Besök en stad i Dragon Age

Robot
Besök en stad i Dragon Age

Nejmen ojdå, ett stadsdistrikt som löpt amok som behöver "städas upp".
Det har vi ju aldrig sett i ett BioWare spel innan...

Medlem

Ju mer trailers jag ser desto mer tveksam blir jag att köpa.. Känns inte lika lockande nå mer. Blir troligtvis ett köp ändå, får hoppas att spelet är något att hänga i julgranen.

Inaktiv

Kan dom inte göra en fet gameplay trailer istället för dessa hemska små trailers varannan vecka.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av TheWhaleHunter:

Nejmen ojdå, ett stadsdistrikt som löpt amok som behöver "städas upp".
Det har vi ju aldrig sett i ett BioWare spel innan...

Så sant så sant.

Men, dom vet väll helt enkelt inte hur man ska utnyttja en hel stad på annat sätt.

Personligen hade jag föredragit ytterst få små strider i en stad, kanske förhindra ett rån etc. Resterande kan utan tvekan fyllas ut med dialog, affärer, skattjakt och vad fan som helst.

Men men, nu är det ju knappast bara stads koncepten som är copy-paste. Så frågan för mig är knappast ifall dom kommer med något nytt, det vet jag redan att till stor del dom inte kommer att göra. Frågan är snarare hur bra, hur förfinat, hur polerat och finslipat kan dom få det.

Typ som en Blizzard produkt med andra ord.

Medlem

En plåtniklas som sår och vrålar? Jag antar att bondesederna är annorlunda i Thedas.

Calle... bättre kan du!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

ne de börjar kännas lite trögt med dessa trailers jag vill se lite real action

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Personligen hade jag föredragit ytterst få små strider i en stad, kanske förhindra ett rån etc. Resterande kan utan tvekan fyllas ut med dialog, affärer, skattjakt och vad fan som helst.

Det där låter precis som BG2. Och även om DAO sägs bli en äkta uppföljare till BG så är jag ytterst tveksam till att det stämmer...

Medlem

Hmm... såg väldigt b ut. Börjar bli tveksam till om det verkligen är värt ett köp det här.

Btw, var det Manson på slutet? Verkar som dom gillar hans musik för han är väl med i andra trailers från spelet?

Medlem
Skrivet av Spectral:

Hmm... såg väldigt b ut. Börjar bli tveksam till om det verkligen är värt ett köp det här.

Btw, var det Manson på slutet? Verkar som dom gillar hans musik för han är väl med i andra trailers från spelet?

Ja det är manson, och ja han är med i nästan alla trailers, och NEJ jag gillar det inte alls...

Medlem

Jag vill inte ha nått jävla metal-rpg.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar