The Old Republic söker betatestare

Medlem

Okej nu har jag räknat, har provat 43 gånger och det vill inte funka, hoppar hela tiden tillbax till sign in sidan.... nått tips eller e det bara och vänta på att alla i hela världen utan jag ska somna? hmm?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Som jisono sa bättre att bara regga sig på sidan först och sedan signupa på betan funkade perfekt för mig

Medlem

Funka ej för mej för ja fick inget verification mail som det stod, men nu lyckades ja signa upp för 5 beta keys på olika mail+adresser ;D funka as bra


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Inaktiv

Först hoppa man runt mellan samma sidor i en evighet och sedan fick man ett felmeddelande när man lyckades komma vidare och sist men inte minst så misslyckades deras scan av systemet. Vad är detta för skit, har dom praktikanter som snickrat ihop sidan.

Medlem

Nej men, det är sjukt överbelastad server dom har.

"Det finns ett par jeans och 500k apor som vill ha dem, alla börjar dra åt olika håll. Då e det klart som fan att det går år helvete eller att det tar lång tid."

"Eller som kassan på ica, bara ett visst antal kan handla (i detta fall signa upp) per sekund) Chilla en stund sen försök 10 gånger.... efter ca 50 försök funkar det nog.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Hade lite problem med system scan. Men det var bara att byta till en sämre webläsare så var det problemet ut världen. Nu kan man bara hoppas att man kommer med och om en inte allt för avlägsen framtid.

Medlem

Skulle vara bra om man fick testa betan innann man eventuellt köper det. Synd bara att man bara har levt i 16 jordsnurr.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Fungerar fortfarande inte.....


signatur

Det bekommer mig inte att världen är orättvis, så länge den är orättvis till min fördel.

Pansarknekt

Fungerar prima.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Sorry, har tyvärr massor av att jobb att hinna med, ser framemot det färdiga spelet.

Medlem

asså shit, ser ju fram emot detta som faaaan

12
Skriv svar