Film från Battlefield: Bad Company 2

Robot
Medlem
Film från Battlefield: Bad Company 2

Kommer bli så fett detta.

Medlem

Ser mycket grymt ut, synd att det var konsol film dock. Men ett givet köp till PC!

Medlem

Ser riktigt välsvarvat ut om man säger så!

Medlem

Ser ut att bli riktigt bra, dock är jag rädd för att vi PC-spelare där spelet egentligen ska spelas får en äcklig konsol port att spela på tyvärr.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Givet köp till PC

Skrivet av Haziza:

Ser ut att bli riktigt bra, dock är jag rädd för att vi PC-spelare där spelet egentligen ska spelas får en äcklig konsol port att spela på tyvärr.

Håller med, hoppas att DICE sköter sig. Testade ettan på PS3:an och det kändes inte rätt och lira ett spel som BF med gamepad.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Herre jävlar vilket lir! Det där kommer bli ett GIVET köp!


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

Ljudet är helt underbaaaart.

Medlem

Hallå!!, det är dice vi snackar om de är bäst!!! tror inte de skulle göra så mot oss pc lirare!!!


signatur

cags

Medlem

Release datumet är ju underbart utsatt blir en födelsedags present till mig själv. Ser grymt ut

Medlem

Hoppas nu de inte gör som de gjort med BF1943 att de släpper spelet till konsol långt före de kommer till pc.

Såna här spel är helt ospelbara på konsol och borde egentligen inte ens släppas där enligt mig.

Helt klart ett givet köp till PC!

Medlem
Medlem
Skrivet av p4k3:

Såna här spel är helt ospelbara på konsol och borde egentligen inte ens släppas där enligt mig.

Helt klart ett givet köp till PC!

Håller med! Men dock har PS3:an stöd för mus och tangentbord. DICE, om ni läser detta, ge support för mus och tangentbord till PS3:an, om inte så gäller ovantstående citering!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Inaktiv

Vill inte verka dum där, men i slutet blev han upplivad av en medic? \o/

Medlem

Ser helt underbart ut:D

Medlem
Skrivet av anon_78917:

Vill inte verka dum där, men i slutet blev han upplivad av en medic? \o/

ja

Spelaren man följde kändes rätt dum, springer rakt ut utan att titta sig för och springer mer eller mindre fram till nån innan han ställer sig och skjuter.
rush rush no brainer.

men snyggt, notera att när man nu spottar folk så ser man dom genom rök, tror det var cmd i tank bf2 communityn just där. hoppas då inte att om det finns en commander att denna inte är så bra som den var i bf2 för det blir lite för mycket info då.
saknar möjligheten att kunna smyga från bf42, vilket inte alls existerar i bf2 om man nu inte lirar public. vilket inte är nåt jag prioriterar i ett MP spel som detta.

Medlem

Riktigt snyggt.

Medlem

OJOJojoj!


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Medlem

Det där var............ awesome.

Medlem

Satt o funderade om det var förrendrerat eller inte, för snyggt var det... som faaaan. Längtar.

BME
Medlem

Ingen kärlek för SP kampanjen dice?


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Det var ruskigt snyggt


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Najs, har ettan till PS3 men blir nog köp till PC!

Medlem

Åh, så börjar folk klaga på att "BF suger till konsol", "helt ospelbart på konsol" etc etc.

Att spela BF eller någon annan fps på konsol är verkligen inte ospelbart, bara annorlunda och det är verkligen inte springa och sedan vänta tills någon ställer sig i ditt sikte men om man är en PC fps spelare och man vill ha millimeter precision så är konsol fps inget för er.

För övrigt så gick jag från PC till PS3 runt 2 månader sedan, det är som alla saker, det tar tid att bli bra på det, man blir inte skitbra på cod4, cs eller bf2 på en dag eller hur?

on topic: nice video, kommer köpas direkt :>

Medlem

Även om det är dirigerat så såg det riktigt tufft ut. Kanske blir att man köper detta till PC när det kommer.

Medlem

Alla snackar om hur det ser ut, jag är mer imponerad av hur det lät. Sjukt bra ljud.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Ser mycket grymt ut, synd att det var konsol film dock. Men ett givet köp till PC!

Håller med givet köp till pc:up::D

Medlem

Givet köp till PS3!

Tycker folk är väldigt trångsynta som dissar fps på konsol. Fungerar hur bra som helst men det behövs lite träning, vilket många människor blir vettskrämda av...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av mixxx:

Åh, så börjar folk klaga på att "BF suger till konsol", "helt ospelbart på konsol" etc etc.

Att spela BF eller någon annan fps på konsol är verkligen inte ospelbart, bara annorlunda och det är verkligen inte springa och sedan vänta tills någon ställer sig i ditt sikte men om man är en PC fps spelare och man vill ha millimeter precision så är konsol fps inget för er.

För övrigt så gick jag från PC till PS3 runt 2 månader sedan, det är som alla saker, det tar tid att bli bra på det, man blir inte skitbra på cod4, cs eller bf2 på en dag eller hur?

on topic: nice video, kommer köpas direkt :>

BF hör hemma på PC . slut


signatur

B lup

123
Skriv svar