Idka könsumgänge i Assassins Creed 2

Robot
Medlem
Idka könsumgänge i Assassins Creed 2

Coolt.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Looking forward to climb those nipples

Inaktiv

Ingår achievement?
Annars får vi se om de blir som med Mass "Erect" ochså, annars kunde jag inte bry mig mindre om såna här saker, känns så knappt.
Titta på Ninja Gaiden Stigma 2 som kommer, brist på försäljnings argument?

Medlem

Tyckte svaren var ganska värdelösa och svarade ofta inte ens på frågan.

Medlem

Börjar det bli standard att ha sex i spel? Tycker det börjar bli allt vanligare. Tycker att sådant endast ska vara med om det verkligen bidrar till spelet och inte känns påtvingat.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ingen ragerar när man begår seriemord i spel, men visas två personer som tycker om varandra så blir företag stämda och folk upprörda.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Ingen ragerar när man begår seriemord i spel, men visas två personer som tycker om varandra så blir företag stämda och folk upprörda.

Det beror på religion tbh. Det är okej att massmörda och kriga sönder (korstågen ;o ), men om 2 stycken har lite mysigt tillsammans då är det "AHHH KILL IT WITH FIRE!!!!!!"

Medlem

Att döda någon så blodet sprutar är okej. Att ha sex är inte okej? Ooookej...

Jag fattar inte stämningen mot Take2. Den är ett mysterium. Står det inte på kartongen att spelet innehåller naket/sex? Lol.

Stör mig fortfarande nått otroligt på kostymen han har på sig.
Men jag tror det blir riktigt bra. Ser fram emot det.

Hoppas det blir lite mindre klumpigt bara. Ville ofta göra coola assassinationer i ettan, men alla viktiga assassinationer slutade oftast med stora svärdfights, inte stealth kills.

är det inte lebbsex med blåa utomjordingar så får det va.

NIB
Medlem

Man-kvinna? Kvinna-kvinna? Man-Gris? Mysteriet tätnar.

Medlem

Troligtvis riktar dom sig, som Bioware, till de straighta spelarna med man-kvinna och kvinna-kvinna. Man-man finns inte.

*EDIT*
(I och för sig är huvudkaraktären en man så det blir nog inte kvinna-kvinna då )

Medlem
Skrivet av Heat:

Det beror på religion tbh. Det är okej att massmörda och kriga sönder (korstågen ;o ), men om 2 stycken har lite mysigt tillsammans då är det "AHHH KILL IT WITH FIRE!!!!!!"

Djup insikt.

Medlem
Skrivet av Heat:
Skrivet av Tybalt:

Ingen ragerar när man begår seriemord i spel, men visas två personer som tycker om varandra så blir företag stämda och folk upprörda.

Det beror på religion tbh. Det är okej att massmörda och kriga sönder (korstågen ;o ), men om 2 stycken har lite mysigt tillsammans då är det "AHHH KILL IT WITH FIRE!!!!!!"

Men sluta. Vill du verkligen ha den diskussionen här?

Förresten tycker jag det borde vara med lite sex i alla spel där det är relevant. Typ när en relation finns med eller om huvudpersonen umgås med tjejer, dvs, typ alltid. Kanske inte i Crysis, men varför inte i en cutscene. Det är bara naturligt och något som funnits på film sen urminnes tider, får karaktärerna att verka mänskliga. Förstår faktiskt inte varför det inte är med i spel oftare.

Medlem

Det hade varit lite awesome om han var gay homosexual. Finns väl för få eller rent ut sagt ingen manlig spelhjälte som är det. Epic Games borde komma med en gay-hjälte för att bemöta kritiken om att ha en homofobisk sci-fi-författare till Shadow Complex ;P.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Det hade varit lite awesome om han var gay homosexual. Finns väl för få eller rent ut sagt ingen manlig spelhjälte som är det. Epic Games borde komma med en gay-hjälte för att bemöta kritiken om att ha en homofobisk sci-fi-författare till Shadow Complex ;P.

Gay homosexual, vad är man då? Är det en glad homosexuell individ eller helt enkelt en ultimat super fikus med det lilla extra?

Jag tycker som andra talare har nämnt att sex och umgänge borde finnas med i spel för att det är en naturlig instinkt i människans natur så som krig har varit i dess olika former sen urminnes tider. De måste ju dock sy ihop materialet som passar för den åldersbemärkning som spelet har. Jag vill tex inte se Super Mario i aktion med en svamp.

Inaktiv

Vrf har karaktärerna sex i spel nuförtiden? man kan kolla på 18+ hemmsidor ju mycket bättre.

Medlem
Skrivet av robba94:

Vrf har karaktärerna sex i spel nuförtiden? man kan kolla på 18+ hemmsidor ju mycket bättre.

om du vill ta på dig själv till ett spel så får du not skaffa fram nåt poor-mansion spel.. utvecklarna drar inte sex i spel för en emotionell fördjupning i karaktärer, enkelt exempel är att en karaktär som bara sett blod i de 25 åren av sitt liv får en romans och inser att det finns mer här i livet än de han sysselsatt sig med.


signatur

I have spoken..

Inaktiv

haha alla behöver lite avslappning efter en dag som lönmörader eller har jag inte rätt

Inaktiv
Skrivet av luiga:
Skrivet av Heat:
Skrivet av Tybalt:

Ingen ragerar när man begår seriemord i spel, men visas två personer som tycker om varandra så blir företag stämda och folk upprörda.

Det beror på religion tbh. Det är okej att massmörda och kriga sönder (korstågen ;o ), men om 2 stycken har lite mysigt tillsammans då är det "AHHH KILL IT WITH FIRE!!!!!!"

Men sluta. Vill du verkligen ha den diskussionen här?

Förresten tycker jag det borde vara med lite sex i alla spel där det är relevant. Typ när en relation finns med eller om huvudpersonen umgås med tjejer, dvs, typ alltid. Kanske inte i Crysis, men varför inte i en cutscene. Det är bara naturligt och något som funnits på film sen urminnes tider, får karaktärerna att verka mänskliga. Förstår faktiskt inte varför det inte är med i spel oftare.

Ingen diskussion, sa bara som det är Plain facts så att säga

Medlem

#9 Man är sådär homosexuell men att det är Crocodile Dundee som uttrycker termen :3. Jag håller både med och inte med angående mer sex i spel. Det kan göra dem mänskligare och så om det används rätt, men när jag kollar på sexualiseringen utav kvinnliga spelkaraktärer (tänk Ivy från Soul Calibur IV) tänker jag att spelindustrin får mogna till lite först. De spel de redan har sex i tycker jag de failar... I mean, Kratos häftiga trekant någon? Yeah det gav oss verkligen en riktig mänsklig sida av honom... Man måste vara sådär över 15 år för vara byxmyndig, jag tycker man måste vara över 15 år mentalt innan man får lov göra spel med sex i.

Medlem
Skrivet av Floppydisk:
Skrivet av DarkZide8:

Det hade varit lite awesome om han var gay homosexual.

Gay homosexual, vad är man då? Är det en glad homosexuell individ eller helt enkelt en ultimat super fikus med det lilla extra?

Se South Park säsong 1, avsnitt 4, för svar på alla dina frågor.

1
Skriv svar