The Old Republic söker betatestare

Robot
Medlem
The Old Republic söker betatestare

Signed


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Funkar dåligt för mig, både i FF och IE.

Medlem

men vaf.. när jag skrivit i allt så börjar bara signupen om igen och jag kan inte logga in=S.

Medlem

och jag har inte fått nått conf email heller=S

Medlem

använder chrome

Medlem

Lugna ner er det är nog som vanligt med sådant här att servern inte klarar av alla människor som för söker göra konton och registrera sig till betan

Medlem

Samma här, jag studsar tillbaka till att fylla i mina adressuppgifter igen. Och igen. Säkert högt tryck just nu och deras servrar har hicka. Jag provar igen senare.

Edit: Fick detta meddelande när jag gick in på mitt konto:

Citat:

As some of you may be aware, we are currently experiencing a high degree of traffic. Our staff is working to address these performance and capacity issues as quickly as possible. In the meantime, you may experience some latency while visiting the website. We apologize for any inconvenience this may be causing you.

If you are having issues signing-up or updating an existing account, please contact us and provide enough information so that our staff can readily assist you. Please note that we will not be choosing testers based on what order they have signed up. Your patience during this process is greatly appreciated.

Medlem

suttit en halvtimme säkert och försökt bli färdig med kontot..., det längsta jag kom va att söka av systemet. Sen va det tillbaka till början igen, och igen..... så otroligt segt =/

HMB
Medlem
Medlem

hur vet jag om jag har signat för när scanningen är klar och jag trycker på submit så kommer jag till terms&condition skärmen igen, har jag signat då eller?

Medlem

De har stora problem med registreringssidan för tillfället. När ansökningssidan lanserades igår så crashade den på undefär 5 minuter. Efter ett antal timmar fick de dock igång den igen, men den har lidit av större problem sedan dess. Så vänta några timmar igen och försök, för återkommer du till terms sidan så lär nog din ansökan inte vara skickad.

Medlem

Det är bara att försöka om och om igen tills ni får upp en sida där det står :

"Congratulations, you have completed the sign up process to test Star Wars: The Old Republic. Click below if you wish to update your information."


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Nu kom jag in. Prova igen (och igen) ni som inte lyckats.

Medlem

Funkar inte för mig just nu. Testar igen senare.

Medlem

Får ett sidofel när jag försöker ändra USA till Sverige.

Medlem

funkanteee ;<


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Medlem

De tycktes bugga sig för mig med, men till slut, så stod det, congrats att jag lyckats signa mig och stod update info istället för sign up

Medlem

Lyckades paxa mitt nick, men har inte fått ett confirm-mail, så jag kan inte logga in...


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av Shimo:

Lyckades paxa mitt nick, men har inte fått ett confirm-mail, så jag kan inte logga in...

Samma här, vetefan när jag får mejl dock... verkar dröja en evighet


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

vad kul:O kan inte komma med för att programet som ska skanna nekas av java:( några tips hur man löser det?

Medlem

Jag hade också problem, men en sak jag märkte var att det verkar som man måste fylla i "stat/län" (minns inte vad dom kallade det) fast det inte är en * bredvid. När jag gjorde det så lyckades jag ta mig igenom och bli registrerad. Kanske var en slump dock, jag vet inte.

Medlem

går inte och göra account

Medlem

För mig så funkade det bättre om man först gjorde ett acc utan att klicka i ansökan till beta. och sedan, när man logga IN på sidan med sitt acc så går man in och gör en annsökan!!

Medlem

softar till imorn för signa upp, är väl ingen ide' alls just nu

Medlem

Kom igen nu, alla måste vara signade första dygnet, annars kommer man aldrig med!

Så skynda er att peppra knapparna alla skyndar sig jättemycket med.

Ironi åsido, lugna er, grappar, man behöver inte stressa

Medlem

Jag får upp det här.

* warning: array_shift() [function.array-shift]: The argument should be an array in /opt/vhost/swtor.com/sites/all/modules/custom/cohort/cohort.signup.inc on line 490.
* warning: call_user_func_array() [function.call-user-func-array]: First argument is expected to be a valid callback, '' was given in /opt/vhost/swtor.com/includes/form.inc on line 366.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

nu funka det:P

Inaktiv

Tog ett par försök, men nu funka det. Vi får hålla tummarna!

Inaktiv

servrarna verkar väldigt upptagna prova säkert tio gånger men fan vad sugen man blir på att lira hehe

12
Skriv svar