Dead Space 2 på gång

Robot
Medlem
Dead Space 2 på gång

SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET <3<3

Medlem

Spännande, nu när de har grunden, grafikmotorn mm kan de verkligen finslipa på andra detaljer, förbättra saker som inte var bra i första spelet. Det här kommer bli bra! Synd bara att jag är så lättskrämd :).

Medlem

njöt varje sekund av spelet på xbox, goda nyheter


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

I'm happy ;'D. Fast nu kan de inte lura i oss massa PR-snack om att det skulle vara läskigt. Jag hoppas att de inte tråkar och bestämmer sig för att Dead Space 2 ska ha co-op som Resident Evil 5 har. Co-op gör inte ALLA spel bättre!

Medlem

härligt, ettan var bra

Medlem

Fy fan vad gött! Har längtat som tusan


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

I'm happy ;'D. Fast nu kan de inte lura i oss massa PR-snack om att det skulle vara läskigt. Jag hoppas att de inte tråkar och bestämmer sig för att Dead Space 2 ska ha co-op som Resident Evil 5 har. Co-op gör inte ALLA spel bättre!

NEEEJ! Co-op gör ALLA spel bättre! Så är det bara!
Det är så jävla trist att sitta och spela själv.

Medlem

Yes det har man väntat länge på.

Medlem
Skrivet av FL3JM:
Skrivet av DarkZide8:

I'm happy ;'D. Fast nu kan de inte lura i oss massa PR-snack om att det skulle vara läskigt. Jag hoppas att de inte tråkar och bestämmer sig för att Dead Space 2 ska ha co-op som Resident Evil 5 har. Co-op gör inte ALLA spel bättre!

NEEEJ! Co-op gör ALLA spel bättre! Så är det bara!
Det är så jävla trist att sitta och spela själv.

Nej seriously, det gör dem inte. Solo-upplevelsen i Resident Evil 5 är förstörd p.g.a av det. AI:n förstör ens smygattacker även om man har den i COVER-mode och träsk-delen i spelet tråkas ner när man tvingas styra raften men inte kan skjuta. Sen när man väl spelar co-op så förstör det hela delen när man springer omkring och letar efter skatter och medaljonger för kompanjonen bara tjatar "nej, nu kör vi! jag har inte tiiiid!". OCH om man satsar på skräck så är inte co-op vägen att gå. Man ska vara ensam, otroligt otroligt ensam. Så ensam att där inte är några NPC:s som ger en order som i första spelet. Det hade varit väldigt nice. Jag vill inte ha co-op för jag vill ha ett spel som jag kan spela själv när jag vill och när jag kan utan att behöva förlita mig på att min kompis också kan.. Sen är det bandesignen, riktigt trött på sådant "välj varsin väg" och "du kör, jag skjuter" skit. Naj solo it must be!

Medlem

Äntligen!! Kan inte få nog av Dead Space

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Nej seriously, det gör dem inte. Solo-upplevelsen i Resident Evil 5 är förstörd p.g.a av det. AI:n förstör ens smygattacker

RE5 är inget smygarspel, det är ett actionspel.

Citat:

så förstör det hela delen när man springer omkring och letar efter skatter och medaljonger för kompanjonen bara tjatar "nej, nu kör vi! jag har inte tiiiid!".

Välj vem du spelar med, någon som har samma intressen i spelet som dig.

Medlem

Superbt,1an var grymt bra.

Medlem

Jag förespår release 2011 Holiday season.

Jag hatar påtvingat coop som i RE5. Där fick man ju inte ens välja om man ville spela solo eller coop. AI kompanjonen var ju så redigt dum.

Dead Space 2 helst en ensam solo spel ( ej påtvingat coop som i RE5 som sög). Men det får gärna ha en separat coop del.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Underbart! 1:an är ett av de bästa spelen jag kört på ett par år faktiskt. True story!

Medlem

#11
I RE4 kunde man minsann skjuta ihjäl några utan att de märkte det och för att jag ska ha den lyxen att välja någon måste varje kompis ha en xbox360 samt en egen skiva utav RE5 + xboxlive (okej då, splitscreen funkar väääl...)

Men seriöst, för hålla oss till det riktiga ämnet, vill ni verkligen ha Dead Space 2 coop? Jag hade mycket mer kul med Dead Space än RE5. För jag hoppas på att de vill göra så vi känner oss ensammare än någonsin... in...space...

Medlem

Gött, 1:an gjorde mycket rätt och hade go atmosfär. Skräck ska spelas ensam på nattekvisten så börja inte snacka co-op

Medlem

Naj, fy i hele helvede! Inget coop i Dead Space 2, tack. Skulle ju förstöra det lilla skräckmomentet som spelet hade ifall man har en polare som springer brevid en.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av FL3JM:
Skrivet av DarkZide8:

I'm happy ;'D. Fast nu kan de inte lura i oss massa PR-snack om att det skulle vara läskigt. Jag hoppas att de inte tråkar och bestämmer sig för att Dead Space 2 ska ha co-op som Resident Evil 5 har. Co-op gör inte ALLA spel bättre!

NEEEJ! Co-op gör ALLA spel bättre! Så är det bara!
Det är så jävla trist att sitta och spela själv.

Nej seriously, det gör dem inte. *TEXT*

Håller med minns när jag hade köpt mig resident evil 3 nemesis. Då var de riktigt läskigt att möta Nemesis men när man fick hjälp utav Carlos Oliviera så försvann den känslan direkt. Då var det bara "PANG PÅ RÖDBETTAN"

Medlem

Ååh, det har ser jag fram emot!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag spelade första till PC och gud vad jag älskade det! Oj oj oj! En av världens största överraskningar! En del av överraskningen var tack vare EA som "publisher".

Jag ser fram emot detta till PCn! Om det kommer?

Älskade första!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Härligt värre

Inaktiv

Sa inte EA att de skulle se hur försäljningen för Extraction skulle gå innan de bestämde sig för en uppföljare?

Nåja, blir nog inget köp tyvärr. Är trött på EA's SECurom och installation limits :/

Medlem

Awesome! Längtar redan

Inaktiv
Skrivet av Kharif:

Sa inte EA att de skulle se hur försäljningen för Extraction skulle gå innan de bestämde sig för en uppföljare?

Nåja, blir nog inget köp tyvärr. Är trött på EA's SECurom och installation limits :/

Nej det gjorde de inte, de sa att beroende på försäljning av extraction så kommer de skita i att göra seriösa spel till Wii:n. Då blir det blommor och bär för hela slanten.

Inaktiv
Skrivet av Brandter:

Nej det gjorde de inte, de sa att beroende på försäljning av extraction så kommer de skita i att göra seriösa spel till Wii:n. Då blir det blommor och bär för hela slanten.

Jaha, då förstår jag

Medlem

Härligt! Älskade ettan!

Eftersom ettan var helt ospelbart till PC så inte en chans att man köper detta.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Eftersom ettan var helt ospelbart till PC så inte en chans att man köper detta.

Var det? Minns inte att jag hade några problem, var det något speciellt du tänkte på? (Det var så länge sedan jag spelade det så minnet kanske lurar mig)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Spelade 1an i 5 minuter, skit kamera, klistrad bakom axeln så man mår illa.

12
Skriv svar