Alien Assault släppt

Robot
Inaktiv
Alien Assault släppt

space huuuulk1!!!1

Medlem

Någon kanske skulle ha sagt till dom här killarna att Space Crusade redan släpptes 1992.

Medlem

inget fullskärmsläge?

Ser inte ut att vara något vidare kul spel

Medlem

Dra åt.... vilken blast from the past! Ska banne mig kolla in detta.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Undrar om det kändes tippat att de inte fick det sålt?


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Riktigt skön amiga-känsla, gillar man den här sortens spel så rekommenderas detta!


signatur
Medlem

just snyggt det här.. kommer man hem från en tuff dag på jobbet, och så får man råstånd direkt när man startat upp datorn och klickat in på Fz det första man gör som vanligt..
nå, som den äkta gejmer jag är så hoppar jag över all pron och börjar ladda ner spelet för att prova vad det är för något
Jag har väldigt glada spelminnen från förr när man satt och spelade Space Hulk på amigan med sina kompisar, så nostalgitrippen har redan startat för min del

Medlem

gryzor, lässvårigheter?

Dom släpper det gratis... Och dom har alltid gjort det.


signatur

Johan Pilestedt

Inaktiv

fan tröttna efter 10 minuter var för mycket att läsa kan vara att man är svin trött också får prova det i helgen istället. annars är det alltid uppskattat med gratis spel

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Någon kanske skulle ha sagt till dom här killarna att Space Crusade redan släpptes 1992.

Space Hulk kom 1989... Och Space Crusade var licensierat från GW också


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

Lasersquad


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Wazz:

gryzor, lässvårigheter?

Dom släpper det gratis... Och dom har alltid gjort det.

Nej, har du? Från deras hemsida:

"THQ has decided to not publish our Space Hulk game."

De släppte det gratis, rebrandat, eftersom de inte fick det sålt.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av mongi:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Någon kanske skulle ha sagt till dom här killarna att Space Crusade redan släpptes 1992.

Space Hulk kom 1989... Och Space Crusade var licensierat från GW också

Alien Assault påminner mycket mer om Space Crusade än Space Hulk.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av mongi:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Någon kanske skulle ha sagt till dom här killarna att Space Crusade redan släpptes 1992.

Space Hulk kom 1989... Och Space Crusade var licensierat från GW också

Alien Assault påminner mycket mer om Space Crusade än Space Hulk.

Den kör ju Space Hulk-reglerna i princip rakt av.

Space Crusade var ett mycket enklare spel då det riktade sig till mer mainstream publik.


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

Det här spelet var ju inte roligt. Fiender kan överleva mer än sju skott medan man själv ofta dör av ett slag. Summa sumarum så kan man om slumpen tillåter vara chanslös

Medlem

Är det bara jag eller är spelet ruskigt svårt ibland...
Tills jag upptäckte att man kunde göra overwatch då blev det något enklare men fortfarande håller jag med ovan


signatur

Öl löser inga problem, men det gör heller inte mjölk :)

1
Skriv svar