Se flerspelarläget i Brütal Legend

Robot
Medlem
Se flerspelarläget i Brütal Legend

Verkar ju, typ, helt fantastiskt. Kommer att bli ett så fantastiskt spel!

/ LordDaimos

Medlem

Grymt! Ett måste ha! Såg ju faktist roligare ut än man hade trott

Medlem

Såg ut att vara helt värdelöst.

Medlem

Det var ganska otippat! Good stuff!

Medlem

Hittade inte demot igår på PSN.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Demot finns allt på PSN nu. Riktigt skoj.

Medlem

vill ha till PC...


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem

Har inte hunnit testa demot på 360n än, har fullt upp med alla andra nya spel såsom Need for speed shift medmera...
så mycke spel och så lite tid.

Medlem

Det här var ett givet köp fram tills jag testade demot! Nu sparade jag 600 spänn istället tills det hamnat i rea-backarna


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av Aftonstjaerna:

Det här var ett givet köp fram tills jag testade demot! Nu sparade jag 600 spänn istället tills det hamnat i rea-backarna

shame on you!:\


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Jag gillar inte spelet alls. Förstår inte vad alla ser i det.

Det är ju inte rockigt över huvud taget, det är bara ... typ ... strategi? ... Intresserar mig inte för fem öre.

Förklara gärna vad det är som är så häftigt för mig.

Jag vet att detta kommer sälja rejält, men jag kan inte för mitt liv förstå varför. För att Jack Black pratar varmt om det? Tyckte inte demot var något speciellt.

Inaktiv

Som multiplayer är presenterat i denna film så känns det mer som en gimmick än något som kommer ge spelet livslängd bortom sp.

Medlem

Kommer nog bli mest Singleplayer för mig i Brütal, lägger kraft åt multidöds i Uncharted 2 istället BL kommer dock förmodligen bli årets bästa spel sedan Batman ;>


signatur
Skrivet av Wortex:

Jag gillar inte spelet alls. Förstår inte vad alla ser i det.

Det är ju inte rockigt över huvud taget, det är bara ... typ ... strategi? ... Intresserar mig inte för fem öre.

Förklara gärna vad det är som är så häftigt för mig.

Jag vet att detta kommer sälja rejält, men jag kan inte för mitt liv förstå varför. För att Jack Black pratar varmt om det? Tyckte inte demot var något speciellt.

Gillar egentligen inte heller spelet på ett sätt.. Men som Hårdrockare kan jag inte undgå att gilla det och konstatera att det är hur coolt som helst att hugga huvudet av munkar samtidigt som ett tungt riff går i bakgrunden o "jack Black" skriker -decapitation i falsett höhö 8)

Wimps and posers leave the hall \m/ \m/


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Shit... Efter att ha provat demot så går nog de sista pengarna till att köpa det... Double Fine vet ju hur man gör awesome spel iallafall.
DECAPITATIOOOOON!

Medlem

tror singleplayer blir roligare än multi.


signatur

Rawr

Medlem

Någon annan som tänkt på hur likt Sacrifice multiplayer-läget verkar?

Medlem

SP verkar det här spelet bra, MP gör att jag vill gråta, vad tänkte dom på egentligen?


signatur
Medlem

Vill ha spelet..har inte råd..TÄVLING?!

Medlem

Liknar Overlord fast med mer metal


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

#17 Hah, det har du fan rätt i.

Jag har inte prövat demot men jag hoppas inte att det är en besvikelse, vill faktiskt ha ett awesome spel nu när man har sett fram emot det

1
Skriv svar