemskt ut.
Skönt att mitt intresse för F1 dog efter bråken i somras och av att BMW slutar med F1 efter denna säsong.

1
Skriv svar