Robot
Order of War

Hungern efter strategispel baserade på andra världskriget verkar aldrig mättas. Inte mig emot, strategi är kul - om den görs bra. Frågan är om ribban redan satts för högt av andra spel i genren?

#paradox-interactive, #square-enix


Inaktiv
Recension - Order of War

WIC vibbar.

Kul i 15 minuter, sen inser man att det är ganska enformigt.

Medlem

fan blev ruskigt besviken på dehär spelet. grejen med att inte behöva styra enskiljda enheter utan kompanier är ju för att lägga ut en strategi på hög nivå. men saken här är ju bara att istället för att flytta en enhet så flyttar du massa enheter på en gång på samma sätt som man flyttar en enhet i SC t.ex. vilket bara ser dumt ut. Hade hoppats att man kunde säga åt vissa kompanier att lösa vissa uppgifter sen att de löser dessa på ett vettigt sätt.. men detta sög ju bara.

värt att nämna är också att effekterna i dehär spelet är så sjukt fula.

Medlem

Taskiga kontroller och grafiken och liknar mer och mer andra spel dom tar uppläggen i från :/
Ett riktigt roligt strategi spel är Frontline : Fields of Thunder där utspelar sig på kursk

Medlem

ruttet spel, en tvåa var generöst.. demot fick mig å slänga skiten efter 5 minuters spel.

Medlem

Har testat demot på de här och de varit verkligen skit lätt behövde inte göra ett skit för att vinna även att man körde på svåraste nivån. Inte ett spel jag kan rekommendera direkt
-1 får den i betyg av mig

Medlem

teh sucks


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Medlem

verkar helkul!

Medlem
Medlem

demot var en total avtändning för min del, var lite nyfiken efter att ha sett trailerna på steam. Snacka om att demot sparade mig pengar, bleh.

Medlem
Skrivet av marcusn:

verkar helkul!

Ladda ner demot och spara pengar

Inaktiv

körde demot tyckte det va rätt trist

Inaktiv

"Rysk WW2-strategi" - bara för att vara Besserwisser är det väl tid att peka på att Wargaming är Vitryssar?


signatur

Our generation has had no Great War and no Great Depression. Our war is spiritual - our depression is our lives.

Medlem

Fy fan så äckel päckel kul det va

Medlem

Om folk vill lira WW2 RTS så fixa Men of War! Mitt favorit RTS 2009.
Det focuserar mer på mindre strider. Men är 10gr mer avancerat än Order of war tack vare sitt realistiska stridssystem.

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Om folk vill lira WW2 RTS så fixa Men of War! Mitt favorit RTS 2009.
Det focuserar mer på mindre strider. Men är 10gr mer avancerat än Order of war tack vare sitt realistiska stridssystem.

Håller med fullständigt. Att lira Co-Op i Men of War är galet skoj. Jag tycker det enda som är en nackdel i det spelet är det faktum att det är rätt drygt att styra många enheter på samma gång. I övrigt är det rent jäkla perfekt!

1
Skriv svar