Film från Battlefield: Bad Company 2

Medlem
Skrivet av kebbe:

Jag blev övertygad om ett köp till PC...å andra sidan så är ljudet monsturöst bättre på till PS3an..

ok då mytarN

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Eottt:

BF hör hemma på PC . slut

+1

-1

Inaktiv
Skrivet av slartibartfast:

Springa runt som en galning, skjuta slumpmässigt i luften och sen bli sprängd av en fiende man inte såg och inte hade den minsta chans att värja sig emot? Nej tack.

Jag håller mig till spel där spelarens sätt att bemästra spelmekaniken bestämmer vem som vinner. Att uppmuntra till camping vid fordonsspawnpunkter eller att döda chanslösa spelare trots att de inte spelat "fel" är inte bra game design.

Det är filmat på konsol. På PC kommer det vara mycket mera intensivt. Men du kanske är konsol spelare?

Medlem

Ljudet och bilden imponerar enormt. Jag får Band of Brothers-vibbar. :heart:

Medlem
Skrivet av redmac:

Givet köp till PS3!

Tycker folk är väldigt trångsynta som dissar fps på konsol. Fungerar hur bra som helst men det behövs lite träning, vilket många människor blir vettskrämda av...

Håller med. Bara man vant sig vid kontrollen så säger jag nästan skitsamma. Helt klart är FPS och då i allra högsta grad BF klart speldugliga med handkontroll bara men "vågar" ge det tid eller ens försöker.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

DUDE! Det är ju toksnyggt!


signatur

Gaming is a lifestyle!

Medlem

Jomenvissthörrunini.

Vad tror ni är lättast att träffa ett mål som är 500 meter bort med? Mus eller joystick?

Medlem

Kan man spränga sönder hus och sånt som i första Bad Company?

Medlem

Dreggel! Längtar som bara den!

Snyggt som f-n men som någon sa vad f-n höll dom på med.. run & gun ala serious sam och sen vadå .. rewive?

Hoppas att se någon soldat i prone innan spelet släpps..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Skrivet av ROFLMAO:

Jomenvissthörrunini.

Vad tror ni är lättast att träffa ett mål som är 500 meter bort med? Mus eller joystick?

så fps på konsol e mer avancerat menar du, krävs lite mer skill än ett handleds twitch och en aimboot haxor i bakgrunden.. ^^ ?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Snyggt som f-n men som någon sa vad f-n höll dom på med.. run & gun ala serious sam och sen vadå .. rewive?

Hoppas att se någon soldat i prone innan spelet släpps..

Det hoppas verkligen inte jag. Till PC älskar jag det och ser det som en självklarhet. Men just till konsol så blir det otroligt enerverande när träffytan blir ytterst liten och man ska manövrera siktet med handkontrollern.

Medlem

Grafiken och ljudet är helt fantastiskt...! Jag var säker på att det var förrenderat... *pinsamt*

Medlem

Återstår att se hur bra detta blir.
Folk borde va mer krävande när det gäller spel. Nu när dessa herrar släpper en bild eller en film så blir alla så satans lyriska. Folk drömmer sig iväg till en värld vi aldrig kommer att få se.

I mina ögon så har dom chansen att göra ett jättebra spel och få stora delar av FPS-folket i detta spel. Men jag tror inte dom tar chansen.
Jag själv drömmer att Blizzard gör ett FPS med deras kunskap och tålamod. Jag vill ha ett spel som har samma livslängd som CS/CSS, WoW osv... och som är mkt bättre och bugfriare än BF2.

Skrivet av realin:

Det är filmat på konsol. På PC kommer det vara mycket mera intensivt. Men du kanske är konsol spelare?

Storydrivna spel fungerar utmärkt på konsoll. Men när det är multiplayer så blir jag en tävlingsmänniska och då ska det fan inte vara något kompromissat kontrollsystem mellan mig och de jag ska spöa.

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av kebbe:

Jag blev övertygad om ett köp till PC...å andra sidan så är ljudet monsturöst bättre på till PS3an..

ok då mytarN

- Om du syftar på mina tidigare kommentarer.

Om du syftar på ljudet så bör du tänka om. Jag har inte fantastiskt övergrymt ljud till PS3an, men det är fantastiskt övergrymt mycket bättre än det jävla skräp som är kopplat till min dator (Z-Cinema var verkligen skit).

Medlem
Skrivet av WhiteHorse:

Återstår att se hur bra detta blir.
Folk borde va mer krävande när det gäller spel. Nu när dessa herrar släpper en bild eller en film så blir alla så satans lyriska. Folk drömmer sig iväg till en värld vi aldrig kommer att få se.

I mina ögon så har dom chansen att göra ett jättebra spel och få stora delar av FPS-folket i detta spel. Men jag tror inte dom tar chansen.
Jag själv drömmer att Blizzard gör ett FPS med deras kunskap och tålamod. Jag vill ha ett spel som har samma livslängd som CS/CSS, WoW osv... och som är mkt bättre och bugfriare än BF2.

Oooh du stora speldesignsguru! Förtälj; vad är det som gör att CS/CSS har sån livslängd?

Medlem
Skrivet av Perequin:
Skrivet av WhiteHorse:

Återstår att se hur bra detta blir.
Folk borde va mer krävande när det gäller spel. Nu när dessa herrar släpper en bild eller en film så blir alla så satans lyriska. Folk drömmer sig iväg till en värld vi aldrig kommer att få se.

I mina ögon så har dom chansen att göra ett jättebra spel och få stora delar av FPS-folket i detta spel. Men jag tror inte dom tar chansen.
Jag själv drömmer att Blizzard gör ett FPS med deras kunskap och tålamod. Jag vill ha ett spel som har samma livslängd som CS/CSS, WoW osv... och som är mkt bättre och bugfriare än BF2.

Oooh du stora speldesignsguru! Förtälj; vad är det som gör att CS/CSS har sån livslängd?

Tröttnade på CS efter drygt en timma, så jag kan inte stämma in i att det harlång livslängd. BF2 spelar jag dock fortfarande.

Medlem

bfbc hör hemma på konsol.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

bfbc hör hemma på konsol.

Ja så länge det är klumpigt och oprecist, +lite aimbot så


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Eottt:

BF hör hemma på PC . slut

+1

+2

+3


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av Perequin:
Skrivet av WhiteHorse:

Återstår att se hur bra detta blir.
Folk borde va mer krävande när det gäller spel. Nu när dessa herrar släpper en bild eller en film så blir alla så satans lyriska. Folk drömmer sig iväg till en värld vi aldrig kommer att få se.

I mina ögon så har dom chansen att göra ett jättebra spel och få stora delar av FPS-folket i detta spel. Men jag tror inte dom tar chansen.
Jag själv drömmer att Blizzard gör ett FPS med deras kunskap och tålamod. Jag vill ha ett spel som har samma livslängd som CS/CSS, WoW osv... och som är mkt bättre och bugfriare än BF2.

Oooh du stora speldesignsguru! Förtälj; vad är det som gör att CS/CSS har sån livslängd?

Borde kanske ha skrivit med livslängd med antal spelare, det var mer så jag menade. CS/CSS, wow är ju större spel. Hur som helst, jag hoppas att DICE äntligen skulle lyckas. Då jag lirar gärna BF (Så även CSS

Medlem

Kan lätt köpa det på PS3, under förutsättningen att det finns stöd för mus och tgb

annars blir det PeCe 4tw


signatur

Welcome to the Manglerdome

Satan vilken råfet trailer kommer äga gö mycke till PC:up::heart:


signatur
Medlem

Mumsig trailer.

123
Skriv svar