Tävling - vinn Halo 3: ODST

Robot
Medlem
Tävling - vinn Halo 3: ODST

Var ganska svårt att hitta svaren denna gång hehe

Medlem

Den här gången vill jag verkligen vinna!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Var ganska svårt att hitta svaren denna gång hehe

Får nog ta och hålla med om det. Tycker iofs att det är rätt bra att det krävs lite detektivarbete.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

inK
Medlem

Rättning; Ryska stavas med ett s.


signatur

Every trophy counts...

Inaktiv

Jävlar vilka frågor

Jag dör om jag inte vinner det här. Jag MÅSTE ha det!

Tack så jättemycket för tävlingen FZ! Helt perfekt!

Medlem

Tror jag fick alla svaren rätt. HOPPAS verkligen att jag vinner, då sparar jag lite pengar på ett spel jag ändå kommer köpa !

Medlem

Utmärkt tävling


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Vill bara varna ev medverkande i tävlingen, var beredda på att be störda på telefon 10-20ggr/kväll oavsett om ni är med i nix eller inte, efter att ha medverkat.
Jag fick stänga av ringsignalen 3 veckor och hänvisade bekanta till mobilen ist.

Medlem
Skrivet av mrhex:

Vill bara varna ev medverkande i tävlingen, var beredda på att be störda på telefon 10-20ggr/kväll oavsett om ni är med i nix eller inte, efter att ha medverkat.
Jag fick stänga av ringsignalen 3 veckor och hänvisade bekanta till mobilen ist.

varför skulle dem ringa till din mob 20ggr per kväll?

Redaktör
Skrivet av mrhex:

Vill bara varna ev medverkande i tävlingen, var beredda på att be störda på telefon 10-20ggr/kväll oavsett om ni är med i nix eller inte, efter att ha medverkat. Jag fick stänga av ringsignalen 3 veckor och hänvisade bekanta till mobilen ist.

Tävlingen kräver inte att du lämnar ut ditt telefonnummer. Jag vet inte vem det är som ringt och stört dig, men det har absolut ingenting med FZ att göra.


signatur
Medlem

Inte allt för svårt om man vet vars man ska leta


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av mrhex:

Vill bara varna ev medverkande i tävlingen, var beredda på att be störda på telefon 10-20ggr/kväll oavsett om ni är med i nix eller inte, efter att ha medverkat.
Jag fick stänga av ringsignalen 3 veckor och hänvisade bekanta till mobilen ist.

Tror du är ensam om detta, som Tompa sa så krävs man inte på sitt mobilnummer. Jag har varit med i en massa tävlingar här på FZ, har aldrig blivit uppringd, mitt enda problem är att jag aldrig vinner något;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Skägg.
10 Chambers

Jag tror att Mrhex bara vill skrämma bort andrafrån att tävla...


signatur
Skrivet av spiken:

Jag tror att Mrhex bara vill skrämma bort andrafrån att tävla...

Haha, dåligt försök isåfall.

Bra frågor, tog som sagt lite detektivarbete.
Får hoppas man vinner, har haft ögonen på spelet ett tag nu.

Medlem

Jag hoppas innerligt att jag vinner då jag inte har några pengar alls att lägga på spel just nu.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Tävla inte! Vinsterna är indränkta i mjältbrand!

Medlem
Citat:

We must rapidly begin the shift from a "thing-oriented" society to a "person-oriented" society. When machines and computers, profit motives and property rights are considered more important than people, the giant triplets of racism, materialism, and militarism are incapable of being conquered.

Där hör ni! Gör som Martin Luther King och delta inte i tävlingen!


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Ah grym tävling! Hoppas det går hela vägen!

Medlem

lol skitlätta frågor ju

Medlem

orka leta svaren på de där frågorna.. köper hellre spelet.

Medlem

Tyckte frågorna var relativt lätta. Speciellt eftersom jag inte alls är insatt i Halo.

Nej, jag hoppas hellre på Batman tävlingen.

Medlem

Min pappa heter "Zlatko", trodde aldrig att det namnet skulle dyka upp någonstans på en svensk hemsida ^^,

Någon som vet vad låten heter som spelades i Live Action-trailern? Mysig var den allt.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem
Skrivet av Herbert:

Min pappa heter "Zlatko", trodde aldrig att det namnet skulle dyka upp någonstans på en svensk hemsida ^^,

Någon som vet vad låten heter som spelades i Live Action-trailern? Mysig var den allt.

Light of Aidan - Lament

Medlem
Skrivet av Famest:
Skrivet av Herbert:

Min pappa heter "Zlatko", trodde aldrig att det namnet skulle dyka upp någonstans på en svensk hemsida ^^,

Någon som vet vad låten heter som spelades i Live Action-trailern? Mysig var den allt.

Light of Aidan - Lament

Man tackar så mycket!


signatur

Where one man falls,
another one stands.

1
Skriv svar