Wii Fit Plus i slutet av oktober

Robot
Medlem
Wii Fit Plus i slutet av oktober

Om jag någonsin skulle köpa en Wii så skulle detta vara den ända anledningen.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av fz.se:

eller stöna porrigt om du är kvinna

Dubbelmoral? I vissa artiklar så är det väldigt politiskt korrekt jämställt medan i nyheter som denna så känns det som att jämställdhetscensuren inte hunnit reagera.

Jag lägger ingen värdering på varken det ena eller andra men tycker det är lite smålustigt om man nu kan kalla det så


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av Aftonstjaerna:
Skrivet av fz.se:

eller stöna porrigt om du är kvinna

Dubbelmoral? I vissa artiklar så är det väldigt politiskt korrekt jämställt medan i nyheter som denna så känns det som att jämställdhetscensuren inte hunnit reagera.

Jag lägger ingen värdering på varken det ena eller andra men tycker det är lite smålustigt om man nu kan kalla det så

Det är ju olika skribenter som skriver på olika sätt, en del mer vågat än andra...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Kan undra om nästa uppgradering kommer heta Extra ?

Wii Fit Plus Extra/ Motion+ Extra


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Afton & nudelsdesign:
Hmm, jag är ju författare till tuttnyheten om Ninja Gaiden II också (kanske uppfattades som mer PK?) så det kan nog slå åt båda hållen lite, tror jag. Rent allmänt försöker jag i alla fall vara rätt så avslappnad när jag skriver och så länge ingen tar illa upp (själv tyckte jag inte den här formuleringen var "kontroversiell" åtminstone) så låter jag orden komma lite som de kommer.

Men är det så att folk blir sura över dylika formuleringar så får man såklart tänka sig lite mer för i fortsättningen. Det är ju inte meningen att reta upp folk.

Medlem

Jag tyckte kommentaren var rolig, skrattade högt när jag läste den. Men visst kan också killar stöna som porrstjärnor, för rätt ska vara rätt så att vi inte blir diskriminerade ;p

Inaktiv

Föredrar att läsa artiklar/nyheter med lite humor som livar upp ämnet.

Medlem
Skrivet av dosman:

Föredrar att läsa artiklar/nyheter med lite humor som livar upp ämnet.

Samma här


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Köpte EA Sports Active efter att ha läst goda recensioner bl.a. här på FZ. Tror det är bra mer seriöst och givande än Wii Fit (som jag har) och detta.

Nu behöver jag bara testa EA, så att jag vet säkert
Någon annan som satsat på samma Wii Fit-dödare?


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

1
Skriv svar